Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 6-2-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hé goeie morgen allemaal,

Vechter ik kan het op facebook niet vinden.

Cyclad toch fijn dat je terug gekomen bent lieverd, we gaan er weer voor.

Superkanjers dit forum is er voor om te stoppen of te minderen met medicatie, maar daar ben je er dan niet mee, je moet de rede waarom je bent gaan slikken aanpakken. Anders is het vaak gedoemd te mislukken. Nou daar is het forum juist ook voor. Ga niet weg als het hier niet prettig is maar maak het bespreekbaar. Nou dan komt er maar ruzie/. Als het te erg wordt grijpt de moderator wel in hoor. Wat ik zelf altijd probeer te doen is kijken waarom het gedrag van een ander mij stoort (lukt niet altijd hoor) en hoe ik het kan veranderen, maar vluchten voor een probleem probeer ik zoveel mogelijk niet te doen. Dan doe ik hetzelfde als een pil slikken om de situatie te verdoven.

Zo en nu ga ik boodschappen doen , bed recht trekken, een beetje dweilen en dan weer kaartjes maken JOEPIE DE STRONTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen ik hoop dat alles goed komt op het forum en niet boos zijn op elkaar komt wel weer goed hoor       allemaal een goeie zaterdag  liefs wilhelmina

4 uur geleden zei Bellie:

https://www.facebook.com/groups/1216529235376240/?ref=share

Dit is de fb groep. Het is niet zo druk op de groep dat er elke dag tientallen berichten op komen hoor. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo lieve mensen ik hoop dat alles goed komt op het forum en niet boos zijn op elkaar komt wel weer goed hoor       allemaal een goeie zaterdag  liefs wilhelmina

 

Nee natuurlijk zijn we niet boos! Het is alleen zo dat ik op een geven moment de meerwaarde niet meer inzag en ook niet meer zag hoe ik bepaalde mensen kon ondersteunen.
Ik blijf hier zeker komen. Het wordt alleen minder druk, dus dan wordt het ook wat minder. Fijne sneeuwzondag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Cyclad58:

Nee natuurlijk zijn we niet boos! Het is alleen zo dat ik op een geven moment de meerwaarde niet meer inzag en ook niet meer zag hoe ik bepaalde mensen kon ondersteunen.
Ik blijf hier zeker komen. Het wordt alleen minder druk, dus dan wordt het ook wat minder. Fijne sneeuwzondag! 

Cyclad58 Dank je wel voor je bericht  liefs wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...