Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 maart 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Kohtje:

aaaaaaaaahhhhhh....

ooooooooooohhh....

jaaaaaaahhh....  ja, ja.... 

nou ja, maar je had het ook over het enige ticket dat je daar vijf jaar zo'n geleden bestelde...

vandaar m'n verwarring.  sorry.

 

nou de laatste verwarring even de wereld uit helpen

het enige ticket via die ticketcenter was die van 5 jaar terug voor de kapper (2016)
de 2 tickets voor Lazarus was via een ander ticketbureau, die zoek ik dus niet na
want daar heb ik geen melding van gehad

ik ken mezelf als verwarrend schrijven soms Koh
lees anderen soms ook heel anders dan bedoeld.
en als het zwart op wit staat is het nog anders dan
pratend. Maar het belangrijkste is dus dat er geen
enge dingen zijn gebeurd, zoals ik eerst vreesde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Adrian:

@rapilos, hoelang heb je al last van cravings en wanneer ben je gestopt met drinken? Ging je nog wel eens 'in de fout' of terugvalllen is beter gezegd.

Ben nu 6 maanden gestopt Adrian, en heb de laatste tijd meer cravings door spanning
Ben wel honderd keer gestopt, ( dagen, weken ,maanden, en de langste tijd 4 jaar)

Door nu de oorzaak van de spanningen weg te nemen hoop ik dat de cravings ook weer minder gaan worden

Volgend jaar om deze tijd voel ik me vast anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Quinn:

Nee, het was geen onverdeeld genoegen. Heb een flinke emmer verwijten over me heen gekregen. Weet ook niet goed hoe ik ermee aan moet. 

Oei, dat is niet eenvoudig. Van allebei?

Snap je de verwijten of herken je ze niet? Het is in beide gevallen lastig lijkt me, Want ook al herken jij ze niet, voor hen zijn ze blijkbaar waar.
Was/is het bespreekbaar of was het alleen uitstorten van?

Je hoeft niet te reageren hè? Ik schrijf op wat er zo spontaan bij me boven komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moeilijk Quinn
ze hebben geloof ik de puberleeftijd, toch?
Niet dat je je er dan niets van aan hoeft te trekken
je weet zelf denk ik wel waar je wel en waar niet in tekort schoot.
Maar je weet vast ook dat zij op die leeftijd het nodig hebben zich tegen
je af te zetten. Om zelf volwassener te kunnen worden.
Maar pijnlijk blijft het.♥
(wass sich liebt dass neckt sich)

 

noedels, preiringetjes en geruld gehakt, samen met zakje vd toko, jammie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei lady jane:

moeilijk Quinn
ze hebben geloof ik de puberleeftijd, toch?
Niet dat je je er dan niets van aan hoeft te trekken
je weet zelf denk ik wel waar je wel en waar niet in tekort schoot.
Maar je weet vast ook dat zij op die leeftijd het nodig hebben zich tegen
je af te zetten. Om zelf volwassener te kunnen worden.
Maar pijnlijk blijft het.♥
(wass sich liebt dass neckt sich)

 

Klopt, reken er tussen 12 en 18 jaar niet op dat je als pa ook maar iets goeds kan doen. Of iig ze zullen het niet zeggen. Na de 18 draait het weer keurig bij, althans bij onze oudste zie ik dat. 

Het moet een paar jaar lang ff van 1 kant komen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah @Quinnmoeilijk. Moeilijk vooral lijkt me omdat ze weer gaan. Dan blijf je 'in het boze moment' en zie je de verzachting niet...

@rapiloswat ben je goed bezig!!! W.o.w.! En al je stressdingen vind ik totaal niet vreemd of raar. Zo kan ik mij ook precies voelen. Te veel spannende of niet spannende moet-dingen. Dan doet een mens niet goed.

Ik heb het na morgenochtend even wat minder druk hoop ik. het gaat maar door. Naar buiten komen lukt steeds niet. En dan ga ik dus eten. En dan baal ik weer en en en... 

