Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 12-4-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hallo Bolletje  vanacht goed geslapen maar bij het wakker worder angst ben bijna klaar met afbouwen ik mag helemaal stoppen zij de Apotheker ik neem 2 keer per dag 2 kruimeltjes om 9 uur smorgens en om 6 uur smiddags in de nacht niks ze zijn niet meer te wegen maar ik ben zo bang om te stoppen ik huil heel veel mijn lichaam is zo stijf en pijnlijk  trillen doe ik nog steeds mijn angs is groter geworden  ik hoop zo dat ik beter word  soms ben ik helder dan    ben ik zo blij    lieve allemaal  en Bolletje  ik wens jullie allemaal een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Bolletje  vanacht goed geslapen maar bij het wakker worder angst ben bijna klaar met afbouwen ik mag helemaal stoppen zij de Apotheker ik neem 2 keer per dag 2 kruimeltjes om 9 uur smorgens en om 6 uur smiddags in de nacht niks ze zijn niet meer te wegen maar ik ben zo bang om te stoppen ik huil heel veel mijn lichaam is zo stijf en pijnlijk  trillen doe ik nog steeds mijn angs is groter geworden  ik hoop zo dat ik beter word  soms ben ik helder dan    ben ik zo blij    lieve allemaal  en Bolletje  ik wens jullie allemaal een fijne dag    liefs wil

Vannacht denk slecht geslapen te hebben maar was overdag niet moe.begin ook een beetje erdoor te komen helaas staat de volgende afbouw stap weer voor de deur.sterkte iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Wil wat een strijd toch lieverd wat zou ik graag wat van je over willen nemen, maar moet je eens kijken waar je van komt en hoe ver je nu bent. Voor mij ben je een grote SUPERKANJER echt.

Goeie morgen Vechter. Ja vaak gebeurd het dat je denkt niet geslapen te hebben maar de kleine slaapjes zijn er wel degelijk, alleen merk je daar niet veel van. Als je maar ontspannen en rustig kunt zijn en je niet druk maakt over het niet slapen als dat een nacht niet gebeurd.;)

Die stijfheid kan komen door de afbouw maar als je bang bent, maakt je lichaam een stofje aan om te vluchten, als dat niet gebeurd blijft die spanning in je lichaam, met name je spieren , zitten waardoor ze stijf worden. Een warme douche voor het naar bed gaan kan helpen. Ik weet niet hoe oud je bent maar (hard) lopen daarmee raak je het kwijt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolltje ik heb een hometrainer maar ik ben 75 jaar hardlopen kan ik niet meer maar mijn hometrainer staat in mijn slaapkamer dus wel belangrijk om te fietsen ik vind dat het afbouwen heel moeilijk is ik heb ook 40 jaar geslikt overal pijn maar ik ga door ik heb steun van lieve mensen juist nu heb ik dat zo nodig ik vind het fijn om jou te schriijven  emotineel ben ik ook met afbouwen dan blij dan  boos ik ben mezelf niet een warboel in mijn hooft heel onrustig vind ik niet prettig dat moet weg  een leven zonder pillen                   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Wil dat afbouwen is ook moeilijk zeker als je niet zo jong meer bent. Maar meestal hebben wij, de wat ouderen geleerd om door te zetten jij bent daar een groot voorbeeld van. Je doet het zo goed.

Kijk dit is onze Wil. Dit is het resultaat van doorzetten Bodybuilding Plaatjes

Natuurlijk Lynn gaat het jou ook lukken als je het maar rustig aan doet. Ken je het spreekwoord "men lijdt het meest onder het lijden dat men vreest?" Probeer daar niet bij stil te staan want iedere ervaring is anders. Het gaat jou zeker ook lukken hoor.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje Dank je wel vanacht  2 uur geslapen nacht merrie gehad zo eng zo echt ik ben moe maar dat gaat wel over alle botten doen pijn ik denk ook aan jullie voor jjullie is het ook moeilijk we gaan niet stoppen  vanacht beter slapen vast wel  ik neem nu een bakkie koffie lieve mensen laat we elkaar troosten dan zijn we sterk   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...