Spring naar bijdragen

onze H. kamer 19-2-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Ik denk dat ik nu toch wat last krijg van afkickverschijnselen van het minderen van Paroxetine. Midden in het lichaam trillen. Wat last van hyperventilatie, en moe. Ik ga vandaag gewoon wel doen wat ik graag doe hobbyen en trots zijn op wat ik weer maak. Ik weet waar het vandaan komt dat is voor mij een geruststelling. Als het zo blijft als nu, dan teken ik er voor.

Hoe is het verder met de rest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bellie:

Vervelend om te horen Bol! Het geeft mij ook rust als ik weet waar iets van komt. Dan is het wat makkelijker te accepteren

Hallo ook ook last van afbouw trillen vooral rechts hyperventilatie bij wakker worden hevige angst blijf lang hangen moeilijk lopen gauw vallen rare nek met draaien slecht zien slaapeloosheid  maar toch de deur uitgeweest en boodschappen gedaan bij de boerderij met heel veel moeite maar toch gedaan   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Wilhelmina:

En Bracha ons hondje uitgelaten het was mooi weer 

Letterlijk in beweging komen is altijd goed voor herstel.
Een hondje geeft sowieso afleiding en moet sowieso uitgelaten worden.
Het is nu iedere keer mooi weer, de lente komt er aan.
Ga zo door Wilhelmina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halllo Lieve Mensen tijdens de afbouw zeer emotioneel smorgens het ergste ik had dat voor de afbouw niet ik kan er moeilijk mee omgaan ik huil veel dat wil ik niet komt vanzelf en ben wel eens verdrietig boos net als andere mensen met de afbouw komen gevoelens boven die ik niet ken vroeger mocht je emoties thuis niet laten zien nu op latere leef tijd heb ik er nog last van maar we moeten verder wat van het leven maken het leven is toch mooi kijk naar de dieren de natuur lief zijn voor je mede mens is zo belanrijk   nu gaan we verder met afbouwen  ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bellie:

Heb ik ook hoor.  Door de afbouw zijn alle filters weg gevallen.  Alles komt extra hard binnen.  Dat kan iets verdrietigs zijn maar ook iets moois waar we om huilen. Dit gaat uiteindelijk vanzelf weer weg. Weet je zeker dat je niet te hard gaat met de afbouw?

Hallo Bellie met de afbouw doe ik heel voorzichtig paar korreltjes per dag ik ben er erg gevoelig voor ik heb veel last van onrust en zere benen en stijf  rare nek is het bij jou wat rustiger en slaap je goed ik hoop het zo              liefs wil 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Bellie:

 Het slapen gaat op en af. Vannacht weer een goede nacht gehad. 

Slik je magnesium citraat? Dat kan goed helpen tegen je benen en nek.  Wat ook fijn is voor je nek is een warmte pleister

ik slik iedere dag magnesium  en ik heb schapen vachten in mijn bed die zijn ook fijn slapen gaat slecht en ik heb nare enge dromen ik kan geen visite hebben teveel prikkels dat vind ik erg kan geen geluiden horen hopelijk gouw voorbij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vanaf morgen gewoon weer iedere dag een h. kamerdraadje aan maken. Als er een hele hoop draadjes zijn zie je door de bomen het bos niet meer. Als je je draadje pakt bij wie is wie waar je je voorgesteld hebt en dat houdt voor jouw berichtjes dan is dat veel overzichtelijker.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje dank voor je bericht ik ga vooruit in de afbouw krijg geregeld fijne gevoelens zoals blij zijn gister avond naar de Boerderij geweest boodschappen gedaan leuk was dat ik ben er nog niet maar het is bezig iedere keer een stukje naar genezing daar ben ik bij mee dus allemaal jullie genezen ook mooi weer is het straks mijn hondje uitlaten het is zwaar maar ik geloof nu komt genezing      ik wens jullie een fijne dag    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bellie ik wil ook nog 3 maanden als het goed gaat de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed  ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pilllen    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Bellie ik wil ook nog 3 maanden als het goed gaat de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed  ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pilllen    liefs wil

Goedemorgen bezig Wilhelmina!!! Hoe moeilijk het ook is ..beweging is het beste herstel middel voor de afbouw. Ik ook ik sta soms op en denk ..jeetje wat een dag..verplicht me om iets te doen en bij wonder zijn mijn klachten veel minder...doe zo voort.groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geweldig @Wilhelmina, wat ontzettend mooi dat je een mooie dag hebt gehad. dat is idd het begin van het herstel. ik kom hier niet zovaak mmeer dus heb een stuk terug moeten lezen, maar ik zie in je manier van schrijven ook echt een behoorlijke vooruitgang. dit kun je tussen de regels door goed zien. hou dit vast doorknokker. en idd bij slechtere dagen aan de goede momenten terug denken. en wanneer je ergens tegen op ziet bedenk je dan dat je ook tegen bezoek op keek en dat je er achteraf toch enorm van genoten heb. dus komt er weer zoiets op je pad, probeer het dan toch te doen. je weet dat het vaak niet zo erg is als het lijkt. en zo krijg je steeds meer overwinning en leuke dagen.

