Spring naar bijdragen

Onze H. kamer


bolletje

Aanbevolen berichten

Goh wat heb ik lekker geslapen zeg en wat is de temp. in bed, voor mij belangrijk. Meestal is het te warm maar vannacht niet.

Het viel me net te binnen dat ik in het verleden een lange tijd een denkbeeldig iemand  in gedachte nam voor ik ging slapen en daar de hele dag tegen vertelde. Ik vroeg zelfs dingen. Zo'n beetje hetzelfde principe als bidden. Ik sloot altijd af met de zin "zo, en nu ga ik slapen dus wil geen gepieker meer". En raadt eens wat? Het hielp.

Hoe hebben jullie geslapen? Is het gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden morgen  mensen ik heb goed geslapen maar ik denk ik blijf even op bed liggen dat even werd wel lang ik denk ik ben depressief geworden door te lang in bed te blijven  moet ik wel op gaan letten ik heb gisteren mijn hondje uitgelaten ging goed  daar ben ik blij om  Bracha mijn hondje een jacht hond is zo lief ik heb altijd honden gehad ik eet smorgens   altijd eieren dan krijg ook wat heefs ze gegeten gaat ze weer naar bed dieren zijn zo belangrijk        ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-4-2021 om 10:49 zei Wilhelmina:

Goeden morgen  mensen ik heb goed geslapen maar ik denk ik blijf even op bed liggen dat even werd wel lang ik denk ik ben depressief geworden door te lang in bed te blijven  moet ik wel op gaan letten ik heb gisteren mijn hondje uitgelaten ging goed  daar ben ik blij om  Bracha mijn hondje een jacht hond is zo lief ik heb altijd honden gehad ik eet smorgens   altijd eieren dan krijg ook wat heefs ze gegeten gaat ze weer naar bed dieren zijn zo belangrijk        ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Goede dag Mensen goed geslapen ik ook het is lekker weer vandaag gaan we door met afbouwen moeilijk he  maar we redden het wel  gisteren hond uitgelaten ging goed mezelf moed ingesproken niet zo veel denken je valt niet flauw zo liep ik het is gelukt  ik had gisteren dat ik  me helder voelde zo fijn is dat dat gevoel geef me moed om door te gaan  fijne dag houd moed blijf geloven dat je beter word             liefs wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...