Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

@MusashiDank voor de link! Net even gekeken en zitten er wel een aantal tussen die me erg lekker lijken. 
@Lieke7777High tea is ook een leuk idee, maar de hapjes op zondagmiddag zijn een soort traditie. Doen dit met z’n allen na de koffie. Soms een film erbij of een spelletje. Gezellig wat kletsen.... Klinkt best burgerlijk als ik het zo type, maar kijken er allemaal naar uit. Aan de andere kant maakt dit doorbreken en wat anders doen het wellicht ook gemakkelijker om er geen drank bij te pakken. 
vervelen doe ik me trouwens ook niet echt. Genoeg te doen ook hier in en rondom huis, dus daar ligt het niet aan. Het is meer een vervelend en narrig gevoel waar ik niet echt raad mee weet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is niks mis met gezellig samen wat doen. Je goed voelen terwijl je iets doet met je gezin heeft zo'n slechte naam gekregen (burgerlijk) en dat is onterecht. Het is vaak juist je basis. 

Hoe was je middag?

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Quinn:

Hoe was je middag?

Ik zou willen zeggen dat het geweldig was, maar dat is gelogen. Kregen onverwachts bezoek, waar ik vreselijk de balen van had. Keurig aan het bubbelwater gezeten terwijl het bezoek wijn dronk. En toen stond er dus die niet helemaal lege fles wijn in de koelkast. Daar s’avonds toch van gedronken, terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. Vandaag weer terug bij af dus... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Emmy:

Daar s’avonds toch van gedronken, terwijl ik dat eigenlijk niet wilde. Vandaag weer terug bij af dus... 

Tis niet helemaal terug bij af, want je hebt iets geleerd. Het is een evenwicht. Hoe dichterbij, hoe verleidelijker. Volgende keer trap je er niet meer in :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed gedaan @Emmy elke dag is er één. Als je weet wat de momenten zijn waarop je meestal dronk, kun je nu alvast alternatieve plannen maken voor juist die momenten. Dan wordt het gemakkelijker om te schakelen als het moment daar is. Er ligt dan een plan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...