Spring naar bijdragen

zondag 11 april 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Bor:

Hoe gaat het met je? 

heb het ff zwaar. Maar komt goed. Morgen weer geen alcohol en dan heb ik mn record van de afgelopen 4 jaar. maar nu ff zwaar.

Ik ben ook bijna een kind joh,...kan niets op tv kijken behalve tekenfilms,....eet relatief vloeibaar voedsel,..en wil graag dat alles hetzelfde is..Dus Bor op dagdraadje. hahah ach slaat nergens op en ik herken mezelf niet. Komt goed.

Belangrijker is,..hoe gaat het met jou? Relax je een beetje nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Dat is heel erg goed dan toch?! Hoe je het doet moet je misschien onthouden want blijkbaar doe je iets wat goed voor je is, je helpt, want je doet het toch wel goed nu. Anders zat je niet zo dicht bij je record. :rose: knap gedaan hoor. 

 

1 minuut geleden zei Bor:

Dat is heel erg goed dan toch?! Hoe je het doet moet je misschien onthouden want blijkbaar doe je iets wat goed voor je is, je helpt, want je doet het toch wel goed nu. Anders zat je niet zo dicht bij je record. :rose: knap gedaan hoor. 

lief van je,..dank. Ik ga nog ff 15 min spammen op forum en dan slapen. Morgen werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo tafel  gedekt voor morgen  voor de jongens  het ontbijt  , brood trommel  klaar gemaakt  voor de oudste .

Morgen  weer aan het werk vrij weekend weer voorbij. 

Maar ja 1 dagje werken dan weer 4 vrij :) best druk programma  deze dagen  .  

Houd  mij allemaal wel  goed bezig  iig . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei rosa45:

@ikkanhetje kunt beter kijken naar dingen die wél goed zijn aan het hotel en het minder goede negeren.  Dat is beter voor je gemoedsrust en je latere herinneringen aan dit weekendje weg. 

Nou als je een kamer boekt en je kunt romantisch rozenblaadjes op de kamer bestellen. Gedaan maar geen blaadjes. Ik zou op de invaliden parkeerplaats kunnen parkeren. Die ze niet eens hebben. En nummer 3 moet alles cash betalen want heb geen creditcard.

En heb uitzicht op strand en zee maar van ramen wassen of water erover heen gooien eventueel hebben ze nog nooit gehoord.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag eens een documentaire over een ongediertebestrijdingsbedrijf in Parijs, dat in de allerduurste hotels beesten als bedwantsen verwijderde. In een hotel waar je duizenden euros per nacht betaalt is dat vreselijk taboe want oeioeioei als de andere gasten dat zien is het huis te klein, dus dat moet om 5 uur 's ochtends met een anoniem wit busje door de artiesteningang vlugvlug door de gangen en in godsnaam geen geluid maken. De vreselijk bekakte directeur stond er heel beteuterd bij alsof hij in zn blote kont stond :D want ja zitten ze in 1 kamer dan zitten ze binnen de kortste keren overal en oeioeioei als de bladen er dan achter komen :D Je kon steeds net niet zien om welk hotel het ging, ik denk dan laat het dan ook niet filmen, of was het verborgen camera dat weet ik niet meer. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bumperjim:

Ik zag eens een documentaire over een ongediertebestrijdingsbedrijf in Parijs, dat in de allerduurste hotels beesten als bedwantsen verwijderde.....

Hahaha... ja, hier monter je Ikkanhet lekker mee op.
Al jeuk Ikkanhet??? ;) 
Probeer toch maar te genieten van jullie uitje hoor. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ikkanhet:

 

Voor nu valt het nog best mee al is er weinig te beleven. Al heb ik meteen een paar klachten voor het hotel.

 

Zeker melden ter plaatse hè! (Ik heb iemand gekend die standaard altijd een klacht zocht omdat ze wist dat er dan wel iets geregeld werd qua upgrade, extra’s...) Niet dat ik achter zo’n praktijken sta, integendeel, maar echte klachten moet je wel melden zodat men er iets aan kan doen en jij je vakantie niet laat verpesten! Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ikkanhet:

Nou als je een kamer boekt en je kunt romantisch rozenblaadjes op de kamer bestellen. Gedaan maar geen blaadjes. Ik zou op de invaliden parkeerplaats kunnen parkeren. Die ze niet eens hebben. En nummer 3 moet alles cash betalen want heb geen creditcard.

En heb uitzicht op strand en zee maar van ramen wassen of water erover heen gooien eventueel hebben ze nog nooit gehoord.

Als je betaald hebt voor de rozenblaadjes en/ of het staat expliciet vb invalidenparking ergens vermeld moet je daar schadevergoeding/ compensatie voor krijgen. En van die vuile ramen zou ik ook een andere kamer met propere ramen eisen of dat ze vandaag worden gekuist!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt wel hoor @Yana.

 Maar als genieten niet lukt door de klachten die hebt, vind ik toch dat je beter kan melden ipv het je te laten opvreten vanbinnen...dan is het tenminste al uit je systeem, heb je geprobeerd er iets aan te doen en wie weet wordt er ook wel effectief iets aan gedaan hè...wie ni waagt, ni wint!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet mn vriend en ik zaten een keer in een duur hotel in Belgie waar de hele nacht om de 10 minuten gepiep van rookmelder afging (batterijen waren blijkbaar op) geen receptionist bereikbaar. Volgende dag maakten we er melding van, was de reactie: 'Oh, dat heb ik ooit ook een keer gehad, vervelend he, ik deed toen ook geen oog dicht hahaha.' Hij vond het grappig! Uiteindelijk aangegeven bij de manager, kregen de volgende keer korting. Achteraf wel om kunnen lachen. (Even om jou op te vrolijken;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...