Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 27-3-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Zo vandaag weer een dag dichterbij voor iedereen,  naar een normaal leven. Hoe gaat het slapen mensen? Lukt dat allemaal nog. Ikzelf slaap als een gek. Gisteren overdag 2x 1 1/2 uur. Maar ik ben dan ook weer eens moe. Teveel gedaan en te weinig gerust. Tja dan gaat het niet goed.

Ik ben 14 dagen geleden geminderd met Paroxetine. Van 30 naar 20 mg. Mijn arts zag dit niet zo graag maar daar heb ik een beetje heel erg poep aan.

Klachten? Nee nog niet gehad, dus blijf ik dit een half jaar slikken en dan kijk ik wel verder. Dit idee is voor mij het beste. Geen eisen want dan fok ik mezelf alleen maar op. Dit is vrijblijvend en beter voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei bolletje:

Zo vandaag weer een dag dichterbij voor iedereen,  naar een normaal leven. Hoe gaat het slapen mensen? Lukt dat allemaal nog. Ikzelf slaap als een gek. Gisteren overdag 2x 1 1/2 uur. Maar ik ben dan ook weer eens moe. Teveel gedaan en te weinig gerust. Tja dan gaat het niet goed.

Ik ben 14 dagen geleden geminderd met Paroxetine. Van 30 naar 20 mg. Mijn arts zag dit niet zo graag maar daar heb ik een beetje heel erg poep aan.

Klachten? Nee nog niet gehad, dus blijf ik dit een half jaar slikken en dan kijk ik wel verder. Dit idee is voor mij het beste. Geen eisen want dan fok ik mezelf alleen maar op. Dit is vrijblijvend en beter voor mezelf.

Goedemorgen, het slapen gaat bij mij iets beter.slaap nu iets langer vast.de afbouw wórdt helaas steeds moeilijker,hoe lager ik ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Dat het moeilijker wordt is bekend Vechter maar jij doet je naam eer aan hé? Probeer te kijken naar het slapen dat nu beter gaat. Dat heb je alvast gewonnen.:rose:

Dank je bolletje, jij bent hier ook min of meer de mama van dit forum (goed bedoeld)inderdaad de lichaamelijke klachten worden sterker maar mentaal wordt ik wel sterker nu het steeds kleiner wordt. Vroeger was ik bang bij elke verlaging wat ging komen.nu kijk ik uit naar volgende verlaging. Jij ook sterkte met je ad afbouw 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond ik ben aan het afbouwen met de lorazepam ik zak iedere week 10 % naar beneden toe 

Ik heb wel veel klachten last van de maag slecht kunnen eten boeren tintelingen koud warm raar gevoel hoofd  

Ik sta nog op 2.3 kom van 3 af zijn er meer mensen die dat hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...