Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

Werken op Hemelvaartsdag @Rosee

Veel plezier in Parijs @bumperjimen aan zee @Artemis

En jullie veel plezier thuis @Yvonne @niks @knakker @ikkanhet en @Zbb.( jij bent eigenlijk altijd thuis toch zbb) @rapilos en @Cleo66 @Lieke7777en @Quinn

Sorry voor alle blauwe blokjes @nancy :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de draad van gisteren even doorgelezen... pffff, niet alleen chaotische dag bij mij , maar ook hier dus. 

@nancy, wat een rotdag moet jij gehad hebben... . Maar goed dat men de oorzaak gevonden heeft en dat er iets aan gedaan kan worden. 
Fijn dat @Bob er zulke positieve ervaringen mee heeft gehad, dat moet je wel heel erg sterken.... 

@bolletje, wat verdrietig en leeg moet je je voelen. Maar wat heeft het kattenkopje een heerlijk leven bij jou gehad. 

@jopie, goed weer even van je te horen. Maar wat een moeilijk jaar heb je achter je kiezen zitten 
Ik wens je een goede reis en heel fijne maanden in Zweden... 

@adri02, ga alsjeblieft niet weg, je bent gewoon hard nodig hier.... 

@Quinn, wat fijn dat je hier steun en warmte (en wat rust?) kon vinden gisteren.. en wat goed dat je het later even kwam uitleggen. 

En ik merk dat Renaldo is wedergekeerd in de gedaante van @heideaf... 
Ik vond jou eigenlijk zo plots omgeslagen van veelal 'sorry.... ' naar 'ik neem me geen blad meer voor de mond' .... 
Vervolgens hef je jouw account op en komt terug als een ander... 
Beste Heideaf, je was voor mij al niet te volgen moet ik eerlijk zeggen, en daar is met een totale persoonswijziging geen verandering in gekomen. 
Het enige wat voor mij duidelijk was is dat jij niet lekker in je vel moest zitten. 
Of daar met jouw nieuwe account verandering in komt.... ??? 
 

@haddock, ik heb het je nooit laten weten hier geloof ik, maar wát een schitterend persoon ben jij toch! 

En dan de verwarring rond @aivy84, dat maakte de chaotische dag hier wel compleet als ik het zo lees.... 

@VIII, ik zie dat Quinn jou inmiddels Acht is gaan noemen.... leuk, ik lees jou altijd als: V acht , dus zowel de associatie met de 8 als met de beginletter V. 
Ik denk dat ik er Vacht van maak.... zo zacht..... 

 



 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei niks:

Wat is voor jou beleefdheid dan Renaldo? 

Ik heb hier nog nooit geweten dat iemand anders een ook een dagtopic opende en verder ging 

 

7 minuten geleden zei knakker:

Dat van dat gedicht van Spirit was een gewoon een misverstand en al uitgesproken @Yvonne. Beter niet meer oprakelen, anders begint het meteen weer zo negatief.

Zon vandaag, mooi. En vrij. Wat wil een mens nog meer?

 

Dat was mijn misverstand. Ik wil het daar ook niet meer over hebben. Helpt niemand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei heideaf:

Ik heb hier nog nooit geweten dat iemand anders een ook een dagtopic opende en verder ging 
Dat was mijn misverstand. Ik wil het daar ook niet meer over hebben. Helpt niemand. 

Dat is wel eerder voorgekomen hoor Heideaf, dan leest nummer 1 over de dagopening heen, en nummer 2 ook. 
We hebben hier ook zo'n wirwar aan draadjes tegenwoordig dat er al snel draadjes ondersneeuwen. 
Daar zit volgens mij geen enkele kwade opzet achter. 

En wat jouw tweede punt betreft: excuses... ik heb het bericht inmiddels aangepast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Reacher:

Ik ga vandaag heide planten. Toen bedacht ik me: dat is wat oude sokken doen.
En toen bedacht ik me dat ik een oude sok bén.

Ach, oude sokken zitten vaak heerlijk... zolang er nog geen gaten in zitten :) 
En heel veel plezier met planten straks... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Yvonne:

Ik heb de draad van gisteren even doorgelezen... pffff, niet alleen chaotische dag bij mij , maar ook hier dus. 

@nancy, wat een rotdag moet jij gehad hebben... . Maar goed dat men de oorzaak gevonden heeft en dat er iets aan gedaan kan worden. 
Fijn dat @Bob er zulke positieve ervaringen mee heeft gehad, dat moet je wel heel erg sterken.... 

@bolletje, wat verdrietig en leeg moet je je voelen. Maar wat heeft het kattenkopje een heerlijk leven bij jou gehad. 

@jopie, goed weer even van je te horen. Maar wat een moeilijk jaar heb je achter je kiezen zitten 
Ik wens je een goede reis en heel fijne maanden in Zweden... 

@adri02, ga alsjeblieft niet weg, je bent gewoon hard nodig hier.... 

@Quinn, wat fijn dat je hier steun en warmte (en wat rust?) kon vinden gisteren.. en wat goed dat je het later even kwam uitleggen. 

En ik merk dat Renaldo is wedergekeerd in de gedaante van @heideaf... 
Ik vond jou eigenlijk zo plots omgeslagen van veelal 'sorry.... ' naar 'ik neem me geen blad meer voor de mond' .... 
Vervolgens hef je jouw account op en komt terug als een ander... 
Beste Heideaf, je was voor mij al niet te volgen moet ik eerlijk zeggen, en daar is met een totale persoonswijziging geen verandering in gekomen. 
Het enige wat voor mij duidelijk was is dat jij niet lekker in je vel moest zitten. 
Of daar met jouw nieuwe account verandering in komt.... ??? 
 

@haddock, ik heb het je nooit laten weten hier geloof ik, maar wát een schitterend persoon ben jij toch! 

En dan de verwarring rond @aivy84, dat maakte de chaotische dag hier wel compleet als ik het zo lees.... 

@VIII, ik zie dat Quinn jou inmiddels Acht is gaan noemen.... leuk, ik lees jou altijd als: V acht , dus zowel de associatie met de 8 als met de beginletter V. 
Ik denk dat ik er Vacht van maak.... zo zacht..... 

 



 

en ikke dan??? ik mis mij in alle quotes en heb al aardig gepost :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...