Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Reiger

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ondanks dat het lijkt dat dit forum niet heel erg actief wordt gebruikt, stel ik mezelf toch even voor.

Ik ben 'Reiger' en ben sinds 14 dagen gestopt met blowen. Sinds mijn pubertijd heb ik flink wiet gerookt. Er zijn meerdere periodes geweest dat ik niet gebruikt heb, maar helaas ben ik altijd weer terug gevallen na verloop van tijd. Dat wil ik deze keer gaan voorkomen.

Waarom heb ik me aangemeld op dit forum? In mijn omgeving heb ik niemand met wie ik hierover kan praten, vooral omdat ik me schaam voor mijn verslaving. Hopelijk zijn er hier mensen met wie je ervaringen kunt uitwisselen en elkaar kunt motiveren om door te zetten en vol te houden. Daarnaast heb ik het nu even lastig, ik ben snel geïrriteerd en de hoofdpijn komt ook nog steeds s'middags opzetten, ondanks dat de meeste ontwenningsverschijnselen vaak na twee weken voorbij zouden moeten zijn. 

Groeten,
Reiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Reiger,

Heel sterk dat je weer hebt gekozen te stoppen, en goed van je dat je het al zo lamg volhoud. Ik ben zelf ook net nieuw op het forum en vanaf vandaag 4 dagen gestopt na constatering van Cannibinoid hyperemises syndroom. Ik herken wat je bedoelt, ben zelf ook vaker gestopt en terug gevallen. Hopelijk ben je nogsteeds gestopt en zoniet, kop op en probeer het opnieuw als je er aan toe bent. Het blijft lastig maar je krijgt er een mooier leven voor terug. 

Veel succes en neem gerust contact op,

Max

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Max,

Bedankt voor je reactie! Heel veel sterkte gewenst met het stoppen met cannabis! De eerste twee weken zijn doorbijten, want dan moet je het patroon doorbreken. Maar het echte gevaar, voor mij in ieder geval, is de gedachte die na weken ineens opkomt dat één keertje blowen wel weer kan. Dat is een enorme valkuil en op die momenten moet je echt doorbijten en vasthouden aan je missie om er vanaf te blijven. Cannibinoid hyperemises syndroom had ik nog niet eerder van gehoord, heel vervelend als je hier last van hebt, maar ook een extra reden om van de cannabis af te blijven.

Succes!

Reiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...