Spring naar bijdragen

Ik kan het echt niet meer aan.


Mikelimburg

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik zie het echt niet meer zitten vandaar dit verhaal.

 

Zolang ik me kan herinneren kamp ik al met een zware gokverslaving. Vanaf kleine jongen 15 jaar ben ik opgevoed achter een gokkast. Dit is de jaren erna een hele erge verslaving geworden. De mate van verslaving is dat ik constant de nummers van de roulette voor me zie. Alleen maar wacht tot ik nieuw salaris krijg door dit dan het liefste in een roes erdoorheen te jagen. Me weer zwaar depresief  voelen en goede voornemens om er nu echt mee te stoppen. Meer aandacht besteden aan gokken dan de 2 lieve kinderen die ik heb. Ik kan uren door blijven gaan. Door corona was de gokhal waar ik normaal vaak kom gesloten dus vanaf december tot 1.5 week geleden heb ik het gokken kunnen laten wat niet kan is makkelijk. Ik had op 3 maanden van een min 2000 naar een plus van bijna 2000. Ik hoorde vrienden wel eens over online gokken maar dat trok me voorheen nooit. Wat een geluk was day want dit is nog heftiger dan de fairplay. Ik heb 1.5 geleden toch eens geprobeerd en ik zat al snel weer in een roes. Na bedragen storten van 50 tot 100 had ik na 20 min toch alweer 650 euro gestort en toen ging t lopen . Ik kwam tot 3150 euro en voelde me geweldig. Totaal in de roes van hey die 2500 euro is snel verdiend. Ik zat weer in een roes van ik kan zo online makkelijk 2 a 3 honderdjes per dag pakken. Ik ging middag erna van 31 na 3500 en die avond na 0 zwaar depresief ging ik naar bed. De dag erna storten ii totaal nog eens 1500 euro en alles wat k had opgebouwd was weer weg. Afgelopen vrijdag kreeg ik salaris en ik dacht als k nu eens 1000 terug zou winnen stop ik meteen. 200 storten niks 200 storten niks volgende 200.viel echt alles achter elkaar wat k maar speelde zelfs 2x 0 waar ik 50 euro op had staan. Ik stopte met 5300 euro omg 4700 gewonnen alles was terug en ik had zelfs weer een flinke winst k voelde me geweldig echt zo geweldig. Ik duw op uitbetalen en dit wou k ook echt maar ik zie dat ik met mijn eraider moet inloggen om uit te betalen. K denk ach dan doe ik het straks wel. Zaterdag middag open ik de site en denk k ga nog even klein wat spelen en omdat ik geen rem heb ging alles erdoorheen omg ik vergok even in ik denk 30 min 5300 euro. Ik ben sinds gisteren zo depresief zo heb ik me nog nooit gevoeld na een fairplay bezoek en een verlies van 1000 euro ofzo. Ik weet niet meer wat ik moet doen ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik durf het mijn vrouw niet te zeggen die heeft al zoveel met mij moeten.meemaken. ik kijk naar me kinderen en denk wat ik ze allemaal voor zoveel geld had kunnen kopen.  Het is niet dat ik maandelijks 5k aan salaris krijg hier moet ik toch ruim 2 maanden hard voor werken en dit vergooi ik zo even.  Ik blijf maar van mezelf schrikken hoe ver ik kan gaan. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen er gaan zelfs gedachten door mijn heeft k kan beter uit het leven stappen want ik blijf toch altijd alles fout doen ondanks ik heel veel van me vrouw en kinderen houd. Wie heeft er goede tips voor me.

 

Alvast bedankt 

Groetjes mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mike, welkom hier!
helaas is dit de afdeling alcohol, gokkendebaas zit een paar verdiepingen lager.
Je kunt daar een nieuwe draad aanmaken bij de wie is wie daar en je tekst hierboven
kopieren en daar plakken. Als dat gelukt is kun je het hier verwijderen, wel 1 * of ander teken overlaten.
succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mike, 

Ook al schrijf je dit niet op het juiste forumonderdeel, ik wil toch even laten weten dat ik je verhaal gelezen heb. Het raakt me dat je zo wanhopig bent, ik kan je helaas geen goede tips geven maar ik hoop van harte dat je een manier vindt om dit achter je te laten zodat je weer voluit van het leven en je gezin kunt genieten. Het kán, dat weet ik zeker.

Heel veel sterkte,

Yana

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo yana. 

Bedankt voor je berichtje. Ik heb het inmiddels op de goede plek gepost.

Ik weet wat ik moet doen alleen de stap opnieuw zetten en weer opnieuw beginnen valt me heel zwaar

Verder naast de gokverslaving wat echt het ergste is gebruik ik gemiddeld om de 2 weken ook een flinke bak alcohol in combinatie met cocaine. Dit doe ik samen met wat vrienden onder het mom van even ontspannen. Ik heb dit nooit zo als een probleem gezien maar misschien is het dat wel. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...