Spring naar bijdragen

Support en kennis delen


Maximiliaan

Aanbevolen berichten

Hallo beste lezer,

Mijn naam is Max. Ik ben al 7 jaar lang bezig cannabis te gebruiken en ben hier nu 4 dagen mee gestopt vanwege de constatering van cannabinoid hyperemesis syndrome. Heel moeilijke term voor een wiet allergie die tot stand komt bij veel te veel wiet roken (maar 1% van de gebruikers heeft hier last van dus geen zorgen). Hierdoor moest ik elke ochtend overgeven en het enige wat het verlichte was extreem heet douchen of badderen. Na nog maar 45 kilo te wegen was ik het uiteindelijk zat en na eerst 6 dagen halfbakken proberen te stoppen, maar terugvallen door het overgeven heb ik me er toch doorheen weten te slepen. Ik kan nog steeds nauwlijks eten, maar ik geef niet meer over.

Natuurlijk is dit allemaal heel intens, maar daarvoor ben ik hier eigenlijk niet. Hoewel ik graag hulp wil, wil ik vooral graag anderen helpen om door hun moeilijke momenten heen te komen door ervaringen te delen en hier wijsheid uit te putten. Hierom vraag ik ook iedereen die met iemand wil praten niet te aarzelen mij te contacteren.

Mocht je dit niet willen doen, alsnog heel veel succes gewenst in je herstel. Jij bent het waard, net als iedereen anders. Het is een nieuw avontuur wat je tegemoet gaat en dat is eng, maar tegelijkertijd ook heel leuk.

Vriendelijke groeten,

Max

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...