Spring naar bijdragen

Successen gevraagd.


Aanbevolen berichten

Hallo Hoeverder,

 

Speciaal voor dit topic een account gemaakt. Jarenlang ben ik in de macht van Benzo’s geweest, tot ik op een bepaald moment 45mg dormicum slikte per nacht om te kunnen slapen.

 

Onder behandeling geweest bij een verslavingskliniek, maar die deden het niet op mijn tempo en dat stoorde me. Uiteindelijk cold turkey afgekickt in 2018/2019.

 

ik wil je niet adviseren cold turkey te gaan, ik wil je alleen laten weten dat het mogelijk is! Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Nootmuskaat ronde bolletjes halen bij supermarkt 5 bolletjes malen in de blender met een half liter melk. Opdrinken dan die troep benzo,s niet meer aanraken je bent binnen 3 uur van die shit af. Zo ben ik gestopt , werkt ook voor antipsychotica gegarandeerd werkt 100% heb gekregen van een mocro imam met veel kennis over ziektes en medicijnen soort medicijnman uit marokko

 

Graag 2 weken geen autorijden je wordt erg duizelig in begin

 

Succes

MocroBoy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 1-7-2023 om 02:30 zei Yassine:

Nootmuskaat ronde bolletjes halen bij supermarkt 5 bolletjes malen in de blender met een half liter melk. Opdrinken dan die troep benzo,s niet meer aanraken je bent binnen 3 uur van die shit af. Zo ben ik gestopt , werkt ook voor antipsychotica gegarandeerd werkt 100% heb gekregen van een mocro imam met veel kennis over ziektes en medicijnen soort medicijnman uit marokko

 

Graag 2 weken geen autorijden je wordt erg duizelig in begin

 

Succes

MocroBoy

hoeveel en hoe lang heb je het gebruikt? de benzo's ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...