Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Snap @Borook wel, wilde het ook niet maar moet wel in mijn werk.

De arts: er worden een paar vetbollen in je lichaam gedaan voor jouw eigen weerstand tegen Covid-19, dan gaat je lichaam terugvechten. Vroeg een kritische vraag over de mutaties, daar had ze geen antwoord op. Volgend jaar ga ik het iig niet meer doen, dat weet ik zeker. Wil dat alles normaal gaat worden, mijn enige hoop. Niemand heeft ook meer ook griep,hm heel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Smaragd:

Moest echt, wij werden onder druk gezet, bij jullie niet?

Komt in je dossier. Er zijn mensen door ontslagen/geen contractverlenging. Niet opzichtig maar is gaande. 

Nope  niemand  is bij ons onder  druk  gezet  om je te laten vaccineren  .  Heb ook collega's niet  gehoord  over dat er consequenties  op zijn gezet zoals melding dossier .

Je mag  je nooit  en te nimmer op deze manier onder druk  laten zetten ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het maar het is wel gaande. Ik wilde ook niet maar manager sprak mij aan op mijn verantwoordelijkheden. Moest wel.

Idd wie weet wat dat vaccin over een paar jaar gaat doen?

 Ik weet het niet maar goed ik wil normaal leven, heb je geen drank/katers dan wel Corona hm. Wij voelden ons ook verplicht, ook erg. Ga afsluiten, kan er kwaad om worden.

Trusten:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cleo66:

Goedenavond,  ik en zoon hebben Astra zenica , ik neem aan,  al zijn we 60 minners,  dat we de 2e prik ook van Astra krijgen , maar zeker weten doe ik het niet . Maak me eigenlijk niet zo'n zorgen maar jee wat een gehannes steeds .  Ben ook geprikt en heb geen prik bewijs meegekregen.  Neem .aan dat het wel geregistreerd staat . Een zooitje is het bij die prik locaties 

Moet zeer zeker met dezelfde vaccinatie als je ervoor hebt gehad en iedereen krijgt een bewijs/stempel mee op je vaccinatie kaart, jullie niet?? Dat moet, is heel belangrijk, heb jij weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Smaragd:

Snap @Borook wel, wilde het ook niet maar moet wel in mijn werk.

De arts: er worden een paar vetbollen in je lichaam gedaan voor jouw eigen weerstand tegen Covid-19, dan gaat je lichaam terugvechten. Vroeg een kritische vraag over de mutaties, daar had ze geen antwoord op. Volgend jaar ga ik het iig niet meer doen, dat weet ik zeker. Wil dat alles normaal gaat worden, mijn enige hoop. Niemand heeft ook meer ook griep,hm heel vreemd.

Pffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me eigenlijk vooral af waar het gelijkheidsprincipe gebleven is waar men het in begin zo over had maar nu niet meer: krijgen de gevaccineerden privileges (vb restaurantbezoek vb reizen vb festivals...) want dat wilde men in het begin zo hard vermijden maar die kant gaat het nu precies wel meer en meer  uit nu: heb je vaccin gehad mag je vanalles meer en anders niet. Dat is eigenlijk echt helemaal niet eerlijk want niemand kan kiezen wanneer hij/zij voor een prik in aanmerking komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Lieke7777:

Ik ben idd gevaccineerd  maar baal gewoon  dat  het leven  er gewoon  nog  niet  door  veranderd  .

Dat kan ik me goed voorstellen. Ik merk bij mezelf een groot ongeduld: kom op met die prik! Maar dat is idd vanuit de gedachte dat we dan weer normaal kunnen gaan doen, maar dat is niet zo... diepe zucht :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Musashi   dat  dacht ik ook hoor dat er in het begin  echt gesproken  werdt dat als je gevaccineerd  bent  er meer deuren open weer konden gaan naar het normaal   .

Maar uiteindelijk  merk je er niets  van want  je  mag alleen  nu spreken  ze over versoepeling  dat je iets mag  indien je  een negatieve  test  kan laten zien  ipv  een vaccinatie  bewijs  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh bij ons zijn er toch al incidenten geweest van gevaccineerden die dan vb weigeren en scène maken als ze nog verplicht worden van vb een mondmasker te dragen in een supermarkt. Zoals hier als gezegd: het vaccin beschermt je niet tegen het virus en je bent nog steeds besmettelijk, alleen je symptomen zijn minder ernstig...

het zou echt niet fair zijn als deze zomer de gevaccineerden vb wel op vakantie mogen en de anderen niet... 

ik spreek dan ook niet echt voor mezelf want mij maakt het op zich niet echt veel uit maar ik denk wel dat dit de samenleving volledig kan polariseren en nog meer ongenoegen hierover tot uiting zal komen...en dat vind ik dan weer zorgwekkend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was  wel zo naïef eigenlijk  om te denken  dat  als je gevaccineerd  bent  je van de ellende af bent maar nu later blijkt dat allemaal niet zo.

Dacht  dan kunnen we iig weer op vakantie , maar helaas  zo gaat het  niet  werken  omdat je op  moment  geen  keus hébt  wanneer  je het vaccin kan krijgen  en je moet  afwachten  wanneer je aan de  beurt  bent  en dit  ook per gezin   niet  samen valt mbt leeftijd  groep en/ of zoals  ik bv in de zorg werk en voorop kwam  en mijn  man voorlopig  niet  aan de beurt  is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat paarden voor therapie worden gebruikt, ook in de verslavingszorg bij de AA (zie film 28 days) wist ik al,
maar dat ze ook bij terminale zorg worden ingezet nog niet. Ontroerend artikel;

https://www.ad.nl/buitenland/dit-paard-troost-kankerpatienten-in-ziekenhuis-van-calais-hij-blijft-soms-bij-hen-tot-op-het-einde~adad0ba0/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...