Spring naar bijdragen

Woensdag 26 Mei


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei lady jane:

sorry Bor, ik heb Vocatus idd serieus genomen
Provocatus nu dan zeker

Dit vind ik niet leuk. Ik heb intensief contact gehad via app met Bor en we waren allebei bereid om een nieuw forum te beginnen. Sterker nog,..ik had de url al gereserveerd. 

We wilden een forum beginnen voor een iets jonger publiek en met andere forum regels

Nu lijk ik een idioot (wat, ik moet eerlijk bekennen, wel de common demeanor is haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ikkanhet:

Ons brachten ze het warme eten tot de hotel deur.

Ja, het lijkt mij dat dat moet kunnen.

Niet binnen opdienen, maar voor de deur afleveren.

Een pizza mag je tenslotte ook laten bezorgen.

Maar goed we hebben toch niets te doen, dus gaan we vanavond gewoon ons diner ophalen, en morgen ons ontbijt. :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Hey @Vocatusook weer terug. Welkom kerel. Zijn jullie hier ook als een soort welkomscomité voor @Smaragd? Die komt ook bijna weer terug uit de gevangenis toch?

 

2 minuten geleden zei knakker:

Hey @Vocatusook weer terug. Welkom kerel. Zijn jullie hier ook als een soort welkomscomité voor @Smaragd? Die komt ook bijna weer terug uit de gevangenis toch?

Als het goed is morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij aten ook een pizza! 
 

@Lieke7777heftig gesprek dus… knap dat je het hebt gedaan. Ik begrijp uit je verhaal meer voor de kinderen om het contact te herstellen dan voor jezelf? Goed hoor, om hun belangen voor die voor die van jezelf te zetten :heart: 

 

Ik meld me alvast af voor het dagpact, niet gedronken en ga zo naar een meeting. Fijne avond allen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen komen ze van de woningbouw “iets” doen, dus ik dacht ik ga de informatie maar eens lezen.
Moeten ze verdorie overal zijn en leidingen, splitters, ventilatieroosters en weet ik wat vervangen en/of aanbrengen.

Heb ik voor het eerst in mijn leven bijna alle snoeren níet ik zicht! Weggewerkt achter de plinten. En nu moet door het hele huis blijkbaar van alles gelegd worden. Bah.
Dit helpt ook niet voor het gevoel van welbevinden. 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...