Spring naar bijdragen

Mooie wandelingen?


Vocatus

Aanbevolen berichten

Hoi, ik wandel nu veel. Voor afleiding, om af te vallen en voor maagdarm klachten.

Ik ben benieuwd wat de mooiste wandelpaden zijn in nederland volgens jullie. Ik hoef geen benzine te betalen dus kan wel wat verder rijden voor wandeling.

Dus heeft er iemand tips? Wat is bij jullie de mooiste wandeling in de buurt? Dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bob:

Oostvaardersplassen. Er zijn verschillende parkeerplaatsen met wandelgebied.

Posbank bij Rheden. Of als je minder drukte wilt: Auto parkeren op de weg van Arnhem naar Terlet en dan oostwaarts de hei op.

Dank je bob,..is dat met wegwijzer bordjes? Haha ik verdwaal snel dus zo'n gekleurd bordje is altijd wel handig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vocatus:

Dank je bob,..is dat met wegwijzer bordjes? Haha ik verdwaal snel dus zo'n gekleurd bordje is altijd wel handig

Verdwalen is juist leuk. Tenzij dat je op 2000m hoogte zit met onweer of hagel kan je in NL vrij weinig gebeuren als je verdwaalt. De meeste mensen vinden nog dezelfde dag de weg terug :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fabienne1985:

Friesland is ook erg mooi, met name Appelscha en Bakkeveen is echt prachtig, Drenthe is overigens ook mooi 

Ja klopt. Ik vind Friesland de mooiste provincie van nederland. En in normale tijden ga ik elk jaar een lang weekendje. Alleen voor een wandeling is het te ver vanuit brabant. Voor een prachtige wandeling ben ik bereid max 90 min te rijden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vocatus:

Ja klopt. Ik vind Friesland de mooiste provincie van nederland. En in normale tijden ga ik elk jaar een lang weekendje. Alleen voor een wandeling is het te ver vanuit brabant. Voor een prachtige wandeling ben ik bereid max 90 min te rijden :D

Haha dan boek je een airbnb dingetje ;) nee snap ik wel hoor, woon zelf in Friesland dus kan de natuur hier vrij eenvoudig opzoeken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fabienne1985:

Haha dan boek je een airbnb dingetje ;) nee snap ik wel hoor, woon zelf in Friesland dus kan de natuur hier vrij eenvoudig opzoeken 

De mooiste natuur is in brabant haha, met prachtige bossen en lange heides. Friesland vind ik prachtig vanwege mooie wateren en prachtige dorpjes. Maar daar hoort de horeca wel bij vind ik. Dus nog ff wachten.

Behalve natuurwandelingen vind ik stads/dorpwandeling ook leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Vocatus:

De mooiste natuur is in brabant haha, met prachtige bossen en lange heides. Friesland vind ik prachtig vanwege mooie wateren en prachtige dorpjes. Maar daar hoort de horeca wel bij vind ik. Dus nog ff wachten.

Behalve natuurwandelingen vind ik stads/dorpwandeling ook leuk

Ik vind Utrecht ook geweldig om door heen te lopen qua stadswandeling 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

het hanzestedenpad kun je in stukken/stukjes verdelen. afwisselend landschappelijk en stedelijk/dorpelijk...

https://www.wandelzoekpagina.nl/streekpaden/hanzestedenpad/

Ik begrijp dit soort paden nooit Kohtje haha. In brabant hebben we er 1 van 145 km. Maar dat kan ik nooit ineens lopen. En zolang het geen rondje in zit;..moet ik dan niet dezelfde weg terug lopen? Dus ik loop dan 6 km op dat pad,....om vervolgens zelfde weg terug te lopen?!?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei adri02:

@VocatusIk heb vanuit mijn toenmalige woonplaats Amsterdam met behulp van het openbaar vervoer het complete Pieterpad gelopen (bijna 500 km) in dagetappes, gewoon door me goed te oriënteren op de ligging van treinstations en bushaltes. Was geen enkel probleem. Mits vroeg opstaan natuurlijk ook geen probleem voor je is :D

ahhh ik vat m. Je moet stuk wandelen en met trein terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...