Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik zag zbb net hier ergens @spirit Zit nu aan koffie en water (met wat paracetamol uit voorzorg). En probeer me verder vandaag een beetje stil te houden.  Lief forum.

welterusten allen, ik kruip er zo naast, het ouwe mens is moe Op de fiets om het hele dorp heen naar de haven, daar gevist met de zelfgemaakte hengel (en beet! een echt stuk stof), vis gekocht,

Al 3 dagen niets van m'n maatje gehoord. Dat is niets voor hem 

Posted Images

Kan je dan gelijk  een grasmaaier  kopen  ? Die moet je  toch bestellen  en op tijdslot  afhalen ?   Wilde  een toiletzitting hebben  dacht  even bestellen  en afhalen zit er  dag  tussen  voor  ik hem kon halen .. @Fabienne1985

Link naar bericht
Deel via andere websites

Looool we hebben hier wel toiletzittingen hoor, zittingloze en turkse toiletten zijn voor de autoroute waar alleen de Nollanders komen. :D 

(Als een fransoos in de auto zit en hoge nood krijgt pist hij in de berm, bij voorkeur ergens waar iedereen m ziet)

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Yvonne:

Uhm???? Wat bedoel / bedoelde je hiermee @spirit

Niets @Yvonne. Ik kreeg jou naam niet weg op mijn mobiel. Ik wilde het dagpact kopieren en plakken gisteren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo even bijgelezen net. Ben helemaal de draad kwijt! Of is deze grap al gemaakt? ;)Waarom zou iemand een draad maken voor maart terwijl het nog een hele week februari is. Zit daar een idee achter? Lijkt wel een wedstrijd ofzo. Knap irritant! Maar goed het zal allemaal wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 23-2-2021 om 23:08 zei Fabienne1985:

Ja maar echt niet altijd het lukte. Nu dus wel. Maar opzoek naar een wandel maatje die het snapt, maar waar vind je die 

Ik wandel nu elke dag. Dan wandel je keer mee. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...