jij bent onze topper wil

groet dikkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Dikkie:

geweldig @Wilhelmina, wat ontzettend mooi dat je een mooie dag hebt gehad. dat is idd het begin van het herstel. ik kom hier niet zovaak mmeer dus heb een stuk terug moeten lezen, maar ik zie in je manier van schrijven ook echt een behoorlijke vooruitgang. dit kun je tussen de regels door goed zien. hou dit vast doorknokker. en idd bij slechtere dagen aan de goede momenten terug denken. en wanneer je ergens tegen op ziet bedenk je dan dat je ook tegen bezoek op keek en dat je er achteraf toch enorm van genoten heb. dus komt er weer zoiets op je pad, probeer het dan toch te doen. je weet dat het vaak niet zo erg is als het lijkt. en zo krijg je steeds meer overwinning en leuke dagen.

jij bent onze topper wil

groet dikkie

Lieve Mensen vandaag depressief maar dat gaat weer weg zijn allemaal momenten dat geloof ik en dank jullie voor de bemoedeging  ik ben zo bij dat ik die gevoelens gevoelt heb dat geef je weer moed ook voor jullie liefs aan jullie allemaal    wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bolletje:

Weet je waar die dipgevoelens vandaan komen Wil?

Bolletje ik denk doorzetten  ik wil dwars door de angst heen het is niet makkelijk maar doen zoals de straat niet durven opgaan ik ben vaak zo bang maar als ik thuis komt met mijn hondje denk ik zo toch overwonnen weet je als ik naar buiten ga maak ik een praatje met de buren en dat is goed je vergeet een beetje jezelf niet zo op jezelf gericht 

liefs wil

1 minuut geleden zei Bellie:

Inderdaad @Wilhelmina. Dat is zo'n wave zoals ze dat noemen. Een terugslag.  Dat je weet waardoor het komt en dat het weer weg gaat scheelt een hoop. Hopelijk zakt het zo meteen weer.  

ja hoor ik wacht op de volgende keer depressie gaat weg in de plaats komt blijheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bolletje:

Weet je waar die dipgevoelens vandaan komen Wil?

Dipgevoelens door de pillen en zorgen maken over alles kan beter wat ondernemen op mijn hometrainer is ook belangrijk niet zo prakkezeren dikwijls heb ik er geen zin in maar doet het toch mensen ik ga straks met Bracha een wandelingentje doen goed voor Bracha goed voor mij       liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil zou het niet prettiger zijn om wat mensen op te zoeken? Er is vast iets te vinden in jouw omgeving. Kaartclub, sporten of zwemmen voor ouderen of creaclubjes voor bejaarden, dagbestedingen, er zijn mogelijkheden hoor om uit die eenzaamheid te komen. Iets waar je samen bent met anderen. Je zal zien dat er meer mensen zijn met klachten. Ik weet niet bij welke grote stad je woont anders zou ik mee hepen met zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Wil zou het niet prettiger zijn om wat mensen op te zoeken? Er is vast iets te vinden in jouw omgeving. Kaartclub, sporten of zwemmen voor ouderen of creaclubjes voor bejaarden, dagbestedingen, er zijn mogelijkheden hoor om uit die eenzaamheid te komen. Iets waar je samen bent met anderen. Je zal zien dat er meer mensen zijn met klachten. Ik weet niet bij welke grote stad je woont anders zou ik mee hepen met zoeken.

Hallo Bolletje ik ben niet eenzaam ik red me goed ja door afbouw ben je meer aan huis gebonden ivm straat vrees maar dat gaat over ik heb vrienden om me heen ik ben geen type voor een bejaarden clup normaal heb ik mensen om me heen nu door afbouwen kan ik niet zoveel om me heen hebben maar nu ben ik aan het afbouwen  maar ik heb genoeg  hobbies ik woon in een grote stad kan alle kanten uit genoeg te doen   fijne dag Bolletje   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2021 om 12:50 zei Wilhelmina:

Bellie ik wil ook nog 3 maanden als het goed gaat de tijd gaat vlug ik had vrijdag een verjaardag mensen kwamen op visite ik was zo angstig drukte kan ik niet hebben maar het ging juist goed  ik ben 75 geworden voel me jonger hoor gaat zo snel ik wil nog leuke dingen doen ik wil leven zonder pilllen    liefs wil

 

Hi Wilhelmina,

Hoeveel mg bromazepam gebruik jij nu nog per dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-2-2021 om 22:08 zei Wilhelmina:

En Bracha ons hondje uitgelaten het was mooi weer 

Karel12 Hallo Karel ik ben aan het afbouwen bromazepam 3mg en dat is 1,20 ste deel van 1 tablet dat is zeer weinig ik kan niet meer wegen en gebruikt een paar kruimels   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...