Spring naar bijdragen

Onze H. kamer14-3-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Rixie1:

Goedemorgen, ik ben weer terug van weggeweest, ook lid geworden van de facebookgroep. Niet direct om heel actief te zijn, maar hoop tips van anderen te lezen nadat ik weer opnieuw begonnen ben. Nu alweer ongeveer bijna 4 maanden mijn dosis maar tolerantie. Ontwenningsverschijnselen .Had ik even niet aan zien komen. En weet nu niet wat te doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed Bellie.

Er is niets tegen te doen als proberen te accepteren Rixie, hier moet je doorheen. Wat wel misschien werkt is CBD-olie. Te koop bij een apotheek. Je wordt daar wat rustiger van heb ik gelezen. En verder, veel van je afschrijven. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Hartstikke goed Bellie.

Er is niets tegen te doen als proberen te accepteren Rixie, hier moet je doorheen. Wat wel misschien werkt is CBD-olie. Te koop bij een apotheek. Je wordt daar wat rustiger van heb ik gelezen. En verder, veel van je afschrijven. Sterkte.

Bolletje, ik heb tijdens afbouw de betere cbd olie gebruikt, niet die van kruidvat.

Nu heb ik passieflora van dr. Vogel. Vond de cbd die ik had erg duur. Flesje was zo leeg.  Gisteren begonnen met de passieflora. Ik ga in elk geval nietmijn dosis diazepam ophogen. Heb nu de 10 mg die ik altijd had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rixie1:

Bolletje, ik heb tijdens afbouw de betere cbd olie gebruikt, niet die van kruidvat.

Nu heb ik passieflora van dr. Vogel. Vond de cbd die ik had erg duur. Flesje was zo leeg.  Gisteren begonnen met de passieflora. Ik ga in elk geval nietmijn dosis diazepam ophogen. Heb nu de 10 mg die ik altijd had. Omdat het tolerantie is weet ik niet ofdat het ooit overgaat. Tinnitus en oorsuizen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen gisteren  mijn dag was goed  op de home trainer gefietst  en lezen ik heb ook passiebloem best goed spul met Bracha gewandeld en effe geslapen elke dag met slaapen wordt ik angstig en zenuwagtig wakker zo angtig is dat gaat maar door smiddags word het minder ik wens jullie eem fijne dag            groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo mensen gisteren  mijn dag was goed  op de home trainer gefietst  en lezen ik heb ook passiebloem best goed spul met Bracha gewandeld en effe geslapen elke dag met slaapen wordt ik angstig en zenuwagtig wakker zo angtig is dat gaat maar door smiddags word het minder ik wens jullie eem fijne dag            groetjes wilhelmina

Wilhelmina, zolang als ik je hier lees, ga je toch met stapjes vooruit. Fijn dat je een goede dag had.  Ik heb ook passiebloem.

Groetjes, ik ga ook met hondje wandelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen goed geslapen jullie ook hoop ik gisteravond boodschappen gedaan ik wou de deur niet uit een gevecht met mezelf dan ga je denken wat ben ik aan het denken ga wel thuis kan niet blijven zitten nou dan gaan en weet je het ging goed trilingen angst ging langzaam voorbij ik was blij inde suppermarkt klijne stapjes doen is belangrijk mijn zoon gaat met me mee belangrijk als iemand bij je is ik ging praten met mensen ik wil weer dingen doen jullie ook maar alles heeft zijn tijd nodig maar een ding we gaan beter worden het is fijn mensen te ontmoeten lekker jezelf zijn ik wil dit overwinnen straks ga ik mijn hondje uitlaten dan gaat het goed andere keer minder maar ik blijf vechten tegen de pillen het komt goed gisteren was paniek ik heb een hooraparaat en was een klein baterijtje gevallen ik zoeken gelukkig gevonden want een hondje gaat dood met inslikken moet er niet aan denken ben stapel gek op Bracha mijn hondje  ik wens jullie een rustige dag we gaan door met onze missie onze pijn slapen loosheid angsten maar er is hoop dus genezing  ik ga proberen leuke dingen doen ondanks tranen ook blijdschap                  Liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-3-2021 om 08:33 zei bolletje:

Zoooooo het is alweer half maart wat gaat het toch snel, en iedereen is nog aan het vechten tegen die rot afkickverschijnselen. Merkt iemand nu toch een beetje positief verschil met het begin b.v. met slapen? 

Ha Bolletje ik ben wat beter gaan slapen ik ga altijd  om 1  uur in de nacht naar mijn bed en val in slaap om 3 uur en ben om 7 uur wakker maar dromen doe  ik minder enge dromen waren dat  ik hoop dat jij ook gauw van de  afbouw af bent   fijne zag     liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...