Spring naar bijdragen

Woensdag 24 maart


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Wat een onzin gisteren met de toespraak. Als ze nu eens zeggen '"we weten het gewoon niet meer". Het enigste waar je wat aan hebt is dat we meer moeten vaccineren. Dat moeten ze doen en niet achter houden. Het lijkt wel of ze het leuk vinden om te laten zien dat ze de baas zijn. Afijn ik heb goed geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er bij jullie nog bijkomende maatregelen genomen? Vandaag wordt het ook spannend bij ons...met beslissing over al dan niet harde lockdown...mij maakt het niet veel uit, integendeel, nu halfslachtig is maar niks en onduidelijk, zoals vb telewerk verplicht tenzij het niet anders kan...tja, onze baas (en vele andere met hem) vindt dat het niet anders kan...(in de reissector begot, een sector met 0 euro omzet al een heel jaar lang...) dus strenger voor mij mag ja, maar mss eerst de huidige regels meer toepassen/ controleren zou al heel wat helpen volgens mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Dag 17 vandaag. Ik voel me goed! Blij dat ik weer thuis ben. Morgen naar de medicijn poli voor de refusal. Verder geen noemenswaardige afspraken. Dus een rustige dag. Vanmiddag een afspraak bij een winkel om te kleding te kopen. Wat een gedoe is dat toch met die ‘lockdown’.... bij de AH en Jumbo gaan ze gestapeld naar binnen en de winkels mogen alleen op afspraak open:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Zonnetje schijnt, dat is al heel wat
Straks boodschappen op de fiets, thuis alles uitladen
Opnieuw boodschappen op de fiets
naar de tuin
Vanavond gezonde ovenschotel maken
Dag is zo weer om, dat voorspel ik nu al :)

6 uur wakker trouwens vanochtend, maar ja, lag er 9.30 dan ook al in 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Heel verhaal getypt maar toch maar weer weggehaald, dekt de lading niet. Ik snak naar verandering, maar het is even wat het is. Gewoon maar accepteren wat ik nu niet kan veranderen. Zon schijnt en ik hoor de vogels. Thuiswerken vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag vrij , daarna weer 2 werkdagen heb er zo geen  zin in .

Ik krijg  op dit moment  geen  energie van mijn werk .  

Gisteren  schema  therapie  gehad  we zijn bezig  met de opzet. 

Gevraagd  is mij of ik wil gaan deelnemen  aan de groep  therapie  die eind mei start is een 20 tal bijeenkomsten  op de vrijdag  middag ik zal hier graag aan deelnemen  maar ik werk om en om op de vrijdag  .  Ik werk  in een klein team  structureel  ruilen  10 vrijdagen  wordt  een probleem.

Ik zit misschien  te denken  aan onbetaald  verlof of zoiets  voor deze  tijd dan ga ik terug  van 20 uur naar 16 uur .  Ben dan ook een periode  minder op mijn werk  waardoor  ik  ook beter  aan mijzelf kan werken . 

Evt na deze 20 bijeenkomsten  start  een vervolg van nogmaals  20 .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd hier vanochtend wakker met een ontzettend zwarte roetlucht. Omdat het vannacht net een graadje vroor hebben de fruittelers de "kaarsjes" aangedaan zoals dat eufemistisch heet. Een soort vuurkorven met paraffine elke paar meter tussen de bomen om het spul wat warm te houden. Resultaat is dat de hele omgeving zwartgestookt is door honderden misschien wel duizenden van die walmende krengen.

Heb ik helemaal voor jan *ul mn diesel ingeruild voor een hybride. Ik was nog hardlopen ook, op een gegeven moment gewoon gestopt, "I can't breathe..."

Het lijkt soms wel of ze hier nog in de middeleeuwen zitten. Hoe doen ze dat in NL eigenlijk, daar is ongetwijfeld al een betere oplossing??

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bumperjim:

Het lijkt soms wel of ze hier nog in de middeleeuwen zitten. Hoe doen ze dat in NL eigenlijk, daar is ongetwijfeld al een betere oplossing??

Als ik me niet vergis besproeit men de bomen als men vorst verwacht zodat het bevroren water een beschermend laagje om de vrucht vormt @bumperjim.... 
En verder .... hier is de discussie gaande over houtstook die behoorlijk meer fijnstof geeft dan men tot voor kort dacht. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei VIII:

Wat een gedoe is dat toch met die ‘lockdown’.... bij de AH en Jumbo gaan ze gestapeld naar binnen en de winkels mogen alleen op afspraak open:blink:

Zou die winkelopening met afspraakmomenten te maken kunnen hebben met de overvolle winkelstraten van vóór de lock down die we op tv konden zien? ;) 
Ik ga nog maar 1 keer per week naar de supermarkt en dan 's morgens heel vroeg, dan is het nog heerlijk stil.... 

En @bolletje, tsja lieverd, ik denk inderdaad dat niemand echt de wijsheid in pacht heeft met deze pandemie, dat kan ook eigenlijk niet. 
Misschien maar gewoon nog wat meer geduld hebben, thuisblijven en wachten tot we allemaal de prik hebben gehad? 
Ik denk dat dat de beste manier is. Het komt goed, maar het duurt gewoon even... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Yvonne:

En verder .... hier is de discussie gaande over houtstook die behoorlijk meer fijnstof geeft dan men tot voor kort dacht. 
 

Ja dat doet het zeker. Ook in de huiskamer :) Heb mn houtkachel daarom ingeruild voor een pelletkachel een paar jaar geleden. Maar dat zet ook geen zoden aan de dijk zolang de tuinders nog dit soort acties uithalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week ben ik stilletjes met pensioen gegaan. 
Maar stilletjes blijkt niet goed te voelen. Het is toch een mijlpaal en die gaat zo ongemerkt voorbij. Bijna 44 jaar geleden begon ik met werken, het waren jaren met goede maar ook zware tijden. En nu is het klaar.
Ik wil er toch even bij stil staan en daarom meld ik het alsnog. Dus voor wie wil is er een stukje taart.

 

image.thumb.jpeg.3f5f12c238732f309b42c1c1478c466b.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...