Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 20-4-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoe hebben we geslapen.

Vechter en jij? Lukt het slapen wat beter.

Wil hoe is het met de jeuk? Iets minder? Weet je dat mentholpoeder goed helpt als je je lichaam daar mee insmeert?

Vandaag komen ze hier een traplift inmeten naar m'n keuken. Die keuken is gemaakt in een opkamertje dat ruim een meter hoger ligt dan de h. kamer.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal vannacht best wel goed geslapen jeuk is minder ik heb er schapenwol huidcreme uit Texel opgedaan komt wel weer goed dus jij krijg een drukke dag met werk mensen Bolletje gisteren naar de Boerderij geweest ging wel goed ik had zoveel angst ik moet dat overwinnen de koeien zijn zo mooi met die grote ogen er waren weer kalfjes ik hou van dieren ze zijn zo lief weet je Bolletje ik ben niet zo sterk ik kan me niet zo uiten ben vroeger mishandel lichamelijk en geestelijk ik heb daar nog last van maar ik ben niet zielig mijn man had syndroom van korsakov  en is overleden 24 jaar geleden maar ik wil nog genieten ook van mijn hondje maar eerst beter worden dat is een gevecht maar ik heb hoop        ik wens jullie een fijne dag        liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Allemaal vannacht best wel goed geslapen jeuk is minder ik heb er schapenwol huidcreme uit Texel opgedaan komt wel weer goed dus jij krijg een drukke dag met werk mensen Bolletje gisteren naar de Boerderij geweest ging wel goed ik had zoveel angst ik moet dat overwinnen de koeien zijn zo mooi met die grote ogen er waren weer kalfjes ik hou van dieren ze zijn zo lief weet je Bolletje ik ben niet zo sterk ik kan me niet zo uiten ben vroeger mishandel lichamelijk en geestelijk ik heb daar nog last van maar ik ben niet zielig mijn man had syndroom van korsakov  en is overleden 24 jaar geleden maar ik wil nog genieten ook van mijn hondje maar eerst beter worden dat is een gevecht maar ik heb hoop        ik wens jullie een fijne dag        liefs wil

Dank je bolletje...slapen steeds onrustig. Leuk van je traplift.weer iets om naar uittekijken!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Allemaal vannacht best wel goed geslapen jeuk is minder ik heb er schapenwol huidcreme uit Texel opgedaan komt wel weer goed dus jij krijg een drukke dag met werk mensen Bolletje gisteren naar de Boerderij geweest ging wel goed ik had zoveel angst ik moet dat overwinnen de koeien zijn zo mooi met die grote ogen er waren weer kalfjes ik hou van dieren ze zijn zo lief weet je Bolletje ik ben niet zo sterk ik kan me niet zo uiten ben vroeger mishandel lichamelijk en geestelijk ik heb daar nog last van maar ik ben niet zielig mijn man had syndroom van korsakov  en is overleden 24 jaar geleden maar ik wil nog genieten ook van mijn hondje maar eerst beter worden dat is een gevecht maar ik heb hoop        ik wens jullie een fijne dag        liefs wil

Phhh heftig verhaal..sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik ben vandaag onrustig. Zie voor mijn verhaal bij 'wie is wie'. Twijfel wat de oorzaak is, opbouw medicatie, oorspronkelijke klachten of hormonen. Mocht iemand suggesties hebben laat maar weten. Wil liever niet weer beginnen. Ben al zeven dagen zonder nu en al wat heldere momenten gehad. Aan iedereen in de huiskamer, veel sterkte vandaag. Ik vind jullie allemaal toppers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Oxavrouw:

Hoi allemaal, ik ben vandaag onrustig. Zie voor mijn verhaal bij 'wie is wie'. Twijfel wat de oorzaak is, opbouw medicatie, oorspronkelijke klachten of hormonen. Mocht iemand suggesties hebben laat maar weten. Wil liever niet weer beginnen. Ben al zeven dagen zonder nu en al wat heldere momenten gehad. Aan iedereen in de huiskamer, veel sterkte vandaag. Ik vind jullie allemaal toppers.

Inderdaad niet opnieuw beginnen maar doorzetten en eventueel natuurlijke producten gebruiken zoals rescue Bach of avena statica is tegen onrust of cbd olie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, allemaal! ik lig me hier een beetje op te fokken midden in de nacht, want ik heb al enkele dagen last van een scherpe pijn op mijn borst,  naast maagpijn en misselijkheid en hyperventilatie die ik al enige tijd had, sinds mijn mislukte poging om van 0,5 af te bouwen naar 0,25... ik ben nog steeds aan het stabiliseren op 0,5 nu, maar vraag me af of ik niet gewoon moet beginnen (maar traag deze keer!) met afbouwen, want denk dat mijn klachten vooral stressgerelateerd zijn... Vandaag ging het prima, en dan komt alles weer ineens schijnbaar uit het niets tegelijk opzetten en begin ik me weer zorgen te maken, begin dan te piekeren en malen over de afbouw,... misschien maar beter in het diepe duiken, dan. In het weekend ging het veel beter, dan had ik een tripje met mijn vriend en hebben we veel gefietst en gewandeld. 

Hoe verzetten jullie je gedachten en wat helpt om te ontspannen en om positief te blijven?

Ik ga nu in elk geval proberen te slapen, moet morgen vroeg uit de veren. Slaapwel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 20-4-2021 om 15:49 zei Vechter:

Inderdaad niet opnieuw beginnen maar doorzetten en eventueel natuurlijke producten gebruiken zoals rescue Bach of avena statica is tegen onrust of cbd olie

gerda mag je CBD olie gebruiken als je sertraline een AD slikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...