Spring naar bijdragen

ben eruit maar zuu dit goede beslissing zijn


barska

Aanbevolen berichten

zoals ik al schreef zit ik aan 3 mg rivotril nu 2 weken   dus heel kort

maar daarvoor op en af lorazepam gebruikt op t laatst 0,5 ochtend en o,5 nacht dat zo 2 weken 

daarvoor 2x 1mg ochtend 1mg nacht

maar werd zwaar overspannen niet van de lora afbouw denk ik maar ik ging die afbouwen omdat t alleen me lichaam iets rustiger maakte

nu wil ik nu t nog kan stoppen met de rivotril maar ook een verleden met benzo heb dan weer op dan weer af bouwen .........is t een zooitje

dacht dus aan diazepam nu maar ..1x geslikt maar viel heel slecht dat was toen om de lora te vervangen 6 mg maar van 1x kan je niks zeggen natuurlijk

nu heel wat meer nodig door de hoge rivotril of toch iets lager inzetten

wil voor de nacht een lage dosering en overdag meer .kan dan omdat ik nu meer rivi de nacht gebruik en overdag minder(als dat lukt ,als t niet lukt is dat weer om te gooien)

en in hoeveel dossissen per dag verdelen de dia   morgen wel een gesprek maar heb niet zoveel aan mijn spy  

al me rivo gaat wel gelijk de prullebak in ... op dia moet ik dan wel even blijven zitten ivm opbouw ad      zou dit goed idee wezen? ik heb een angst om niet te kunnen slapen .hopelijk verdwijnt die door de ad wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei barska:

zoals ik al schreef zit ik aan 3 mg rivotril nu 2 weken   dus heel kort

maar daarvoor op en af lorazepam gebruikt op t laatst 0,5 ochtend en o,5 nacht dat zo 2 weken 

daarvoor 2x 1mg ochtend 1mg nacht

maar werd zwaar overspannen niet van de lora afbouw denk ik maar ik ging die afbouwen omdat t alleen me lichaam iets rustiger maakte

nu wil ik nu t nog kan stoppen met de rivotril maar ook een verleden met benzo heb dan weer op dan weer af bouwen .........is t een zooitje

dacht dus aan diazepam nu maar ..1x geslikt maar viel heel slecht dat was toen om de lora te vervangen 6 mg maar van 1x kan je niks zeggen natuurlijk

nu heel wat meer nodig door de hoge rivotril of toch iets lager inzetten

wil voor de nacht een lage dosering en overdag meer .kan dan omdat ik nu meer rivi de nacht gebruik en overdag minder(als dat lukt ,als t niet lukt is dat weer om te gooien)

en in hoeveel dossissen per dag verdelen de dia   morgen wel een gesprek maar heb niet zoveel aan mijn spy  

al me rivo gaat wel gelijk de prullebak in ... op dia moet ik dan wel even blijven zitten ivm opbouw ad      zou dit goed idee wezen? ik heb een angst om niet te kunnen slapen .hopelijk verdwijnt die door de ad wat?

Ben je al bij de fcb groep?daar ga je meer reacties krijgen. Als ik het zo lees is het een rollercoaster van op en af en verschillende benzo. Je Gaba receptoren zijn totaal in de war. 3mg rivotril is gelijk aan 60mg diazepan. Ik denk dat het best is op een dezelfde benzo te blijven...paar weken stabiliseren en dan rustig aftebouwen. En zoals Karel123 al zei..lees de ashton Manuel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei barska:

maar wat zou jou idee zijn nu over op diazepam of toch nog ff doorgaan op de rivotril

Overzetten in diazepan moet geleidelijk gebeuren..niet in een keer..diazepan is iets gemakkelijker aftebouwen maar blijft eenmaal op 0 nog langer duren voor herstel. Ik zou in jouw geval nu even op rivotril blijven en binnen 2 weken geleidelijk rustig afbouwen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je wel was ook mijn idee wel een beetje ..ff weer vertrouwen krijgen in slapen en de ad hopelijk wat gaat doen ,met mett me angst om niet te kunnen slapen en natuurlijk de vreselijke stress in me lijf kwijt met t vele huilen wat ik doe van wanhoop   depressie/angst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de angst om niet te kunnen slapen is vreselijk en stress verhogend, helaas is bij mij door o.a. Corona na 5 jaar helaas weer terug. Zit nu om 1,25 mg lorazepam na mentale breakdown, de verleiding is groot om te  verhogen maar de afbouw vorige keer viel niet mee dus ik probeer hier bij te houden. Na nacht geheel niet te hebben geslapen vannacht weer krap 5 uur gepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...