Spring naar bijdragen

Nu echt klaar ermee


hollanda345

Aanbevolen berichten

Na lang zoeken ben ik hier op dit forum terecht gekomen.. bij mij is het ooit jaren geleden begonnen na het winnen van een groot bedrag, was dat maar nooit gebeurd. Maar volgens mij is dat bij veel het geval. 
 

op dit moment heb ik net vak geld en salaris gehad en is wederom een groot deel opgegaan aan spelen (voornamelijk online roulette en kasten ) en is er wederom, een groot deel van de vaste lasten niet betaald. Terwijl ik zaterdagavond zat te spelen en op 1500 winst dus, daarmee had ik alle vasten lasten kunnen betalen plus nog wat overhouden voor mezelf. Maar jullie raden het al, alles ging naar 0, en weer bij storten. Tot echt alles op is en ik nu niet eens meer boodschappen kaN doen, echt zo boos op mezelf. 
 

ik wil hier echt vanaf. Heb ook een aantal schulden en een goede baan, ik zou met een jaar uit de schulden kunnen zijn maar dan moet ik wel even lekker normaal gaan doen.

 

omgeving is op de hoogte, maar die zeggen simpele dingen als; zonde om daar je geld aan uit te geven etc. Iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hi allemaal,

Mijn tweede berichtje hier. Ik vind het nog zo spannend. Ik ben verslaafd aan geld en hierdoor gaan gokken. Helaas ging het mis en ik ben nu al mijn spaargeld kwijt. Ik ben in twijfel om het nu nog 1 keer te gaan proberen met 1000 met een heel strak plan. Eerder hield ik dat vol en stroomde het geld binnen. Hoe denken jullie hierover? Stel ik stel mijzelf een doel om iedere dag 500 te behalen. Op normale dagen lukt mij vaak 1500+ maar de volgende dag gaat het weer zo erin…. En je raadt het al, zwaar verlies, omdat ik iedere keer naar meer verlang. Ik wil graag 5000 euro winnen. Dat zou betekenen dat ik 10 dagen dit moet volhouden, zonder over mijn grenzen te gaan. Twee keer verliezen en dan stoppen. Later weer verder gaan, dit heeft altijd bij mij gewerkt. Soms komt alleen de drang en emotie om de hoek kijken en dan gaat het mis….

Ik heb jullie hulp nodig. 
liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Fleurrie

Het klinkt zo goed, nog 1 keer gaan proberen. Weet je hoe lang ik al roep.....nog 1 keer? Al bijna 10 jaar. Elke keer afspraken maken met mijn partner. De pas afgeven, de bankapp verwijderen. Vervanging zoeken zoals heel veel hobbyen. Vandaag was voor mij het moment. En nu is het klaar.....

Ik heb nog een behoorlijke discussie gehad met mijn partner omdat ik weer zei...nog 1 keer. Het smoezenboek is uit. Ik moet hoognodig een nieuw boek gaan schrijven zonder smoezen. Het is en blijft een cirkel waar we in zitten. Het is een sluipmoordenaar en komt op de meest ongelukkige momenten om de hoek kijken.

Doe het niet.....Je bent je spaargeld al kwijt. Maak een afspraak met jezelf.....spaar opnieuw. Zorg dat je dat bedrag weer spaart en ga iets leuks voor jezelf doen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie antwoord! Ik begrijp het helemaal. Ik weet ook dat ik een gokprobleem heb, alleen ik herken nu eerder waar het misgaat. Helaas kon/kan ik daar alleen vaak niet naar handelen. Ik heb wel het vertrouwen dat het mij gaat lukken. Ik ben namelijk echt goed. Alleen wanneer mijn emotie de overhand neemt en ik het vaak niet genoeg vind, waardoor ik door ga… Nu met het limiet gaat het goed.

Gister 5500,- euro terug ‘gewonnen’ in 1 dag. Vandaag helaas 1500,- verloren. Nu een week niet gokken en dan rustig verder proberen met kleine bedragen. (Eerder heb ik van 750,- wel 4500,- gemaakt.) Ik begin nu veel kleiner om mijzelf helder te houden en niet teveel te willen. Totdat ik mijn gestelde ‘doel’ heb bereikt. Daarna blokkeer ik mijn account en zal ik echt nooit meer gokken. Ik voel namelijk geen druk bij het gokken. Ik ben meer verslaafd aan geld. Ik heb nu ervaren hoe het is en dat is mega kut. Ik heb mij eergisteren in zo’n dieptepunt gevoeld en dat wil ik nooit meer.

 

Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...