Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Woensdag 24 februari 2021

Aanbevolen berichten

Wat moet je in 4 supermarkten doen @ikkanhet. Vind 1 al veel teveel :face-icon-small-shocked:.

Wilde een ijsje kopen, maar wat een rij. Eerste dag dat hij open is. Vooral als er anderhalve meter tussen moet zitten. 

bewerkt door spirit
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vanmorgen bloed wezen prikken, jaarlijkse controle ivm hart. Vorig jaar niet gehad, wánt covid-19. Nu dan eindelijk wel. Lab belde huisarts, huisarts belde mij ( ipv afspraak halverwege maart): uitsla

Vanmiddag in 4 supermarkten geweest en had het in bepaalde rijen toch ff moeilijk maar heb de verleiding kunnen weerstaan.

goeie mooie morgen frummers met meerderheid van stemmen hebben wij ex-volleyers besloten dat het vandaag onze eerste stranddag gaat worden van 2021 Afwachten of er een volleybal meereist

Posted Images

Hier van restjes rundvlees wat ik nog over had van de chinees een stoofpotje met groenten gemaakt. Met rösti rondjes uit de frituuur, daarna nog even helpen in het bijna lege huis. Wil van mijn bank af en waarschijnlijk kan ik een bank van een buurvrouw overnemen. Alleen even uitkijken voor drama, mijn bedavontuur ligt me nog te fris in het geheugen :unsure:. Wat is het toch fijn, als je jezelf kent. Straks is de bank nog uitgezakter als die van mij en waar laat ik zou gauw mijn oude bank.. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei spirit:

Wat moet je in 4 supermarkten doen @ikkanhet. Vind 1 al veel teveel :face-icon-small-shocked:.

Wilde een ijsje kopen, maar wat een rij. Eerste dag dat hij open is. Vooral als er anderhalve meter tussen moet zitten. 

Koopjes jagen oftewel aanbiedingen:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen bloed wezen prikken, jaarlijkse controle ivm hart. Vorig jaar niet gehad, wánt covid-19. Nu dan eindelijk wel. Lab belde huisarts, huisarts belde mij ( ipv afspraak halverwege maart): uitslag diabetes . Goh. Morgen meteen aan de medicijnen en zelf elke dag prikken voor de waarden en over twee weken afspraak h.a. 

Zou dat nou eindelijk verklaren waarom ik al zolang lamlendig ben en veel kleine, vervelende klachten heb?? Voel me al tijden ziek. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rotdag! Al een hele dag barstende hoofdpijn. Ben al in bed gaan liggen vanmiddag, direct er terug in. Wat ik me bedacht: buiten katers had ik voordien nooit last van ‘gewone hoofdpijn’, deze bijna twee maanden al meer hoofdpijn gehad dan ooit voordien! Ik dronk de laatste jaren ‘gecontroleerd’ ie bedoeling zonder kater. Als ik dan toch hoofdpijn had dacht ik dat ik me had mispakt of door n soort cumul hoofdpijn kreeg...mss was dat niet zo en is het gewoon altijd iets anders geweest?

bewerkt door Musashi
Link naar bericht
Deel via andere websites

Om de draad van vandaag op te pakken @Rosee, het antwoord op je vraag :  het ging gesmeerd.  De heer des huizes zei "je vroeg om koffie , hier staat de senseo en hier de pads,  voila.  Hoe simpel kan het zijn .  Wel fijn dat ik nu een veel beter gevoel over heb gehouden. Ik denk dan wel,  wat een drama kan ik toch maken om zoiets onbenulligs,  maar ja als je aan mijn cafeïne shot komt.... thanks for asking:heart:

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei adri02:

Je zegt het alsof dat onverwacht nieuws voor je is.

Het kan natuurlijk ook andersom zijn, oftewel dat ernstige problemen je een alcoholverslaving hebben opgeleverd. De meerderheid op dit forum gaat voor zichzelf van dat laatste uit, denk ik.

En ja, daarna geeft een alcoholverslaving ook vaak weer (andere) ernstige problemen.

En dan zit je in een vicieuze cirkel waaruit het lastig ontsnappen is.

Ik vrees dat bij mij alcohol het eerste was. Al ben je daar als tiener nooit zeker van. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...