Spring naar bijdragen

Wat een hel!


Aileen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen, 

Ik ben nieuw hier. Na 6mnd oxazepam gebruik, lage dosering, nu 14dgn. gestopt. Ik voelde me verschrikkelijk met het gebruik dus keek ernaar uit om te stoppen. Ik heb het ooit gekregen voor mijn zware overprikkeling bij burn out. De hel waar ik nu in beland ben had ik niet aan zien komen! S ochtends zwaar nerveus wakker worden, lichamelijk verschillende reacties en ik durf gewoon niet meer naar buiten omdat alles op me afkomt. Krijg nu ook depressieve gedachtes dat dit nooit meer goed komt. Ik zit al 6mnd alleen door mijn overprikkeling. Kan niet meer bij mijn kinderen zijn enz. En nu is het alleen maar erger! Mijn lichaam is op tilt geslagen lijkt wel. De overprikkeling alleen maar erger. Het voelt if ik nog verder van huis ben dan toen ik startte met die troep. Ik wist toen niet dat het zo verslavend was want dan was ik er natuurlijk nooit aan begonnen. Herkent iemand dit een beetje, zeker van die overprikkeling? Hele dagen in stilte in mijn eentje, word er radeloos van... maar wil nooit meer een pil aanraken! 

bewerkt door Aileen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al vrij snel gaan afbouwen nadat ik gestopt ben. Heb 1x te snel gestopt. Dat ging dus fout. Tijdje op 2x kwart blijven hangen maar ik kreeg echt psychische problemen. Ik moet dus echt stoppen. Ben toen naar 1x kwart gegaan en na 3wk gestopt met de laatste kwart. Heb nooit hoge doseringen gebruikt. Het hoogste was 3x half en dat was maar kort 

bewerkt door Aileen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aileen je kan al van een paar weken slikken al zwaar verslaafds raken hoor. Heb je enig idee hoe je de klachten kunt verminderen? Wat ik zelf zou doen is terug gaan naar een kwart en dat voorlopig houden tot ik het gevoel hebt het leven weer  een beetje aan te kunnen. Als ik dat gevoel hebt dan zou ik heel voorzichtig een paar kleine korreltjes van het kwart tabletje eraf snijden, en dan voorlopig weer eens een maandje of twee volhouden. En van je af schrijven hier zodat je gesteund wordt in je strijd.

Het is echt niet zo makkelijk dus kan je alle steun gebruiken.

Overal waar pam achter staat is heel verslavend en je hebt hoe langer hoe meer nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...