Spring naar bijdragen

Hoi allemaal,


Benzomeisje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik hoop dat ik hier wat steun en troost kan vinden. Ik ben een meisje van in de 20 die al jaren een benzo verslaving heeft. Het maakt niet uit, oxasepam, lorasepam, diazepam, themazepam alles wat ervoor zorgt dat mijn hoofd op rust stand gaat. Ik heb 8 opnames gehad en ik was 3jaar er helemaal vanaf. Tot corona kwam, helaas heb ik nu een behoorlijke uitglijder gehad. Ik heb zwart overal medicatie kunnen regelen. Xanax, oxasepam en lorasepam vooral. Het is de laatste weken op en af. Ik probeer ervan af te blijven, maar het is zo moeilijk.. Zijn er mensen die zich hierin herkennen? Die de frustratie herkennen? De machteloosheid wat je voelt? Ik heb vorige week zaterdag mijn laatste benzos gehad. Het waren er veel, ik voel me erg verdrietig en eenzaam in dit proces, vandaar dat ik hier terrecht kwam!

 

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Hey girl, 

Je hebt er waarschijnlijk niet veel aan maar wilde toch de moeite nemen om je even te vertellen dat, ondanks je terugval, het onwijs goed en dapper is dat je je hebt aangemeld op dit forum. Elke stap is er 1 en het gaat niet om de val... Het gaat erom dat je weer opstaat. Ik hoop dat je aanmelding hier iets positiefs voor je kan betekenen en je wat steun kan vinden en wellicht tips. 

 

Liefs, een lotgenoot (laatste stap  3 weken durige detox na 2 jaar lorazepam 4 tot 7 keer daags 2.5 mg lorazepam op 8 juni 2021) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...