Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 10-5-2021


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik heb een slechte nacht achter de rug. Ben halverwege april gestopt met Oxazepam en dat ging redelijk, op één slapeloze nacht en veel spanning na. Maar ik voel me nu weer even minder. Kan dit nog steeds ontwenning zijn? Ik nam niet eens veel. Voel ook brainzaps en mijn darmen zijn van streek. Is dit een 'wave'? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lieve mensen gisteren mooi weer even geonweerd nu een beetje donker gisteren gewandeld met Bracha in de zon nu nog depressief smorgens hoort zeker bij afbouwen en  slecht geslapen Bolletje heb je beter geslapen en Oxavrouw voor jou een een betere slaap ga vanmiddag even slappen rusten is goed we gebruiken veel energie nou mensen iedereen weer aan de afbouw                   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lieve mensen gisteren mooi weer even geonweerd nu een beetje donker gisteren gewandeld met Bracha in de zon nu nog depressief smorgens hoort zeker bij afbouwen en  slecht geslapen Bolletje heb je beter geslapen en Oxavrouw voor jou een een betere slaap ga vanmiddag even slappen rusten is goed we gebruiken veel energie nou mensen iedereen weer aan de afbouw                   liefs wil

Ik heb een vraagje hebben jullie smorgens ook zo last van depressie  rot gevoel is dat smiddags gaat het beter :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik heb een vraagje hebben jullie smorgens ook zo last van depressie  rot gevoel is dat smiddags gaat het beter :heart:

Nou ik heb 2 brillen de enen heeft een oor de andere heb ik per ongelukt opgezeten maar ik hem gebeld de opticien komt bij me thuis doen ze bij ouderen alleen nu wachten ik kan niet lezen zonder bril maar ja er zijn erge dingen het regent weer in utrecht niks aan ik ga vanmiddag met fotos bezig zijn   vanavond booschappen doen dus weer spannend kost me veel enegie maar ik wil erheen en steeds oefenen dan komt het wel goed              groetjes wil

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Ik heb een vraagje hebben jullie smorgens ook zo last van depressie  rot gevoel is dat smiddags gaat het beter :heart:

Met mij gaat het over het algemeen beter in de middag, maar het gaat erg op en neer. Sterkte Wilhelmina!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oxavrouw dat kan inderdaad te maken hebben met het afbouwen. Ze zeggen wel een paar weken last maar het kan heel veel langer duren maar die waves komen wel minder vaak en duren korter.

Wil een depressie is in de ochtend het ergste en gaat in de loop van de dag minder worden. Misschien is het bij jou een fikse dip met angststoornis. Als je depressief bent dan voel je helemaal niets. (heb ik gehoord) Dat is bij jou god zij dank niet het geval.:lips:

Raar hé Lightspacer terwijl je je juist uitgerust moet voelen na de nacht. Sterkte joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bolletje:

Oxavrouw dat kan inderdaad te maken hebben met het afbouwen. Ze zeggen wel een paar weken last maar het kan heel veel langer duren maar die waves komen wel minder vaak en duren korter

Ik heb ook benzobuddies geraadpleegd en daar las ik een beetje hetzelfde. Overdag had ik dan ook nergens meer last van. Vooral moe. Moedig voorwaarts dus maar hè. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, 

Ik lees dat velen idd meer last hebben 's morgens, terwijl het bij mij juist rond de middag erger wordt... maar ik mag op dit moment zeker niet klagen... en ik ga straks voor 3 dagen naar de Ardennen,  lekker wandelen als het weer wat meewil.

Ik heb net nog wat zitten bladeren op het forum, en er zitten echt heel bemoedigende verhalen tussen, van mensen die door de hel zij gegaan maar er ook weer uit zijn gekomen. Misschien helpt jou dat wel, Wilhelmina, nu je het zo zwaar hebt? 

Verhalen van Snoes, Gaba, Sneeuwhoen... echt fijn om te lezen als je even geen licht ziet aan het eind van de tunnel... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lynn46:

Hallo, 

Ik lees dat velen idd meer last hebben 's morgens, terwijl het bij mij juist rond de middag erger wordt... maar ik mag op dit moment zeker niet klagen... en ik ga straks voor 3 dagen naar de Ardennen,  lekker wandelen als het weer wat meewil.

Ik heb net nog wat zitten bladeren op het forum, en er zitten echt heel bemoedigende verhalen tussen, van mensen die door de hel zij gegaan maar er ook weer uit zijn gekomen. Misschien helpt jou dat wel, Wilhelmina, nu je het zo zwaar hebt? 

Verhalen van Snoes, Gaba, Sneeuwhoen... echt fijn om te lezen als je even geen licht ziet aan het eind van de tunnel... 

Hallo Lynn46  Fijn die bemoediging doen me goed ben net naar de Boerderij geweest boodschappen gedaan lk was angstig maar het is weer goed gegaan ben niet flauw gevallen  zo ik wil dit overwinnen zal moeilijk zijn toch door vechten overwinnen Bolletje meissie jij ook bedank voor je bericht van je ik ga nu zitten mijn hooft is zo raar door slapen loosheid gaat ooit beter worden                     liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lynn46  Fijn die bemoediging doen me goed ben net naar de Boerderij geweest boodschappen gedaan lk was angstig maar het is weer goed gegaan ben niet flauw gevallen  zo ik wil dit overwinnen zal moeilijk zijn toch door vechten overwinnen Bolletje meissie jij ook bedank voor je bericht van je ik ga nu zitten mijn hooft is zo raar door slapen loosheid gaat ooit beter worden                     liefs wil

Goed zo Wil, blijven vechten, je komt erdoorheen! En dat geldt natuurlijk voor ons allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...