Spring naar bijdragen

Woensdag 24 februari 2021


nancy

Aanbevolen berichten

goeie mooie morgen frummers

met meerderheid van stemmen
hebben wij ex-volleyers besloten
dat het vandaag onze eerste stranddag
gaat worden van 2021
Afwachten of er een volleybal meereist
maar wandelen en een koffie togo zit
er allicht wel in. En die zon...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fabienne1985:

Ben er ook echt wel trots op, dat ik dit zo snel voor elkaar heb kunnen krijgen. De wachttijden zijn hier 5 jaar voor een woning, ben hier via via aangekomen. Maar Pff wat een werk was het allemaal. Ook binnen het was compleet verrookt

A4D0D277-ECB5-4337-88CD-8145029F9E5F.jpeg

Daar mag je ook best trots op zijn. je doet het toch maar mooi ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei lady jane:

goeie mooie morgen frummers

met meerderheid van stemmen
hebben wij ex-volleyers besloten
dat het vandaag onze eerste stranddag
gaat worden van 2021
Afwachten of er een volleybal meereist
maar wandelen en een koffie togo zit
er allicht wel in. En die zon...............

Prachtige dag voor. Zal wel druk zijn denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk opeens dat ik echt niet meer naar het oude huis wil, omdat ik bang ben dat ik zie hoe ontzettend leuk het was/is en hoe ik de verkeerde keuze maakte.

Ik heb het idee dat de laatste dagen dit gevoel ergens diep onderin borrelt. En zorgt voor onrust. Jullie hoeven er niets mee. Ik ook niet. Even opschrijven hier.

Want ondanks dat ik eerder schreef dat ik ook fout mag kiezen, is de angst voor de fout toch heel lastig.

(En heb ik dan 'fout' gekozen?. Nee, maar daar gaat het niet eens om. Het is het -stel dat-gevoel.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lika:

Denk opeens dat ik echt niet meer naar het oude huis wil, omdat ik bang ben dat ik zie hoe ontzettend leuk het was/is en hoe ik de verkeerde keuze maakte.

Ik heb het idee dat de laatste dagen dit gevoel ergens diep onderin borrelt. En zorgt voor onrust. Jullie hoeven er niets mee. Ik ook niet. Even opschrijven hier.

Want ondanks dat ik eerder schreef dat ik ook fout mag kiezen, is de angst voor de fout toch heel lastig.

(En heb ik dan 'fout' gekozen?. Nee, maar daar gaat het niet eens om. Het is het -stel dat-gevoel.)

Nou ik snap dat wel in dat huis kleven toch herinneren lijkt me zo. En nu moet je ergens anders overnieuw beginnen dat is best spannend ( althans is mijn ervaring nu toch echt wel) misschien troostende gedachte je verhuist nu met de lente straks staat alles mooi in bloei en is niet alles zo troosteloos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

nee niet op doordeweekse dagen
en onze plek is niet voor mensen met auto
te ver weg van de Pier, en als mensen teveel moeite
moeten doen voor iets, dan selecteert dat meteen het publiek

Oh bij jullie geen voorjaarsvakantie? Hier wel namelijk vandaar dat ik dacht het zal wel druk zijn. Nou geniet van je dag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fabienne1985:

Nou ik snap dat wel in dat huis kleven toch herinneren lijkt me zo. En nu moet je ergens anders overnieuw beginnen dat is best spannend ( althans is mijn ervaring nu toch echt wel) misschien troostende gedachte je verhuist nu met de lente straks staat alles mooi in bloei en is niet alles zo troosteloos. 

Nee, dat is het niet. Het heeft met goed willen doen te maken.

Ik heb in het oude huis niet goed geleefd. Hier lukken dingen me makkelijker. De boel bijhouden bijvoorbeeld. Ik ben ontrommeld. Het doet pijn dat ik dat daar niet voor elkaar kreeg, maar begrijp het ook. Het is zo gegaan. Het is goed zo. Ik weet het, maar het voelt soms anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

@Lika ik lees je als een beetje wiebelig weer
oorzaak/gevolg vullen we meestal in om grip te krijgen
en de regie weer in eigen handen te nemen daardoor.
hoeft niet en gaat over weer in iets nieuws
je weet het allemaal al he, en toch♥

Klopt @lady jane. Ik weet het en toch... 

Even delen hier helpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Lika:

Nee, dat is het niet. Het heeft met goed willen doen te maken.

Ik heb in het oude huis niet goed geleefd. Hier lukken dingen me makkelijker. De boel bijhouden bijvoorbeeld. Ik ben ontrommeld. Het doet pijn dat ik dat daar niet voor elkaar kreeg, maar begrijp het ook. Het is zo gegaan. Het is goed zo. Ik weet het, maar het voelt soms anders.

Ah nu snap ik wat je bedoeld. Tja dat was toen en nu heb je het wel op de rit. Maar snap je gevoel wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Amen

https://www.palaisdesthes.com

(pardon my french)

 

Ik ben ook geen theeklant maar ik zag het hier op het forum zo vaak voorbijkomen dat ik het toch ben gaan proberen, beter dan hele avond koffie ;). Moet zeggen, het went! 

Waar ik eigenlijk op reageer is je link, mooie site en serieus, ik krijg er gewoon trek van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...