Spring naar bijdragen

Koud


Aanbevolen berichten

Nee Hoeverder dit heb ik hier nog niet gelezen maar als je alleen maar in bed ligt dan gaat je bloed veel langzamer stromen (denk ik). Je krijgt het toch vaak warm als je actief bent? Kom meid ga iets doen, dit is niet goed voor je. Het is zo goed als je wat prikkels van buitenaf krijgt. Als je niet naar buiten durft, zet dan een raam open en kijk naar de auto's en mensen zodat je wat andere indrukken krijgt. 

Sterkte:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha bolletje. 

Ik doe echt wel wat, hoor. Huis schoon, was, afwas... 

Als het kan loopje buiten... 

Maar ben ook 10 kg afgevallen. kan ook kou en energietekort veroorzaken... 

Durven is niet het probleem. De energie ontbreekt en wankel.op de benen... . het licht en geluid is too much....

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ben aan het afbouwen en heb het ook wel eens koud. Niet zoals jij denk ik, maar een vreemde, diepe kou van binnen. 

Ik vind eigenlijk dat er een instantie moet zijn die dit soort verschijnselen bijhoudt (zoals het lareb, maar dan voor ontwenning). De lijstjes die je vindt zijn simpelweg niet compleet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Op 12-8-2021 om 18:10 zei Leon:

Ben aan het afbouwen en heb het ook wel eens koud. Niet zoals jij denk ik, maar een vreemde, diepe kou van binnen. 

Ik vind eigenlijk dat er een instantie moet zijn die dit soort verschijnselen bijhoudt (zoals het lareb, maar dan voor ontwenning). De lijstjes die je vindt zijn simpelweg niet compleet.

Dit herken ik ook, die kou bij het afbouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je aan het afbouwen @Hoeverderof niet. Ik kan dat niet uit je openingspost lezen?

Maar de verschijnselen die je beschrijft horen wel bij ontwenning of tolerantie ontwenning. Eet je wel voldoende?

Ik herken de overgevoeligheid voor geluid en licht en de slappe benen. Als ik ging wandelen had Ik het gevoel dat alle stoepen scheef waren en schuin afliepen naar de straat. Nu ik gestopt ben is dat allemaal weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leon Als we bekend zouden zijn met alle ontwenningsverschijnselen die op kunnen treden, zou niemand ooit een benzo slikken. En dan verdiende de farmaceutische industrie niks meer.

Via onderstaande link vind je een hele lijst met ontwenningsverschijnselen. 

https://benzowithdrawalhelp.com/uncategorized/remember-that-promise-i-made/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...