Spring naar bijdragen

maandag 24 mei 2021


Yana

Aanbevolen berichten

Lekker dagje vrij. 
Straks ff hardlopen. Na de lunch holenbeer meenemen voor een pfizer, die had een last minute slot kunnen bemachtigen (fijn systeem hier ;) niks afwachten tot je mag) dan ff langs twee van mn favoriete enorme winkels de Leroy Merlin en de Decathlon. Nieuwe loopschoenen (nu wel weer met goretex nemen want ik ben echt klaar met dat gesop). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n lief en ik hebben hier eigenhandig drie ruïnes omgetoverd tot huis, ik kan geen Leroy Merlin meer zien. Decathlon daarentegen, ik heb daar een half jaar geleden m'n favoriete vest gekocht én m'n favoriete wandelschoenen, eerdaags kijken of ze die nog hebben dan koop ik van allebei nog een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap nu waarom Nancy het irritant vindt dat wij namen blauw maken, zij kijkt niet naar de notificaties.
Maar @nancy, dat is superhandig joh, ik lees niet altijd alles hier maar kijk altijd even wie mij genoemd of geciteerd heeft, anders mis je het toch als iemand je iets vraagt of op je reageert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, dubbel dus. 
Goedemorgen frummers. 
Nog wel droog hier, maar het zou net zo goed herfst kunnen zijn. 
Alhoewel: alles is wel heerlijk groen buiten, daar maar naar kijken, dan valt het wel weer mee. 
Bakje om de dag te beginnen maar. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat je niet lukken hoor @Pedro, ik ben best tevreden met het weer hier hoor.
Het hoort gewoon bij Nederland.... 
Ik zag jouw draadje over een draadje over het dagpact. 
Als je de term 'dagpact' wat kleur en body geeft is het dagpact hier ook heel goed te vinden hoor: 
DAGPACT:
Pedro
Yvonne 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Yana:

M'n lief en ik hebben hier eigenhandig drie ruïnes omgetoverd tot huis, ik kan geen Leroy Merlin meer zien. Decathlon daarentegen, ik heb daar een half jaar geleden m'n favoriete vest gekocht én m'n favoriete wandelschoenen, eerdaags kijken of ze die nog hebben dan koop ik van allebei nog een.

Ik heb er ook vreselijk veel gehaald (en geld heengebracht :ph34r:) sinds er hier 1 zit ik denk ruim 10 jaar nu, de Leroy. Alleen voor de basic dingen is hij niet goedkoop, een pvc buis voor je plee afvoer is bij de brico depot gewoon de helft goedkoper, maar LM heeft wel beter spul.

Decathlon is zo goed en goedkoop, heeft eigenlijk nauwelijks concurrentie. Wandelschoenen kosten gewoon de helff van wat de andere merken vragen. Dan hangt het er nog net vanaf of de pasvorm je aanstaat, maar zo ja dan hoef je niet verder te kijken. De Ikea van de sport. 

Over een jaar of 10 dan komt er waarschijnlijk ineens een schandaal uit de kast waarom ze al die tijd zo goedkoop waren... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

1 uur geleden zei bumperjim:

Straks ff hardlopen.

Goed bezig! Volgens mijn hardloopapp nader ik de 1.000 kilometer sinds juli 2020.

1 uur geleden zei bumperjim:

Nieuwe loopschoenen (nu wel weer met goretex nemen want ik ben echt klaar met dat gesop). 

Ik was laatst vergeten buienradar te checken en kwam tijdens het hardlopen in een regen/hagelbui terecht, niet normaal. Maar ben dan te eigenwijs om te gaan schuilen. Voordat ik de voordeur weer door kon moest ik eerst mijn kleding en sokken uitwringen. Maar normaal heb ik weinig last van gesop. Ik loop dan ook niet door de bossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...