Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 7-4-2021


Aanbevolen berichten

Goooeeeeeie morgen allemaal,

Het is hier wit en het sneeuwt. De hondjes wilden niet naar buiten. Nu heeft er eentje een drolletje op de drempel gelegd. Nu komt m'n kat  niet meer binnen.:wacko:

Hoe is het verder met iedereen? Het slapen is na een bal gehakt vannacht goed gegaan. Iets eten als ik niet kan slapen werkt bij mij altijd erg goed. Baby's vallen na het drinken ook altijd in slaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen ja mijn hond heeft ook een hekel aan sneeuw gelukkig heb ik een tuin daar kan ze haar poepie doen maar ze is weer naar bed gegaan whippers zijn erg kouwelijk ik zit aan de koffie vanacht 4 uur geslapen beter wat dan niks ik hoop dat jullie afbouwen goed gaat is moeilijk maar doorgaan      liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen hier geen sneeuw gelukkig.. Ik ben overgaan op een ander merk slaappil. Wel lormetazepam maar een ander merk. Omdat het merk wat ik gebruik niet meer leverbaar is helaas.. Apotheek heeft het uitgezocht en vertelde  dat het kon. Ik val nu 2 nachten niet in slaap. Hoop dat het komt door het stuk paashaas wat ik heb gegeten gisterenavond.. Nu op naar de teststraat. Bah bah..

lieve @bolletje heb je m'n berichtje nog ontvangen althans m'n klavertje vier speciaal voor jou.. Zie het niet staan.. Moet echt nog goed zoeken voordat ik iets kan plaatsen..

bewerkt door Ess
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niets gezien wijfie maar  dit berichtje is ook al erg lief. Dank je wel.:heart:

Hoe is de test afgelopen?

Er is een groot verschil tussen slaap hebben, veroorzaakt door melatonine en moe zijn. Je kan zo ontzetten  moe zijn en toch niet slapen omdat je hersenen nog geen melatonine aangemaakt hebben. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Toch is het heel belangrijk dat je blijft liggen omdat het rusten vaak ook heel erg goed is. En anders even een kop hete bouillon of melk drinken, en dan hup er weer in. 's avonds een hete douche is ook heel goed. Accepteer dat het nu zo is. Je wordt veel meer moe van je druk maken dat je niet slaapt. Ga lekker op je rug liggen en fantaseer dat je aan het strand ligt en de zee hoort.;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen corona... Wel vreemd je staat gewoon in de rij voor een test.. Maar goed is gebeurd. Lieve tips voor het slapen. Ik probeer ook inderdaad het warme strand voor te stellen. Maar toch zegt dat stemmetje waarom val ik niet in slaap heb bijna 3 slaappillen... Ga nu even naar buiten met m'n 15 jarige hond Sjors. Dikke knuffel @bolletje

Screenshot_20210401-181458~2.png

bewerkt door Ess
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...