Spring naar bijdragen

Met de billen bloot


Wakefest

Aanbevolen berichten

Het is nu echt klaar...

 

Al 2 keer gezegd en nu zeg in het weer. Ik ben er zo klaar mee.

 

Het begon als een onschuldige reclame op Facebook met een verhaal hoe iemand makkelijk snel geld verdiende. Van heel af en toe en iets winnen naar winnen, uitbetalen en weer inleggen naar gewoon  uitgeven om te winnen om vervolgens weer alles op te spelen.

Iedere keer balen als ik weer over het mezelf beloofde limietbedrag te gaan en weer niets gespaard deze maand .

Rood staan en incasso terugboeken om maar te spelen. Ik ben het zo zat.

Gisteren aan mijn broer opgebiecht. Onze financiën zij gescheiden maar ga het opbiechten aan mijn partner als ik weer goed sta. Eerder opgebiecht en hij baalde maar moest beloven dat het de laatste keer is maar weer de fout in gegaan 

En waarom? Wat haal ik eruit? Adrenaline. Thats it. Geld niet want dat is weg zodra het is gewonnen.

Stomme ziekte.

bewerkt door moderator
schuttingtaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb overal online de selfexclusion aangevraagd.

Ik had alles gezet op een bepaald bedrag per maand maar zelfs dat was met alle sites teveel maar ook in stand houden van. 

Gamban lees ik in jullie verhalen dus die gaat er ook op.

Het lucht alleen nu nog niet op.

Ik ben nu vooral erg verdrietig.

Ook omdat de bonus die ik zou krijgen op mijn salaris al is uitgegeven. Het voelt pas als ik weer bij ben met mijn uitgaven als af, denk ik. Gewoon balen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijpelijk dat het niet direct oplucht op moment dat je besloten hebt dat je geen dag verder wil op deze manier. Heb het zelf ook vaak ervaren, want als je besluit om te stoppen komt eerst een bak ellende over je heen. Dit heeft  te maken dat zolang je in de vicieuze cirkel zit alles blijft draaien hoe fout ook, maar er zit weL beweging in. Op het moment dat je stopt sta je stil en komt eerst de stofwolk over je heen die je altijd voor wilt blijven. Voelde me na het stoppen vaker 1 a 2 maanden nog ellendiger, maar dat is even doorbikkelen.

Sterke acties heb je al gedaan, dit zorgt voor een goede start. Wel zou ik je partner nu vertellen, want wachten tot het goed gaat werkt doet afbreuk aan de situatie. Je moet de bak met ellende helemaal voelen en daarnaast ook je partner het recht geven om nu boos te zijn, want straks gun je haar die kans niet meer.

TB

bewerkt door Timberland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...