Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2021


Lika

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bor:

Ik vind ruzie, echte ruzie, verschrikkelijk. Heel erg naar. Naderhand, ook al is het alweer goedgekomen, blijft het bij mij lang hangen. Het maakt mij verdrietig. 

Het soort ruzie wat ik net bedoelde met mijn man heeft meer met (geschonden) vertrouwen icm verslaving(sgedrag) te maken dan met echte ruzie. 

@Bor wat balen voor je. Mag ik vragen, zonder brutaal te zijn, waarover je dan ruzie maakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruzie maken : nooit geleerd. Als enig kind leer je dat niet goed. Het is doodeng tegenover twee volwassenen. 

Roken: gestopt. Tegelijk met stoppen met drinken. Midden in burn out. Was poging 100 om te stoppen met roken... Maar het heeft me zo veel vrijheid opgeleverd! Ik ben echt heel blij dat ik niet meer rook. Het gekke is. Ik kan me mezelf niet meer als roker voorstellen, terwijl ik toen dacht dat ik nooit zou kunnen stoppen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel te hard gewerkt vandaag, maar keiveel gedaan. Was okay.

Rare dagen nu. Volgens mij is het bijna twee jaar dat Lars overleed en jowan 28 april. Morgen twee jaar dat mijn vader er niet meer is. 

:heart:voor ons allen. Omdat het soms #^*! Is, of gewoon heel raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

In junkgedrag/verslavingsgedrag/ droogdrinken stoot ik mensen af, trek ik mensen weer aan en stoot ze net zo snel weer af, trek ze weer aan, stoot ze weer af and so on and on. Dan hebben mensen gauw genoeg van mij kan ik je vertellen. En terecht overigens maar het geeft alleen maar aan hoezeer ik dan worstel met mezelf, het zegt niks over hun, maar veel over mij. 

Ik ga maar eens proberen te slapen. Lekker koese allemaal :moon:

 

leerzaam. Daar heb ik geen last van,..dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...