Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kom met de deur in huis vallen sorry,  net bijgelezen.  Ze hebben schoondochter van mijn broer in slaap gebracht.  Ze zal spoedig overlijden . Wat verschrikkelijk toch , zo jong en vooral ook voor haa

Goedemorgen allemaal!  Vandaag weer naar de Brijder voor de CGT en vanavond een online meeting van de AA. Weer een dagje druk bezig met herstel dus. Elke dag een stapje, gaat best.  Moet voor de C

En het werkt ook andersom is mijn ervaring. Dingen aanpakken dan ga je je beter voelen. de zon komt op de vogeltjes fluiten het water stroomt door de rivier de konijnen gaan alvast

Posted Images

9 uur geleden zei Musashi:

Nav de dagdraad van gisteren, zet ik het gewoon meteen maar hier...sommigen zullen jaloers zijn of mij voor zot verklaren maar ik weet het toch echt niet! We zouden als soort van teambuilding eind mei 5 nachten naar een (redelijk) ver en heel warm land gaan, chic hotel...ik lig al niet goed met het team, voor een verlengd weekend (dus vrije dagen opgeven) en...last not but least...de sloten alcohol die daar uiteraard bijhoren waar ik vroeger uiteraard aan mee deed en die me in staat stelde (dacht ik) om toch een beetje met iedereen overweg te kunnen...dilemma!! Begin volgende week moeten we doorgeven...pffbgezn zin om daarover na te denken/ beslissen...

Je klinkt alsof je je verplicht voelt maar geen zin hebt. Anders had je niet getwijfeld.

Life is too short girl!! Cancel die handel.

Ik vind het nogal gonflé van de werkgever, teambuilding maar dan wel in je vrije tijd. Hoho je vrije tijd is jouw privé eigendom! Tijd is misschien nog wel kostbaarder dan geld. Ik zou echt geen vrij weekend aan de werkgever besteden.

Hier probeerden ze een tijd geleden lunch meetings. Ja nee dus. Lunch is mijn tijd. Voor je t weet werk je 's nachts ook.

bewerkt door bumperjim
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou ook zeggen: niet gaan. Ik zou me doodongelukkig voelen in zo'n week en zeker heimwee krijgen. Hoe is dat voor jou? 

Ik ben ook wel eens een week op studiereis geweest, naar Canada. Maar dan met hele leuke collega's. Gewéldig was het. Maar die collega's maakten het verschil. En géén gezuip. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor jullie meningen! Toch vrij unaniem lijkt me, alle argumenten houden steek! Alleen begin ik nu te twijfelen of iedereen sloten alcohol dronk of ik me dat inbeeld omdat ik het altijd wel deed...nu ja er was altijd wel veel alcohol dus ik kan dat toch niet alleen hebben opgedronken hè? En ze doen nog steeds vrijdagaperos en zo (waar ik niet bij ben)... Mijn mama zegt ook dat je in dat land (ik zou de vraag moeten stellen in de pubquiz :D) heel moeilijk aan alcohol kan geraken (ik dacht dat dat nog wel meeviel...) maar ja of ik dat dan wil gaan uittesten??

dus @bumperjimals ik je goed begrijp zou je een moord doen om nog eens op hotel te gaan maar niet voor je werk als die in je vrije tijd valt? 

straks s met de man bespreken, vandaag vrije dag met kindje!! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei denise2:

Online meetings.. Ik zat er pas naar te kijken.. inlogcodes. Hoe werkt dat eigenlijk? Zie dan allemaal gezichten en praat je met elkaar? (0 ervaring in zoom etc)

Er zijn open  meetings en gesloten  meetings  .

Gesloten meetings zijn  vaak  regio afhankelijk  die na de lockdown  mer hun  eigen fysieke  groep  over gegaan  zijn op online . 

Vaak meld je , je daar  aan bij   het  secretariaat  en krijg  de inlogcode ( link ) om de meeting te volgen .

Er  bestaan ook open meetings die vind  je  op de website  AA en daar kan je vrij aan deelnemen  zonder  je vooraf aan te melden ( je klikt op de link  ) en wacht woord  staat erbij .

Het is zoom en daar heb je je , de camera bij open . Je ziet  elkaar en je luisterd  naar de shares .  Meestal wordt eerst  het format afgewerkt  .

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Renaldo61:

Ik slaap al een hele week heel slecht. Amper een paar uren per nacht. Mijn voorgeschreven slaapmiddelen helpen niet meer. Neem ik niet meer. Dus ik probeerde om 4 uur deze ochtend warme melk. Niets mis mee, maar ik denk dat ik teveel en te warm ervan genomen heb. Dus slechts 6 maal naar de grote wc geweest voor ik vertrok naar mijn werk. Ik ben nu pas terug geweest. Ik begrijp @ikkanhet  heel goed. Mijn beste gesprekken ooit waren steeds met vrouwen met een zeer kort lontje. Ik hou van eerlijkheid. Ik-kan-het is eerlijk. 

Iedere dag gaat er wat fout, gisteren begaf mijn printer het. Ik heb een kleuren laserprinter besteld, Vrijdag komen ze hem leveren. 

Vandaag naar een ontmoetingscentrum geweest. Iedereen zit daar ver uit elkaar, dus ontmoeten?  Daarna naar hulp waar naar andere verwezen werd. Maar zij concentreren zich vooral op illegale drugs. Die hulp wil me terug in de verslavingskliniek. Iedereen die mij hier leest beseft dat dit mij niet helpt. Ik zou er niet moeten blijven slapen. Maar acht weken? Dan verlies ik mijn werk zeker. 

Hoe was jullie dag, week? 

Lijkt me een moeilijke beslissing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei Kohtje:

@Renaldo61, dank je wel dat je de moeite nam me te antwoorden. Ik blijf me dingen afvragen en begrijp nog steeds niet precies wat je nou bedoelde, maar dat geeft niet. Sterkte.

Kort lontje is snel boos zijn. 

Een uit het verleden, antwoordde steeds met veel humor. Zelfs als ze boos was. We vertelden elkaar veel privé zaken. 

bewerkt door Renaldo61
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...