Spring naar bijdragen

Voorstellen Myla


Myla

Aanbevolen berichten

Op 4-4-2021 om 19:35 zei Cleo66:

Wat let je om het wederom met refusal te proberen? 

 

Op 4-4-2021 om 20:37 zei Quinn:

Nee joh, geen tips, ik ben allergisch voor thee. Hoe beviel het destijds met Resusal? Zoals @Cleo66 ook vraagt, waarom niet herhalen?

Ik heb het zelf zo'n anderhalf jaar zonder gered en eerlijk is eerlijk, niet elke dag was moeilijk. Er kwamen zelfs steeds minder moeilijke dagen. Totdat er relatie moeilijkheden kwamen en ik haast volautomatisch terugviel.

Dat mag even niet van de huisarts, waarom vertel ik misschien later nog wel een keer :) als het weer kan is dat zeker een optie voor me. Dan heb ik geen discussie meer in mijn hoofd. Ik durf de combinatie met alcohol namelijk echt niet aan. Dus ik had het toen niet zo moeilijk.

Allergisch voor thee, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Maar er zijn genoeg andere lekkere alcoholvrije drankjes gelukkig, zeker tegenwoordig. Problemen en negatieve emoties zijn voor mij ook een enorme trigger. Maar jij hebt je weer goed herpakt toch.

bewerkt door Myla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cadeautje:

Hoe gaat het Myla? Houd je het nog een beetje vol?

Hoi Cadeautje, ja gaat goed hier. Vandaag weer lekker gesport. Ik fitness veel (in de periodes dat ik niet drink dan :)). En zelf gemaakte pizza gemaakt. Lekker dat ik daar weer allemaal de energie voor heb. En morgen weer lekker fris aan het werk. Hoe gaat het bij jou? Valt het je mee tot nu toe of is het soms ook lastig? Leuk dat je het even komt vragen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te horen! 

Hier gaat het goed, heb wel mijn momentjes gehad hoor...maar had niks in huis dus dat maakt het dan weer makkelijker! Nu aan het werk (nachtdienst) en dan is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om niet te drinken!

Ben zelf veel aan het wandelen en ga bijna elke dag naar onze paarden met dochterlief. Dat is een hele fijne afleiding en helemaal nu het elke dag weer lekker fris en nuchter kan! Dan geniet je er toch veel meer van!!

Werkze morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...