Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 13-4-2021


Vechter

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,ben nog steeds in afbouw maar het einde komt stilaan inzicht.de laatste loodjes zijn zoals gekend de moeilijkste.Kijk er naar uit om aan mijn herstel te beginnen. Ik weet dat nog moeilijke weken worden.Geduld zal dan het belangrijkste zijn.Sterkte iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vechterknap van je, je bent er bijna. Zoals je weet ben ik gestopt met afbouwen, alhoewel, ik had tijdelijk 15 mg ipv 10 mg om mijn brein te resetten zoals huisarts het noemde. Ik vind 15 mg wat veel voor mij, ben nu de 5 extra mg af te bouwen. Dat gaat goed, geen klachten. Heb ook maar kort 15 mg gehad. Ben ik bij de 10 mg dan ben ik ook op mijn manier overal vanaf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rixie1:

@Vechterknap van je, je bent er bijna. Zoals je weet ben ik gestopt met afbouwen, alhoewel, ik had tijdelijk 15 mg ipv 10 mg om mijn brein te resetten zoals huisarts het noemde. Ik vind 15 mg wat veel voor mij, ben nu de 5 extra mg af te bouwen. Dat gaat goed, geen klachten. Heb ook maar kort 15 mg gehad. Ben ik bij de 10 mg dan ben ik ook op mijn manier overal vanaf.

 

Ga ervoor, doe alles naar jou gevoel, deze keer is er geen druk voor dat rijbewijs. Ook sterkte en laat je niet beïnvloeden. Ieder zijn eigen ritme naargelang de klachten leefbaar blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...