Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

Hier  laatste  dagje  vrij  en het weekend  weer werken  .

Volgende  week  meewerk dag  andere locatie  en dan mijn gevoel laten spreken  .

Het  was een drukke pittige  week veel voorbij   gekomen  aan emotie / confrontatie  en  vooral  hoe ik er verder mee om ga .

Was moe gisteren  ook had  ik gisteren  schema therapie  en sprak ik ook  nog  even  onverwacht  mijn behandelaar  dat was wel fijn nog  even  napraten  .

Voor volgende  week  ook weer afspraken maar die zijn  meer voor toekomst  op fam zorg  gericht  waar ik momenteel vrijwillig aan het oriënteren  op ben. 

Goed  zonnetje schijnt    en we zijn druk met de tuin aangezien  zie vanuit  de gemeente  nieuwe  tegeling doen rondom ons huis komt  er elke  keer een grote vrachtwagen stenen ophappen .^_^

Geregeld  dat wij  onze tuin tegels ook  daar kwijt  mee mogen dus 2 pallets  gekregen  om te stapelen ..erg fijn scheelt  ons weer een aantal ritjes  millieustraat .

En sjouwen   pallets staan direct achter de schutting  .

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je waar ik  nu boos of ontevreden  of hoe ever .. om kan  zijn.

Ik heb een poos geleden ruim  voor een weekend die ik moest werken vrij gevraagd deze  kreeg ik niet vrij omdat ik mbt zomer sluit  te  laat  was en er geen vervanging geregeld  kon  worden .

Nu hoor ik net dat een collega die  afgelopen  dinsdag voor deze zaterdag  een vrije  dag ingediend  heeft dus vrij  gekregen heeft. 

Gun het haar hoor maar wat er gebeurd  ze is niet  te vervangen  mijn  gastzorg vrouw gaat dus morgen  daardoor  pas om half  12 starten om tot 20.00 te werken  om een stukje  dienst op te vangen.

En wie  staat er alleen tot 11.30 ?  Moi me . 

Adem in en uit   en kmw ...cheerzzz

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @lady jane, wat schrikken maar dit komt gewoon goed, klaar punt uit!

@nancy ook hetzelfde, gaat gewoon goedkomen, moet en het zal en het mag! Posi erin he. Erg om te lezen, heb ik allemaal gemist.

@Majahoop dat je je kan herpakken, voor mij was dat een goed excuus om door te blijven gaan.

Oppassen vind ik leuk maar dit is wel vermoeiend. Kan het niet meer aan :D Grapje, blij als ik morgen weer werk, dat is minder vermoeiend. Zo een grote verantwoordelijkheid een baby, ren en vlieg bij elke snik huil, poepje etc.

Oudere nichtje en neefjes zijn gemakkelijker dan kunnen we gewoon knutselen en playstation doen etc.

 

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet kinderen nooit vragen wat ze willen eten.......................................

Patat met spinazie en ei erdoor heen en curry en appelmoes er later erover heen. Vind het echt geen combinatie maar goed. Hun verweer maar mam of pap doet dat ook altijd. Dan doen we dat toch. 

Wilde lasagna of spaghetti maken, niet dus.

Maak erzelf wel iets naast voor mijzelf, dat lijkt mij nou echt niet lekker wat ze willen maar goed. Had het ook nooit moeten vragen, gewoon maken wat ik wilde maken zucht :D

Toch niet te eten die combi, bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil en moet toch nog wat tikken, ws mijn laatste van vandaag. Ben uitgeteld straks, hou van oppassen zorgen voor. Werken is gemakkelijker, dan weet ik wat ik moet doen. dit ook maar moet zo schakelen, hou van die kinderen, zijn mijn parels. Mag ook niets fout gaan in mijn beleving, slaat nergens op want met kids gaat alles anders. Daarom hou ik er ook van. De verantwoordelijkheid vind ik wel heel groot en sta ik er ook 100% Kan ook wat minder.

Ik wilde tikken dat ik soms/vaak heel kwaad kan worden om adviezen, hulp opmerkingen whatever.

En ik las in een draadje dat het ws soms niks uithaalt, dat is niet waar. Heb er wel wat aan, al kan ik soms zo kwaad worden erom, de spiegel en het belerende maar zonder dat heeft het forum ook geen zin.

Dus alles hoort erbij en erg moedig van allen door het delen, ben er blij mee. En ik zal ws snel weer heel kwaad worden om dingen, de confrontatie!

Naast het forum heb ik contacten via facebook en app door dit forum, nooit op FB hebben wij het over drank, op app wel. Ben erg blij met dat alles. Wij/ik lijk wel een mens(en). En zo is het. Kan mij niet goed uitdrukken merk ik maar dus bedankt ervoor dat het forum er is. Voor mij toch wel heel belangrijk al zet ik mij soms af er tegen. Dan zijn emoties en dat is niet altijd leuk maar mag er wel zijn. Moet ook.

Kracht van dit forum, dank U wel, meen ik echt.

Fijne avond allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is een afweging, voor mij inmiddels tenminste wel @Smaragd. Helpen en advies geven is een tweede natuur. Je zegt nu dat het je helpt en dat is top. Maar tegelijk kun je er ook kwaad om worden en enorm fel reageren. Daar ben ik momenteel niet goed tegen opgewassen en dus wordt het kiezen. Ja, ik wil helpen. Nee, ik kan nu niet omgaan met die woede en felheid. 

