Spring naar bijdragen

Benzo vrij


Hosanna

Aanbevolen berichten

Hoi, heel veel sterkte iedereen en overwinning gewenst. Ik ben nu klaar met de benzo hel. Heb er twee jaar aangezeten, twee jaar afgebouwd, en twee jaar zonder geleefd waarin ik niet kon functioneren en steeds toch heel veel klachten last had van de benzodiazepinen. Heb me aangemeld om een ander tot steun te kunnen zijn en begrip ervaring te delen een hart onder de riem te steken. Dit is het meest moeilijke wat ik in mijn leven heb overwonnen. Jullie zijn sterk en toppers hou vol hou moed geef nooit op. Het is niet normaal dat je dit heb moeten meemaken of meemaakt. Het gaat jullie lukken. Heel veel liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-5-2021 om 08:23 zei Hosanna:

Hoi, heel veel sterkte iedereen en overwinning gewenst. Ik ben nu klaar met de benzo hel. Heb er twee jaar aangezeten, twee jaar afgebouwd, en twee jaar zonder geleefd waarin ik niet kon functioneren en steeds toch heel veel klachten last had van de benzodiazepinen. Heb me aangemeld om een ander tot steun te kunnen zijn en begrip ervaring te delen een hart onder de riem te steken. Dit is het meest moeilijke wat ik in mijn leven heb overwonnen. Jullie zijn sterk en toppers hou vol hou moed geef nooit op. Het is niet normaal dat je dit heb moeten meemaken of meemaakt. Het gaat jullie lukken. Heel veel liefs van mij

Wat fijn nu op weg naar een pillen loos leven      liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat geweldig Hosanna!!!! Maar 2 jaar na stop niet kunnen functioneren... Schrik er wel van....

Wat waren je klachten na afbouw?

En waar moest je van afbouwen en van welke hoeveelheden ?

Deze vragen om een idee te krijgen waarop voor te bereiden... 

En heb je afgebouwd vlgs. Ashton of anderszins?

Maar dat het je is gelukt... RESPECT!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gerda  wat knap van jullie dat je hebt afgebouwd .ik heb oxzazepam afgebouwd  ik heb niet meer dan 5 mg geslikt en vaak 2%mg  een jaar lang  en heb die in 2maanden afgebouwd .ik heb nu na 3maanden  nog last van bijwerkingen  en veel hyperventileren  wat heel  vervelend   is   en daar ben je  zo moe van  ik slik nu nog sertraline een AD  en wil die nu gaan afbouwen .heeft iemand daar ervaring mee ?  ik wens jullie veel sterkte met  alles  gr gerda  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Ik ben ook aan het afbouwen gegaan ik nu 14 dagen niks meer gehad.Maar ik heb veel last van bijwerkingen zoals slecht slapen,onzeker watten gevoel in mijn hoofd ,nare dromen vroeg wakker.Zijn er nog meer mensendie deze klachten ervaren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,  zijn er ook mensen die overwegen om niet af te bouwen?    Ik heb soms het gevoel om het nu maar te laten voor wat het is.  Heb in november seroxat moeten afbouwen in 4 weken van de ha..   wist ik veel...      in een vreselijke situatie beland en nu weer aan de medicijnen dus..    die ik dus nooit weer wil afbouwen...    is dat raar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 13-5-2022 om 09:13 zei Gerry:

Ik ben ook aan het afbouwen gegaan ik nu 14 dagen niks meer gehad.Maar ik heb veel last van bijwerkingen zoals slecht slapen,onzeker watten gevoel in mijn hoofd ,nare dromen vroeg wakker.Zijn er nog meer mensendie deze klachten ervaren?

Helaas wel. 6 uur op 5 nachten. Ik zou graag gerustgesteld worden. Deze ochtend een uur geslapen. En gedroomd! Niets gevoeld, opeens ging de wekker.

Ik heb de indruk of je nu afbouwt of niet, je die klachten toch hebt.

Ik ga deze avond Valeriaan proberen.

Spannend. Groetjes NancyV 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...