Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Myla:

@Vocatus iedereen heeft het steeds over je record, ik ben best nieuw hier en heb dus niet alles meegelezen (wel veel eigenlijk) hoe lang je drink nu dan al niet?

Oh haha verwacht er niet veel van. Het is mijn eigen record. Het record van het forum staat op 13 jaar ofzo.

Maar ik dronk elke keer weer na 2 nuchtere dagen. En nu week niet, voor mij een record

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan een goed begin toch? :) Ik drink nu 10 dagen niet maar dat is niet zo bijzonder, Dat doe ik heel vaak. Maar als ik drink is het gelijk 3 tot 10 dagen achter elkaar van de ochtend tot de avond. :mellow:

Daarna ben ik meestal ook heel moe en futloos voor een tijd, dus dat hoort er een beetje bij denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Myla:

Dat is dan een goed begin toch? :) Ik drink nu 10 dagen niet maar dat is niet zo bijzonder, Dat doe ik heel vaak. Maar als ik drink is het gelijk 3 tot 10 dagen achter elkaar van de ochtend tot de avond. :mellow:

Daarna ben ik meestal ook heel moe en futloos voor een tijd, dus dat hoort er een beetje bij denk ik.

En voel je je nu na 10 dagen nuchter al fit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

5 minuten geleden zei Bor:

Ik vind dat ik voor mezelf nu ook een record maak. Alle problemen en toestanden nuchter het hoofd bieden en m'n verantwoordelijkheid nemen is voor mij best een record te noemen, ja. 

We doen dat goed @Vocatus:rose:

Ik lees al een tijdje mee dus heb er het een ander over gelezen. Ik vind het inderdaad ook erg knap dat je het nu volhoudt. Zou ik het denk ik erg moeilijk mee hebben. :rose: 

Niet dat drank ooit iets heeft opgelost voor mij maar toch. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

En voel je je nu na 10 dagen nuchter al fit?

Ja, het gaat stukken beter. Ik merk dat ik nog wel een beetje snel schrik. Dat heb ik altijd als ik drink of een tijd heb gedronken. Maar verder weer het sporten opgepakt en het slapen gaat inmiddels ook weer goed.

Ik hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritJa, dat is me ook wel vaker gelukt soms een paar weken of maanden, een keer 7 maanden en een keer 8 maanden. Maar dan denk ik, het gaat wel best zo een keer moet kunnen (vaak met vakantie of een weekend weg). Dat kan ik dus niet. <_< Maar toch doen he.

Daarom ben ik ook op het forum gekomen, na een tijdje verslapt de aandacht en de herinneringen aan de katers problemen etc. dat wil ik deze keer anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net terug van de tuin. Rozig van de zon.

Ik knap altijd op van een paar uurtjes tuin.

Vanochtend, sjagerijnig , want vond het maar koud.

Nou, merk je niets meer van als je bezig bent hoor.

En vakantie ??

Eigenlijk is dit voor mij gewoon vakantie.

Een of twee keer per jaar een weekendje of midweek weg in eigen land vind ik genoeg.

Vriend denkt daar gelukkig hetzelfde over.

We zijn gewoon al heel happy met weinig :)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Herkenbaar @Myla. Heb na 4 maanden ook weer een terugval gehad. Ben nu weer langzaam naar boven aan het krabbelen.

Balen is dat. Goed dat je je in ieder geval weer hebt herpakt nu, dat is belangrijkste. Volgens mij zijn er weinig mensen die het lukt om gelijk de eerste keer(keren) helemaal te stoppen. 

Ik baal altijd behoorlijk van mezelf na een terugval, aan de andere kant moeten we ook niet alle dagen vergeten dat het wel goed gaat en blijven proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! Zo gewerkt, nu hier eens lezen. Vakantie? Als het kan willen we graag naar vakantiepark. Maar wel als alles open is, zwembad enzovoort. Volgend jaar naar warm land ie ik ook wel zitten. Mini die dan hopelijk loopt over het strand met blote voetjes. Sorry @Quinn babybrabbel :rolleyes: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor maak jij je geen grote zorgen over je man? Wij weten hier natuurlijk niet alles, dat hoeft ook niet. Maar als mijn vriend, in een paar weken zoveel slechter werd, dan was ik heel rap weer met hem bij een arts, of ik wilde een second opinion. Of is dit bekend bij jullie dat het zo snel zou gaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Nachtdienst gedraaid, daarna een paar uur geslapen en net mijn VTH handelingen laten toetsen, duurde 2 uur. Alles gehaald. Zo opgelucht en blij mee, verschrikkelijk als zo een toetser op je handen meekijkt. Een collega van mij zakte op een paar onderdelen voor mij, kreeg er helemaal de zenuwen van en dan moet jezelf nog. En die protocollen veranderen ook zo vaak. Blij dat het klaar is. Nu verder slapen als het lukt. Zulk prachtig weer hier.

Fijne avond allen en sterkte voor degenen het kunnen gebruiken. :rose:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...