Spring naar bijdragen

Donderdag 8 april 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Bor en @ikkanhet Ik weet dat jullie dit soort gegrap leuk vinden en als je er iets van zegt dan word je uitgemaakt voor heilige maagd of heb je je gevoel voor humor verloren maar echt, het is niet zo heel grappig, ik vind het eerder nogal flauw.
Het heeft ook niks te maken met 'netjes denken' (van jowan die ik zelf niet meer meegemaakt heb). Bovendien weten jullie al dat het op dit forum, waar mensen proberen om alcohol de baas te worden, niet zo gewaardeerd wordt, waarom dan toch doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Yana:

@Bor en @ikkanhet Ik weet dat jullie dit soort gegrap leuk vinden en als je er iets van zegt dan word je uitgemaakt voor heilige maagd of heb je je gevoel voor humor verloren maar echt, het is niet zo heel grappig, ik vind het eerder nogal flauw.
Het heeft ook niks te maken met 'netjes denken' (van jowan die ik zelf niet meer meegemaakt heb). Bovendien weten jullie al dat het op dit forum, waar mensen proberen om alcohol de baas te worden, niet zo gewaardeerd wordt, waarom dan toch doen?

Ga geen discussies aan. Ieder is wie die is. Eet smakelijk allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Yana:

@Bor en @ikkanhet Ik weet dat jullie dit soort gegrap leuk vinden en als je er iets van zegt dan word je uitgemaakt voor heilige maagd of heb je je gevoel voor humor verloren maar echt, het is niet zo heel grappig, ik vind het eerder nogal flauw.
Het heeft ook niks te maken met 'netjes denken' (van jowan die ik zelf niet meer meegemaakt heb). Bovendien weten jullie al dat het op dit forum, waar mensen proberen om alcohol de baas te worden, niet zo gewaardeerd wordt, waarom dan toch doen?

Grappen over echt bier bewaar ze maar voor als er weer 1 van de droogdrink clan ligt te janken dat ze een terugval heeft gehad :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik het niet van hoor heb én opvliegers en mijn dunne zenuwen geven de signalen van koud en warm, nat de droog etcetera verkeerd door.

@Ik kan het bovenstaand antwoord heeft me de hele dag bezig gehouden en ik vraag je vriendelijk of je kunt uitleggen wat hier boven staat of wat je bedoeld.

Ik heb neurophatie in vingers en tenen vanwege chemotherapie 10 jaar geleden wat in het begin erg pijnlijk was vooral met vast pakken van koude dingen en lopen was bijna niet meer mogelijk. t Blijft een dooie boel maar de pijn is inmiddels weg.

Je voelt wel verschil tussen warm en koud dat haal ik uit het verwarmingsverhaal van jou en je man, maar hoe zit dat met b.v nat en droog. Als jij dan bv in de regen loopt zeggen je dunne zenuwen je dan, Goh wat een lekker zonnetje of hoe gaat dat.

Denk niet dat ik je in de maling neem bovenstaand  is meer een gevolg van mijn onwetendheid, ik ben uiterst serieus maar wel nieuwsgierig en ik vraag me af of het pijnlijk is of niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rudy:

Daar heb ik het niet van hoor heb én opvliegers en mijn dunne zenuwen geven de signalen van koud en warm, nat de droog etcetera verkeerd door.

@Ik kan het bovenstaand antwoord heeft me de hele dag bezig gehouden en ik vraag je vriendelijk of je kunt uitleggen wat hier boven staat of wat je bedoeld.

Ik heb neurophatie in vingers en tenen vanwege chemotherapie 10 jaar geleden wat in het begin erg pijnlijk was vooral met vast pakken van koude dingen en lopen was bijna niet meer mogelijk. t Blijft een dooie boel maar de pijn is inmiddels weg.

Je voelt wel verschil tussen warm en koud dat haal ik uit het verwarmingsverhaal van jou en je man, maar hoe zit dat met b.v nat en droog. Als jij dan bv in de regen loopt zeggen je dunne zenuwen je dan, Goh wat een lekker zonnetje of hoe gaat dat.

Denk niet dat ik je in de maling neem bovenstaand  is meer een gevolg van mijn onwetendheid, ik ben uiterst serieus maar wel nieuwsgierig en ik vraag me af of het pijnlijk is of niet.

 

Heel in het begin schrok ik vaak ontzettend omdat een stuk been ofzo ineens heel nat voelde. Een beetje of er een natte spons op lag. Maar er was niets. En met koud en warm. We hebben een thermostaat kraan moeten kopen omdat ik veel te heet douchte en vaak bijna verbrand. Dat komt door dvn dunne vezel neuropathie. En heb ook vaker een soort brandpijn of overal hele nare prikkels.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei spirit:

Nee geen alcohol @Zbbboodschappen gehaald en ga nu een appelflap eten. 2 completw maaltijden en kefir en smoothies. Zo kom ik de dag wel om. Het is niet anders. De boel maar even de boel laten. Morgen komt mijn zus een paar dagen. Mijn zoon is ook nog steeds ziek. Hoge koorts. 

Samen met je zus is het wel vaak bingo Spirit hou je daar rekening mee en over die aanhoudende pijn zou ik toch de huisarts vragen een foto te laten nemen voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei spirit:

@lady janepijn doet idd rare dingen met je. Net belde mijn psycholoog. Uitgelegd over het hoe en waarom van 2e paasdag. Straks word er een tas bier opgehaald. Had ik in de schuur gezet. Weg ermee. Zijn speciale dus vond het zonde ze weg te gooien. 

Moet er om glimlachen, zou mij zo maar kunnen over komen zijn toen ik nog dronk.

Heb jij drank in huis Rudy, wie ik ik niet, nooit drank in huis:rolleyes:

Maar wel een hele schuur vol:D

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ikkanhet:

Heel in het begin schrok ik vaak ontzettend omdat een stuk been ofzo ineens heel nat voelde. Een beetje of er een natte spons op lag. Maar er was niets. En met koud en warm. We hebben een thermostaat kraan moeten kopen omdat ik veel te heet douchte en vaak bijna verbrand. Dat komt door dvn dunne vezel neuropathie. En heb ook vaker een soort brandpijn of overal hele nare prikkels.

Dat is niet prettig ikkanhet, sterkte met de pijn en bedankt voor de uitleg, heb ik tenminste een ander beeld van  jouw probleem en kan het laten rusten:rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bor:

Nou ik weet niet waarom er niet om gelachen mag worden. Wat anders.. Elke dag erom huilen schiet ook niet echt op. 

Nee en ik lach sowieso alles weg, ook mijn eigen sores. Dus why not. Zolang als wir mal lull haben. Deutsch wa.

Lull als in Spass, niet verkeerd begrijpen. Is auf sein Deutsch.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat we respect voor elkaars mening moeten hebben. Ook die van @Yana.

Persoonlijk vind ik grapjes moeten kunnen. Maar ik kan ook begrijpen dat iemand in de volle ontwenning niet zit te wachten op "bier zonder alcohol is geen bier"

En @Bor iemand uitmaken voor non lijkt me alleen mensen wegjagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Bor:

Maak er niet zo'n heisa van alleen omdat ik gewoon vraag of daar alc in zit en of dat gewoon verkrijgbaar is ergens. En ik vind bier zonder alc geen echt bier, nee. Dat mag ik vinden.

Meer was en is er niet wat ik gezegd heb, te drama zoeken. 

Non heb ik weleens genoemd op dit forum maar dat ging heel ergens anders over. Ging niet eens over drank. Dat ging in een discussie over seks om precies te zijn. 

Ik zoek geen drama hoor :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...