Spring naar bijdragen

Maandag 12 april


Vocatus

Aanbevolen berichten

ik weet niet of je hier nog leest
maar als jullie er niet uit geraken
dan bestaat er een gratis nr van de GGZ
die je kunnen helpen  040-2364111

hopelijk niet nodig, maar misschien geeft
het rust te weten dat het over gaat en niet gevaarlijk is.
sterkte voor jullie
jammer dat het weekend zo moet stoppen:rose:

oei ik lees nu pas dat het tot 17 uur was. Als je belt en je naam
en tel. nr inspreekt (of je man voor jou) dan nemen ze morgen contact
met je op.

088 0767000 is de luisterlijn, die is wel 24/7 paraat
en in het ergste geval natuurlijk 112 bellen

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 ik voel me dan plotseling heel erg naar, ik word wit, ga trillen en word duizelig. Je kunt dan flauwvallen en zelfs in coma geraken. Door iets te eten met snelle koolhydraten knap ik snel weer op en dan een half uur later een boterham of zo. Wel blijf ik me nog een hele dag lamlendig voelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ikkanhet:

Heb een paniekaanval. Morgen rijden we terug naar huis.

Jammer   dat je naar huis terug  moet  vanwege deze aanval  helpt het zonnetje  vandaag  je niet om er  nog  wat moois er  van te maken na de winterdag  van gisteren  ?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lieke7777:

Jammer   dat je naar huis terug  moet  vanwege deze aanval  helpt het zonnetje  vandaag  je niet om er  nog  wat moois er  van te maken na de winterdag  van gisteren  ?  

Vindt het niet super erg thuis is het beste vakantie huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Cleo66:

Poehee nancy  en dat zo plotseling? Kan me nog wel herinneren dat je je vaak moe voelde en zo , maar voordat je wist dat je suiker had , kreeg je toen ook zo'n aanvallen ? En dit gaat straks weer weg wanneer je medicatie goed is afgesteld ? Die hypo's bedoel ik. Ik weet nog dat mijn vader suikerziekte had en moest spuiten . Hij heeft toen wel eens verteld dat hij de supermarkt binnen rende en een pak koeken opentrok . Zelf heb ik nooit iets gezien verder , maar hij was vanaf mijn 12  ook al overleden . 

Nee, voorheen had ik hyper, geen hypo's, toen waren de waarden juist heel hoog, boven de 20 en 30. Als ik straks goed ingesteld ben, dan is dit allemaal over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei spirit:

Drank en paniek hebben wel degelijk iets met elkaar te maken. 

Lezen wat ik heb getypt zou handig zijn. Ik heb gezegd waarvan ik het heb. Dus lees eerst het hele verhaal voor je commentaar geeft.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Lezen wat ik heb getypt zou handig zijn. Ik heb gezegd waarvan ik het heb. Dus lees eerst het hele verhaal voor je commentaar geeft.

Als ik je goed heb gelezen maakte je je zorgen dat je niet op tijd bij een toilet zou zijn, wat in jouw situatie begrijpelijk is. Jij lijkt het logisch te vinden dat je je niet alleen zorgen maakte maar ook nog een paniekaanval kreeg. Mensen hier vragen zich af of die paniekaanval misschien verband houdt met je drankgebruik, jij zegt dan steeds dat het kwam omdat je bang was dat je geen toilet zou vinden, maar bang zijn en een paniekaanval hebben zijn toch heel verschillende dingen? Sommige mensen die lange tijd gestopt zijn met drinken maken zich nog wel zorgen maar krijgen geen paniekaanvallen meer. Dat is toch interessante informatie of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk  wel heel benieuwd  naar wat er gisteren  dan gebeurd  bij  een paniek  aanval  bij  je  @ikkanhet ?  En dat is oprecht  geen  verwijtende vraag  in de context  van  niet  begrip hebben.

Niet op tijd bij een toilet zijn   is dan wel heel heftig aan het feit dat je je zorgen maakt cq bang bent  niet  op tijd  bij toilet  zijn  ..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lieke7777:

Ik ben eigenlijk  wel heel benieuwd  naar wat er gisteren  dan gebeurd  bij  een paniek  aanval  bij  je  @ikkanhet ?  En dat is oprecht  geen  verwijtende vraag  in de context  van  niet  begrip hebben.

Niet op tijd bij een toilet zijn   is dan wel heel heftig aan het feit dat je je zorgen maakt cq bang bent  niet  op tijd  bij toilet  zijn  ..  

Ik ben gaan hyperventileren, hartkloppingen, trillen, kreeg bijna geen adem, zweten en flauw gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ikkanhet:

Ik ben gaan hyperventileren, hartkloppingen, trillen, kreeg bijna geen adem, zweten en flauw gevallen.

Ik had dit als kind van 8 al en ik dronk niet toen. Dus heeft niet altijd met drank te maken zoals men altijd maar denkt. Ben er eigenlijk bijna helemaal af. Jarenlang heb ik dit gehad zoals jij het beschrijft, verschrikkelijk. Je denkt ook echt dat je dan dood gaat, zo voelt het. Psycholoog destijds vertelde mij dat je er nooit door kon flauwvallen en wie viel er flauw? Ik natuurlijk. En ik maar blijven blazen in dat boterhamzakje, maakte het alleen maar erger. Fijn dat je veilig terug thuis bent @ikkanhet :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Smaragd:

Ik had dit als kind van 8 al en ik dronk niet toen. Dus heeft niet altijd met drank te maken zoals men altijd maar denkt. Ben er eigenlijk bijna helemaal af. Jarenlang heb ik dit gehad zoals jij het beschrijft, verschrikkelijk. Je denkt ook echt dat je dan dood gaat, zo voelt het. Psycholoog destijds vertelde mij dat je er nooit door kon flauwvallen en wie viel er flauw? Ik natuurlijk. En ik maar blijven blazen in dat boterhamzakje, maakte het alleen maar erger. Fijn dat je veilig terug thuis bent @ikkanhet :lips:

Ja verschrikkelijk he je weet niet wat je gebeurd, ja nu weet ik dat inmiddels maar blijft vervelend. Heb ik precies hetzelfde, wet van Murphy he;) Dank je lieverd, ook heel blij om weer thuis te zijn. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...