Dus soms is het dan kiezen om te zwijgen. Voor mijn eigen welzijn.

Niet dat jouw emoties er niet mogen zijn, juist dat de mijne hier ook een plek hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Quinnik zal en kan nooit zwijgen, alleen als ik zuip en half in coma lig dan wel.

Kan heel vervelend zijn dat ik zo ben, probeer het echt maar ik kan het niet. Ben extrovert, je bent wie je bent maar ik moet idd wel rekening houden met mensen die anders zijn, is echt zo. Vind dat zo lastig, dan denk ik, snap je mij niet??? Kan mensen dood negeren maar dan komt alles eruit. Doe hier wel iets mee, moet wel. IRL heb ik dat niet zo, wel hier dat is het gekke. Kan mijzelf zijn hier, denk dat dat zo is. Heel vervelend voor bepaalde mensen  hier, nu achteraf snap ik dat, op die momenten niet. dan moet ik uitloggen. In het echt pak ik ook alles aan met respect en wat in mijn vermogen zit, hier frustreert het mij soms. Maar het is wel waar, we zijn helaas of gelukkig echte mensen. Negeren en skippen mag en moet juist ook soms.

Nu hou ik mijn klep :D:lips:

Toevoeging daarom is dit forum toch wel heel belangrijk voor mij, in het echt loop ik om figuren heen die mij irriteren, hier is er geen ontkomen aan. Dat is ook juist goed. Snap bepaalde irritaties en aanvaringen ook wel, niks mis mee. Selfcontrole hmmm ggrrrr, maar is wel zo.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het forum ook helpende is voor jou @Smaragd het is en blijft  soms lastig om op een medium  te communiceren  met iemand  en elkaar  woorden komen  dan zo anders op schrift ipv dat je het irl kan zeggen .

Daar kan als het  om jou  dan  betreft kwaad  om worden idd  .

Zelf heb ik natuurlijk  nooit  in mijn  hele slechte  gebruik periode gezeten  hier en meegeschreven  reken maar dat ik dan  ook een  heel ander persoon  was geweest   als ik nog in gebruik  was geweest waar   uiteraard ook opmerkingen  op konden  komen. 

Die periode had ik achter mij gelaten  en bij  aanmelden  hier  ben ik alleen maar nuchter  geweest  zonder terugvallen  .

Maar vergeten zal ik het nooit  deze periode. 

Als ik fel uit de hoek  kom  en dit  zal schrijven  is het vanuit mij omdat ik gun wat  mij gegeven is zonder gebruik  .

Misschien  vergeet  ik soms een beetje  mijn  overtuigende  toon te dimmen maar daar leer ik van juist omdat ik graag met mijn ervaring  aan de slag  wil en daar  kom ik natuurlijk  niet  alleen  succesvolle  verhalen  tegen. 

Forum is voor  mij de spiegel  om beter te leren omgaan met andermans  gebruik te stimuleren  tot andere acties en mijzelf  daarbij   verbeteren in proces   .

En mijn  verhaal kwijt te kunnen  welke weg ik bewandel  en wat ik tegen kom wat ik moeilijk  vind.

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei niks:

Gewandeld naar de kinderboerderij. Het begint echt leuk te worden, binnenkort maar eens naar de dierentuin. Naar het zwembad, staat ook hoog op ons verlanglijstje. 

Leuk hè. Straks begint ook het 1001 lastige vragen stellen, dan ga je ze programmeren voor t hele leven lang.

Ik zit nu in de omgekeerde fase, ik stel 1001 vragen aan mn dochters. "Waarom doet iedereen op tiktok elkaar eigenlijk na?" Wegdraaiende ogen net als ik vroeger toen ze wilden weten waarom de bananen krom zijn ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is leerzaam hier, al loopt het soms behoorlijk fel op tot in een ruziesfeer waar de honden geen brood van lusten. Waar ik zelf niet tegen kan dat is als iemand die hier nog niet zo lang meeschrijft naar mijn idee wordt weggepest of overdreven scherp wordt aangesproken om niets, of vanwege een kleinigheid of een misinterpretatie. Ik herinner me bijvoorbeeld nog iemand die gekscherend nog even doorging op het woord "draaideurcriminelen" dat een ander eerder bij wijze van grap had gebruikt om mensen onder ons die vaak terugvallen aan te duiden. Dat kwam als een zweepslag naar hem terug, want hoe durfde iemand die hier notabene zelf nog maar net kwam kijken ons criminelen te noemen! Toen werd ik ook woest vanwege die valse aantijging die deze nieuweling waarschijnlijk alle moed zou ontnemen hier ooit nog verder te komen schrijven (wat een juiste voorspelling bleek te zijn). Met als gevolg dat ik zelf fel begon uit te halen en daar (op zich terecht) weer over werd aangevallen. Tsja, tiswat.

Ik moest trouwens wel een beetje grinneken daarnet toen ik las dat je het had over "dan moet ik uitloggen", @Smaragd. Ik herinner me namelijk dat je in zo'n geval vaak tig keer schrijft "en nu log ik uit" maar het toch niet kunt laten om te blijven reageren op elke opmerking die daarna maar een beetje jouw richting uit gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Bob hou ook van jullie en sommigen kan ik wel wat aandoen, klopt idd. Dat is de spiegel.

Tegen een nieuw iemand zou ik nooit zo doen, heb ik ook nog nooit gedaan. Voor mij is dit zwaar, kun je nagaan voor een nieuwe.

Nu ga ik uitloggen :D Weer.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...