Pauze nodig dus. En dat kan....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn 14, dus volop pubers. Zij het meest, is ook altijd de aanvoerder van de twee geweest. Zij gilt en stampvoet, hij kijkt met grote ogen en knikt af en toe zachtjes. En deels hebben ze gelijk. Ik was er niet altijd, alleen letterlijk al niet, dat klopt. En ja, ik drink en dronk en dat heeft impact. Dat snap ik. Ik ben geen doorsnee vader en dat is lastig om mee om te gaan. Dat er dan geschreeuwd wordt dat ze liever een andere vader had gehad, dan denk ik, ja, ik ook. Maar hoewel ik nu degene ben die is weggegaan, ben ik niet degene die dat wilde. Maar dat zo te zeggen, is een trap richting D en dat wil ik niet.

Pubers, ja, dat zal meespelen. Oudste dochter is daar gemakkelijk doorheen gerold, maar dat kan ook mijn verblindheid zijn geweest. 

Ik weet ook niet hoe het wel moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Quinn:

Ze zijn 14, dus volop pubers. Zij het meest, is ook altijd de aanvoerder van de twee geweest. Zij gilt en stampvoet, hij kijkt met grote ogen en knikt af en toe zachtjes. En deels hebben ze gelijk. Ik was er niet altijd, alleen letterlijk al niet, dat klopt. En ja, ik drink en dronk en dat heeft impact. Dat snap ik. Ik ben geen doorsnee vader en dat is lastig om mee om te gaan. Dat er dan geschreeuwd wordt dat ze liever een andere vader had gehad, dan denk ik, ja, ik ook. Maar hoewel ik nu degene ben die is weggegaan, ben ik niet degene die dat wilde. Maar dat zo te zeggen, is een trap richting D en dat wil ik niet.

Pubers, ja, dat zal meespelen. Oudste dochter is daar gemakkelijk doorheen gerold, maar dat kan ook mijn verblindheid zijn geweest. 

Ik weet ook niet hoe het wel moet.

Balen quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Quinn:

Ze zijn 14, dus volop pubers. Zij het meest, is ook altijd de aanvoerder van de twee geweest. Zij gilt en stampvoet, hij kijkt met grote ogen en knikt af en toe zachtjes. En deels hebben ze gelijk. Ik was er niet altijd, alleen letterlijk al niet, dat klopt. En ja, ik drink en dronk en dat heeft impact. Dat snap ik. Ik ben geen doorsnee vader en dat is lastig om mee om te gaan. Dat er dan geschreeuwd wordt dat ze liever een andere vader had gehad, dan denk ik, ja, ik ook. Maar hoewel ik nu degene ben die is weggegaan, ben ik niet degene die dat wilde. Maar dat zo te zeggen, is een trap richting D en dat wil ik niet.

Pubers, ja, dat zal meespelen. Oudste dochter is daar gemakkelijk doorheen gerold, maar dat kan ook mijn verblindheid zijn geweest. 

Ik weet ook niet hoe het wel moet.

Gebeurd is gebeurd. Nu langzaam de schade weer goedmaken. Gewoon doorgaan. Hou je roer recht. Zij zijn in totale hormonale verwarring. Komt wel goed over een paar jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet makkelijk @Quinn pubers, weet er alles van. 14 is een lastige leeftijd. Wat @bumperjim zegt daar hou ik me ook aan vast, het is tijdelijk en situatie wordt vast stabieler als ze wat ouder zijn. Zulke opmerkingen als dat ze liever een andere vader hadden gehad doen natuurlijk pijn, hoop dat je het wat kan relativeren. Je doet je best voor ze, daar gaat het om.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @Rosee

Ja komt  wel weer  goed  ; ben echt  verschrikkelijk  uit mijn  pan gevlogen  tegen  hem. :wacko:

En ik  weiger gewoon  nu een keer mijzelf te geloven  dat  het mijn  schuld is dat ik niet  heb  kunnen voldoen  aan alles .

Soms  kan ik gewoon  niet voldoen  hoe graag  ik ook  wil  maar als ik  dit  blijf volhouden  dan ga ik er  zelf aan onderdoor dan komt de drank  trigger  weer kijken want  dat was eerste wat ik dacht  ' goh wat zal een keer alcohol fijn zijn ' uit staan  .

Maar ja daar kan ik geen discussie  met mijzelf over  voeren dus dat heb  ik gelijk  van tafel geveegd. 

Wat lief dat je zegt  dat ik een grote steun  ben maakt het toch weer beetje  goed . Txs 

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...