ikkanhet Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari Goeiemorgen allemaal DAGPACT ikkanhet Johan54 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Musashi Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari Zo gaat de week wel heel snel ja... Johan54, ikkanhet en Vocatus reageerden hierop 2 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Johan54 Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari Misschien nog een uurpact ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kohtje Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari doe dan maar het NU/DIT MOMENT PACT. geen omkijken meer naar. Link naar bericht Deel via andere websites
Kohtje Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari oeps, trapte erin. deze dag bestaat op het moment van schrijven nog niet.. sorry maar weer eens.. Bor reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Maverick Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari Nou, uhm, allemaal alvast een prettig weekend gewenst. Bor reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Klein foutje gemaakt. 25 februari bewerkt door Adrian Bor reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
FILOU Geplaatst 24 februari Rapport Share Geplaatst 24 februari Amai, de week gaat hier snel vooruit Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Goeiemorgen! Link naar bericht Deel via andere websites
Reacher Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Naar bed jij Link naar bericht Deel via andere websites
Reacher Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari En @Harp hup hup uit bed Link naar bericht Deel via andere websites
Reacher Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Dat rond commanderen is wel iets voor mij Is het te laat om in het leger te gaan? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Reacher Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Aan het werk. Link naar bericht Deel via andere websites
Renaldo61 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Goedemorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Johan54 Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Ik doe ook mee. Mogge ! Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Beetje laat, maar allemaal nog een goedemorgen.. Wie dat ook verzorgd: zet mij maar weer op het Dagpact.. Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Nog niet veel berichten hier? Allemaal genietend van het mooie weer? Bor reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Yvonne Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Je zit op de dagdraad van morgen @Adrian... het is vandaag donderdag Link naar bericht Deel via andere websites
Bor Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Hihi..ik vind dit wel grappig steeds die verwarring nancy reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Trouwens wat eten julie vanavond? (morgen dus) Link naar bericht Deel via andere websites
nancy Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 34 minuten geleden zei Adrian: Beetje laat, maar allemaal nog een goedemorgen.. Wie dat ook verzorgd: zet mij maar weer op het Dagpact.. Dat hoor je zélf te doen, Adrian. Link naar bericht Deel via andere websites
nancy Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari Morgen? Geen idee, ik weet het voor vanavond nog niet eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei Bor: Hihi..ik vind dit wel grappig steeds die verwarring Eenmaal verwarring, dan blijft het verwarring.. Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei Adrian: Ik zat op de verkeerde dag.. Bor reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Adrian Geplaatst 25 februari Rapport Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei Adrian: Ik zat op de verkeerde dag..! Dat komt niet door de drank hoor, want ik drink niet meer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden