Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Al gelopen naar de super
derde super, die belooft prachtige klimplanten in de aanbieding te hebben
Not :(

Ziet er zo prachtig uit in de folders
mooie clematusssen voor weinig
nou niet dus
Het enige wat deze super nog had was een wilde wingerd
Toch maar gekocht, maar niet helemaal de bedoeling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En mijn haar is al 10 jaar grijs
Was dat verven ook zo zat toen
Dacht, ik knip het heel kort , dan is het snel uitgegroeid
Als mensen gaan zeggen, dat het me oud maakt ga ik het in godsnaam maar weer verven
Maar nee, iedereen zei, dat staat je harstikke leuk
Zo, daar was ik ook weer vanaf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei rapilos:

En mijn haar is al 10 jaar grijs
Was dat verven ook zo zat toen
Dacht, ik knip het heel kort , dan is het snel uitgegroeid
Als mensen gaan zeggen, dat het me oud maakt ga ik het in godsnaam maar weer verven
Maar nee, iedereen zei, dat staat je harstikke leuk
Zo, daar was ik ook weer vanaf :D

Ik heb het na de tweede lockdown geprobeerd, maar ben weer overgegaan op verven. Anders wel een heel bleek bekkie:) Kreeg veel aanmoediging weer te verven. Dit weekend weer doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Fijn te lezen @spirit. Dat googelen op ziektes doe ik ook vaak als ik me niet lekker voel, bij voorkeur s nachts, meestal weet ik dan zeker dat mijn einde nabij is. Terwijl ik dan in mijn hoofd een lijst begin te maken van de mensen die ik op mijn begrafenis wil hebben en me voorstel hoe mijn exen elkaar verdringen om de meest prachtige speeches over me te houden val ik dan toch in slaap;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongste zoon heeft woensdagochtend coronatest gehad, want klachten. Ze belden woensdag eind van de middag al met de uitslag, maar ik heb dat telefoontje dus gemist en je kan niet terugbellen. Nu al vrijdag en ondertussen thuisblijven. Heb wel het afsprakennummer van de ggd gebeld maar die gaan niet over de uitslagen. Hoop maar dat ze het niet vergeten. Wel balen dat de uitslag er dus allang is maar we het niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Fijn te lezen @spirit. Dat googelen op ziektes doe ik ook vaak als ik me niet lekker voel, bij voorkeur s nachts, meestal weet ik dan zeker dat mijn einde nabij is. Terwijl ik dan in mijn hoofd een lijst begin te maken van de mensen die ik op mijn begrafenis wil hebben en me voorstel hoe mijn exen elkaar verdringen om de meest prachtige speeches over me te houden val ik dan toch in slaap;)

enig hahahaha en zo herkenbaar. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rosee:

Jongste zoon heeft woensdagochtend coronatest gehad, want klachten. Ze belden woensdag eind van de middag al met de uitslag, maar ik heb dat telefoontje dus gemist en je kan niet terugbellen. Nu al vrijdag en ondertussen thuisblijven. Heb wel het afsprakennummer van de ggd gebeld maar die gaan niet over de uitslagen. Hoop maar dat ze het niet vergeten. Wel balen dat de uitslag er dus allang is maar we het niet weten.

online inloggen bij de GGD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Begrijp opeens niet meer zo goed waarom.  Voelt voor mij als een soort van uitstel van executie. Zelfverloochening. Dat komt omdat ik allerlei opruiende websites heb zitten lezen over vrouwen die hun haar grijs laten worden.  En er nogal fabulous uitzien ook. Het was me ontgaan dat het ook een statement kan zijn.  Actiehaar.  Dat opent perspectieven.  Hoe sneller je de ouderdom omarmt, hoe langer je ervan kunt genieten.  Dat werk ook. 

Mijn mama heeft dat op een bepaald moment ook gedaan. Ze kunnen dat bij de kapper heel mooi laten overgaan zodat het niet bruuskeert van de ene op de andere dag...eerst met meshes (kweni hoe je dat schrijft) en dan stilaan volledig naturel! En nu is dat prachtig mooi vind ik en veel natuurlijker...you go girl! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rosee:

 

Jongste zoon heeft woensdagochtend coronatest gehad, want klachten. Ze belden woensdag eind van de middag al met de uitslag, maar ik heb dat telefoontje dus gemist en je kan niet terugbellen. Nu al vrijdag en ondertussen thuisblijven. Heb wel het afsprakennummer van de ggd gebeld maar die gaan niet over de uitslagen. Hoop maar dat ze het niet vergeten. Wel balen dat de uitslag er dus allang is maar we het niet weten.

 

Bij ons krijg je een digitale link met resultaat! Jullie niet dan??

bewerkt door Musashi
Oepsie werd al eerder gesuggereerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vergist :lol:. Ik zit nu héérlijk bij de kapper. Helemaal verzorgd met koffie erbij. Meerdere kleurtjes. Moet nu intrekken, ik zie er nu uit als een vogelverschrikker met al die alu folie in mijn haar, haha! En nee, ik wil nog geen grijs haar, daar wacht ik nog een aantal jaren mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Ik heb me vergist :lol:. Ik zit nu héérlijk bij de kapper. Helemaal verzorgd met koffie erbij. Meerdere kleurtjes. Moet nu intrekken, ik zie er nu uit als een vogelverschrikker met al die alu folie in mijn haar, haha! En nee, ik wil nog geen grijs haar, daar wacht ik nog een aantal jaren mee. 

Zo jong ben je toch niet meer? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei nancy:

Ik heb me vergist :lol:. Ik zit nu héérlijk bij de kapper. Helemaal verzorgd met koffie erbij. Meerdere kleurtjes. Moet nu intrekken, ik zie er nu uit als een vogelverschrikker met al die alu folie in mijn haar, haha! En nee, ik wil nog geen grijs haar, daar wacht ik nog een aantal jaren mee. 

Lol wat hebben wij mannen het dan makkelijk. Ik ben bij de kapper in 8 minuten klaar. Nou is mijn kapster ook een bijzonder rappe dame en ik was het 's ochtends zelf zoals iedere ochtend. De kleur is zoals gewoonlijk blond/grijs gemêleerd met elke keer iets meer grijs dan blond :P

Tijdens de eerste lockdown wou Vlinder mij een paarse kleurspoeling doen, het kwam er helaas niet van want ze kon de juiste kleur niet vinden :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...