Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Mijn laatste opmerking voor nu, kan er zo kwaad om worden.

Als 1 iemand haar grens nu aangaf is het @ikkanhethet wel!

Waarom er zo overheen stappen met zijn allen als bijna een collectief. Vind dat zo gemeen, ze geeft haar grens aan. Is dat dan niet duidelijk?

@ikkanhetik ga slapen nu echt maar wat begrijp ik jouw frustratie hierover. Herken/ken het en meerderen en die zijn ook weg gegaan en dat kan en mag niet de bedoeling zijn van dit forum. Gewoon blijven en ja men stapt graag over grenzen heen, ik zal het ws ook doen. Maar als iemand zegt STOP dan probeer ik dat wel, Hoe duidelijk kun je het hebben. Maar goed we moeten allemaal hetzelfde hier zijn en dat kan en mag niet en werkt niet zo.

Nu laat ik het los, uitloggen Smar!

@ikkanhet :lips:

Tot morgen/laterssssssssss

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Smaragd:

 

Als 1 iemand haar grens nu aangaf is het @ikkanhethet wel!

Waarom er zo overheen stappen met zijn allen als bijna een collectief. Vind dat zo gemeen, ze geeft haar grens aan. Is dat dan niet duidelijk?

Nee, niet echt duidelijk. Die 'grens' verschuift elke keer naar een volgend berichtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet, misschien een idee om je eigen draadje weer eens door te lezen. Hoe bang je bent dat je lever niet meer goed werkt na nu meer dan 40 jaar drinken. Hoe je afgesproken hebt met je man dat als het stoppen niet lukt jullie hulp in gaan schakelen. Kom uit die drankcirkel, het levert niets op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...