Spring naar bijdragen

Artemis


Artemis

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Quinn:

Ai, the local guitarplayer. Love him. 

Mijn eerste grote muziekheld toen ik in de jaren 70 de muziek ontdekte. 461 Ocean Boulevard... en de rest, nog steeds mijn held. 

Heb een tijdje gitaar gespeeld maar dat werd niets toen maar gaan drummen :D 

Check Steve Gadd, wat een animal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bumperjim:

Yeaahhh

en

Dave Garibaldi

Stewart Copeland

Chad Smith

John Bonham

Manu Katché

Simon Phillips

Jeff Porcaro

Dave Grohl

en nog vele anderen :) 

 

 

 

Mooi lijstje, ik ga mijn kit eens afstoffen, tijd voor wat beats , lang paasweekend dus.... :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie @Quinn @bumperjim en @Isabeau

de oplossing zit in mijn adem, laag en diep. de oplossing zit in accepteren wie ik ben.

En de muziek. gewoon lekker potje gaan drummen, maar nu eerst koffie. Goede vrijdag. Vrij, wat ga ik doen met mijn zee van tijd :D geen kater, wat wil je nog meer 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tanx @Quinn en @bumperjim heel erg tanx, ik ben hier voor mezelf , ik bedoel, ik ben hier om te leren dat niet alles mijn schuld is, ofzoiets, dit is niet voor mij, ik kwam heel even terug omdat ik Quin nog geen goedemorgen had gezegd en dat ga ik nu doen . bij hem :heart:

liedje, de dijk, groot hart, Anthonie Broeks, een van mijn helden drummers toch ook @bumperjim ????? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Artemis changed the title to Voorstellen Artemis
Op 2-4-2021 om 09:59 zei bumperjim:

Zekers

Leuk om te doen deze. 

Zeker zeker,  De Dijk, vaak gezien,  live top band.  Dit nummer is een van mijn favorieten.

Vandaag goede dag.  Drumstel afgestoft en uur flink zitten drummen.  Daarna gewandeld.  Daarvoor achterstallig huishouden en klusjes.  Mooie dag.  Alcoholvrij.  Top.  Fijn dat ik toch weer terug kwam.  Avatar en achtergrond veranderd.  Nu lekker niets en vroeg slapen. Morgen geen kater

Welterusten alvast :moon:

bewerkt door Artemis
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedekatervrijemorgen :)

@Quinn en @Isabeau dank voor jullie reacties

ik heb graag katers, heb nu een dameskat en paarden. Ik ben een paardenmens. Altijd geweest. Vanaf mijn 15 e rijd ik. Ik lees nu De Meesterherder van Linda Kohanov . Van haar las ik ook Ruiter tussen twee werelden en TAO of Equus. Paarden, kudde, sociaal hoge dieren, therapie dieren, oordeelloos. Dieren oordelen niet. Dieren zijn. Ik houd van katten, honden, paarden en alle dieren in het algemeen, daarom blij dat ik mijn nick heb veranderd in de Godin van de dieren, Artemis. 

Zaterdag, katervrij en lang, mooi weer hier, ik ga een mooie dag maken, alcoholvrij :musicnote:

bewerkt door Artemis
tiepfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, wat zakt deze draad snel weg. Tijd vliegt

Voor mij is het voordeel dat ik niet meer hoef na te denken of ik wel of niet zal drinken. Ik heb alleen aan het einde van de middag tot en met het avondeten wat trek, maar meer vanuit een verlangen naar wat? Verdoving, genieten, ontprikkelen, belonen na hard werken, triggers die een valse happy middag beloven. Allemaal vraagtekens, ik weet het niet.

ik wilde nog veel meer schrijven maar het zakt weg, ik ben moe. Elke avond ben ik moe. Half tien naar bed. Elke ochtend ben ik BLIJ dat ik niet drink, het duurt wel 1,5 uur voordat ik klaar ben om naar mijn werk te gaan en elke morgen doe ik dat katervrij. In contact met het hier en nu, de tijd nemend om rustig "mijn lichaam aan te trekken"  zo, wat een verschil met toen ik nog dronk, altijd een kater, ook als ik maar 1 glas had gedronken. dapper probeerde ik 1 glas te drinken om te bewijzen dat ik wel de baas was. over alcohol. Tijden niet drinken want ik was de baas. Tijden volgens plan drinken want ik was de baas. En altijd weer terug naar teveel. 

Als je maar 1 glas per dag mag drinken, met 2 dagen helemaal niet en 1 glas wijn is maar 100 cc, dan drink ik net zo lief helemaal niet. Want ik kan het nooit bij 1 glas wijn houden. waarom zitten er dan 7.5 glazen in 1 fles wijn? 

Ik schakel af, hersens op het bijzettafeltje en dom niets doen. :musicnote:

PS met Pasen elke dag gedrumd , dat dan weer wel, 4 dagen achter elkaar... :musicnote:

 

 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer het nog ene keer, 

tanx @bumperjim wat voor groep, spelen jullie online of heb je zo'n grote studio dat jullie live kunnen spelen? Ik mis de live muziek nog het allermeeste

Tanx @Cleo66voorwaarts ik ga 

in mijn volgende post zal ik proberen nog een keer te vertellen waar ik net een half A4 over deed, voordat het ineens weg was. Maar ik weet niet of ik het nog zo onder woorden kan brengen. Baal. baal Baal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vroeger zou ik Vrij-Mi-Bo een biertje, wijntje, nog een wijntje, fles wijn, borreltje drinken, TOTO naar bed gaan, volgende dag fikse kater en zaterdag het hele verhaal weer opnieuw , biertje, wijntje, borreltje... etc etc en zondag nog een keer. Om dan maandag met kater op werk te verschijnen en niet kunnen werken. Nu zonder kater :musicnote:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega’s kunnen je goeie energie echt zo uitzuigen he! Vrijdagavond was daarom bij mij zeker ook in het begin de moeilijkste dag! Het wordt beter! En voor nu heb je Idd een heel nuchter weekend voor je! Hang in there, succes gewenst!!!

ps ik heb mijn vrijdagavondalcoholchill vervangen door wellnessrituelen in bad, daar kijk ik ondertussen ook al echt naar uit!

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Artemis:

Ik probeer het nog ene keer, 

tanx @bumperjim wat voor groep, spelen jullie online of heb je zo'n grote studio dat jullie live kunnen spelen? Ik mis de live muziek nog het allermeeste

Tanx @Cleo66voorwaarts ik ga 

in mijn volgende post zal ik proberen nog een keer te vertellen waar ik net een half A4 over deed, voordat het ineens weg was. Maar ik weet niet of ik het nog zo onder woorden kan brengen. Baal. baal Baal 

Nee hoor gewoon een hok van 10 m2 bij mij in de kelder dat goed geisoleerd is, waar je net met zn 4en in kan en na 2 uur spelen lekker funky ruikt :D  

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan r ook helemaal dood negeren.

Ik ben op vrijdagavond ook helemaal total loss. Dan wil ik nog van alles afmaken, neem de hele middag geen pauzes, tegen 18:30 of nog later verklaar ik de werkweek afgelopen en dan is het alsof er een zware last vd schouders valt. De oplossing van dit alles ligt voor de hand, maar ik denk er meestal niet tijdig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...