Yvonne Geplaatst Rapport Share Geplaatst Die dingen kun je meest heel compact opvouwen @Fabienne1985... Fijn trouwens dat je goed hebt kunnen slapen... Link naar bericht Deel via andere websites
Fabienne1985 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zojuist zei Yvonne: Die dingen kun je meest heel compact opvouwen @Fabienne1985... Fijn trouwens dat je goed hebt kunnen slapen... de grasmaaier of de aygo Yvonne en Von reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Lieke7777 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Kan je dan gelijk een grasmaaier kopen ? Die moet je toch bestellen en op tijdslot afhalen ? Wilde een toiletzitting hebben dacht even bestellen en afhalen zit er dag tussen voor ik hem kon halen .. @Fabienne1985 Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst Rapport Share Geplaatst Oei een dag is lang in dat specifieke geval Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Lieke7777 Geplaatst Rapport Share Geplaatst @bumperjim heb hem nog steeds niet want kon hem niet halen die dag ' deze week nieuwe poging .. geeft wel beetje Frankrijk gevoel zo zonder zitting en het is boven in de badkamer . bumperjim en Von reageerden hierop 2 Link naar bericht Deel via andere websites
bumperjim Geplaatst Rapport Share Geplaatst Looool we hebben hier wel toiletzittingen hoor, zittingloze en turkse toiletten zijn voor de autoroute waar alleen de Nollanders komen. (Als een fransoos in de auto zit en hoge nood krijgt pist hij in de berm, bij voorkeur ergens waar iedereen m ziet) Von reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
spirit Geplaatst Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden zei Yvonne: Uhm???? Wat bedoel / bedoelde je hiermee @spirit? Niets @Yvonne. Ik kreeg jou naam niet weg op mijn mobiel. Ik wilde het dagpact kopieren en plakken gisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Rosee Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zo even bijgelezen net. Ben helemaal de draad kwijt! Of is deze grap al gemaakt? Waarom zou iemand een draad maken voor maart terwijl het nog een hele week februari is. Zit daar een idee achter? Lijkt wel een wedstrijd ofzo. Knap irritant! Maar goed het zal allemaal wel. nancy reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Rosee Geplaatst Rapport Share Geplaatst Word heel blij van de lente! @Cleo66hoe was het met de heks? Cleo66 reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Vocatus Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 23-2-2021 om 23:08 zei Fabienne1985: Ja maar echt niet altijd het lukte. Nu dus wel. Maar opzoek naar een wandel maatje die het snapt, maar waar vind je die Ik wandel nu elke dag. Dan wandel je keer mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Fabienne1985 Geplaatst gisteren om 02:46 Rapport Share Geplaatst gisteren om 02:46 3 uur geleden zei Vocatus: Ik wandel nu elke dag. Dan wandel je keer mee. Wat een aardig aanbod, woon zelf niet om de hoek woon in het noorden ( ja nu wakker ;) heb een een zoutsteen gekocht en aan gelaten maar werd er nu dus toch wakker van ) licht maar uit en verder slapen Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkman Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Goedemiddag iedereen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden