Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 19-5-2021


Aanbevolen berichten

Pluisje53

  • Forummer
  •  
  • Goedemorgen allemaal 

    Ik ben aan het afbouwen met de lorazepam  nu heb ik sinds een paar dagen het gevoel of dat je doordraaid een heel naar gevoel in het hoofd ik heb ook nog een angststoornis al 30 jaar een goede ad gehad werkte prima tot de overgang toen niks meer en zo op de lorazepam terecht gekomen 

    Kent iemand dat gevoel ik wordt er vreselijk bang van 

     
    Lieve Pluisje heel veel mensen hebben er last van, de angst om door te draaien, jezelf kwijt te raken. Er gebeurd nu ook zoveel in je hoofd hé. Probeer jezelf, en das moeilijk, ook omdat je een angststoornis hebt, toch rustig te houden, en te denken dat dit ook weer voorbij gaat. 
    Veel sterkte meisie.
bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Pluisje ik heb hetzelfde als jij wees niet angstig ik heb de zelfde symptomen ik ben ook bang on mezelf kwijt te raken vannacht 2 uurtjes geslapen ben kapot ik ging mijn bed uit misselijk hartkloppingen tinnitus je hooft zit helemaal vol van angsten maar het gaat straks beter worden rust maar geregeld en drink genoeg dan gaat dat gif ook je lijf uit    liefs wil                 :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilhelmina ik heb ook steeds het gevoel dat ik dood ga de laatste maanden omdat ik zo zwak ben, heb nog voor 5 procent energie en voel me helemaal leeg van binnen, kan niets alleen even naar de w.c. lopen en ze vinden het allemaal maar normaal en zeggen dat ik dingen moet gaan doen maar dat lukt echt niet meer en ik doe het ook niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Wilhelmina:

 

Nee karin ze doen niks meer zou i kunnen stoppen dit is het moment om te stoppen denk ik 

Ja dat kruimeltje doet niks meer Wilhelmina. Ik denk dat je daar ook bang voor bent om het los te laten dat kruimeltje en kan me dat heel goed voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

 

Nee karin ze doen niks meer zou i kunnen stoppen dit is het moment om te stoppen denk ik 

Ik denk dat je nog zo een lage dosis hebt dat het moment gekomen is om te stoppen. Hou er wel rekening mee dat je klachten nog een hele poos gaan aanhouden maar dan heel langzaam zullen verdwijnen. Sowieso kan de genezing pas beginnen als je echt benzo vrij bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Vechter:

Ik denk dat je nog zo een lage dosis hebt dat het moment gekomen is om te stoppen. Hou er wel rekening mee dat je klachten nog een hele poos gaan aanhouden maar dan heel langzaam zullen verdwijnen. Sowieso kan de genezing pas beginnen als je echt benzo vrij bent

Dankje wel lieve Vechter voor je raad dat ga ik doen     liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God wat een strijd weer mensen.

Karin misschien moet je meer naar je eigen lichaam luisteren en jezelf niet uit putten door met de hond te gaan wandelen. Die angst en paniek die jij voelt kan ook een waarschuwing zijn dat je te ver over je grenzen gegaan bent. Tegen die gasten die jou dit adviseren zeggen "val maar in de drol van m'n hond. Ligt in het bos".

Rust lieverd rust veel. En dan kan het nog dagen tot weken duren voor je hersteld bent en op je oude energie niveau zit, maar leer te luisteren naar je eigen lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

God wat een strijd weer mensen.

Karin misschien moet je meer naar je eigen lichaam luisteren en jezelf niet uit putten door met de hond te gaan wandelen. Die angst en paniek die jij voelt kan ook een waarschuwing zijn dat je te ver over je grenzen gegaan bent. Tegen die gasten die jou dit adviseren zeggen "val maar in de drol van m'n hond. Ligt in het bos".

Rust lieverd rust veel. En dan kan het nog dagen tot weken duren voor je hersteld bent en op je oude energie niveau zit, maar leer te luisteren naar je eigen lichaam.

@bolletjedat ga ik nu ook zeker doen. Lig gewoon de hele dag op de bank. Man zorgt voor alles. Ik heb me de afgelopen jaren kapot gelopen en op visite geweest en het heeft niets geholpen. Het werd alleen maar erger. Ik denk ook zeker dat het erger is geworden doordat ik gewoon ben door gegaan omdat dat moest. Ze zeiden dat is ontspanning wat je voelt maar dat was het niet het was gewoon uitputting en helemaal leeg van binnen. Dank je wel Bolletje voor je goede advies. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop de Venlafaxine wat meer gaat doen straks, ben nu twee weken bezig met de verhoging. Mijn gedachten zijn al wel stiller, geen racing thoughts meer die allemaal negatief waren. Ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat die energie er weer is, die was al heel lang op eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei karin123:

Wilhelmina ik heb ook steeds het gevoel dat ik dood ga de laatste maanden omdat ik zo zwak ben, heb nog voor 5 procent energie en voel me helemaal leeg van binnen, kan niets alleen even naar de w.c. lopen en ze vinden het allemaal maar normaal en zeggen dat ik dingen moet gaan doen maar dat lukt echt niet meer en ik doe het ook niet meer.

Karin wat jij heb kan ik begrijpen ik werd geleeft en alltijd zeiden ze ga wat doen dat is goed voor je dus niet zo werk dat niet daarom voelde voelde ik met je mee en ken dit ga rusten ga slapen doe wat je zelf wilt                                   liefs wil  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Pluisje. 

Om van de lorazepam af te komen, ben ik overgezet op diazepam. (Zie google Ashton Manual Dutch version). Geeft ook veel info over deze medicatie.... 

Langere bloedspiegel waardoor minder ontwenningsklachten worden verwacht.... 

Lorazepam zou hier meer klachten in geven. Maar hoe dan ook. Hou vol!!!!

Moet nog gaan beginnen met afbouwen, maar eerst stabilisatie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wilhelmina:

Vandaag  laatste kruimeltje genomen ik barst van de zenuwen het is zo spannenent  maar het is niet anderas 

Top! Ik wil je niet verplichten maar ik volg je al een tijdje en ik denk dat je zo kleine dosis zit dat het de juiste moment is.Je gaat je nog een tijdje niet goed voelen maar geloof me binnen een week of 4 Ga je ook heel kleine verbetering voelen en dan gaat het langzaam elke dag wat beteren. Maar nog even door een heel zure appel bijten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...