Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 4-2-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik was op het forum even in slaap gevallen, het was zo stil, maar ik ben er weer. We gaan er weer voor hé? En dat doen we.......... samen.

Hoe heeft iedereen geslapen? Sinds ik CBD-olie gebruik, slaap ik echt als een roosje, heerlijk.

Verder gaat het afbouwen van Paroxetine goed, knip iedere dag een stukje van de pil (30 mg) af en merk er nog niets neg. van, gelukkig.

Zo, nu ff boodschappen doen. Het gaat flink sneeuwen en vriezen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ik was op het forum even in slaap gevallen, het was zo stil, maar ik ben er weer. We gaan er weer voor hé? En dat doen we.......... samen.

Hoe heeft iedereen geslapen? Sinds ik CBD-olie gebruik, slaap ik echt als een roosje, heerlijk.

Verder gaat het afbouwen van Paroxetine goed, knip iedere dag een stukje van de pil (30 mg) af en merk er nog niets neg. van, gelukkig.

Zo, nu ff boodschappen doen. Het gaat flink sneeuwen en vriezen.

 

Hallo Bolletje wat stil op het forum jammer is dat ik hoop dat ze weerkomen   groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen altijd mensen zijn die niet zo erg tevreden zijn en dat is prima, iedereen is daar gelukkig vrij in. Er zullen weer nieuwen komen.

Tot die tijd Wil moeten we het met een paar man doen, of misschien wel met z'n tweetjes. Maar wij zijn ouwe rotten in dit vak hé? We blijven doorgaan.

Heb je gehoord dat er sneeuw opkomst is? Wie doet er dan boodschappen voor je? Of kan je dat zelf nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bolletje:

Er zullen altijd mensen zijn die niet zo erg tevreden zijn en dat is prima, iedereen is daar gelukkig vrij in. Er zullen weer nieuwen komen.

Tot die tijd Wil moeten we het met een paar man doen, of misschien wel met z'n tweetjes. Maar wij zijn ouwe rotten in dit vak hé? We blijven doorgaan.

Heb je gehoord dat er sneeuw opkomst is? Wie doet er dan boodschappen voor je? Of kan je dat zelf nog.

Ik doe boodschappen op een boerderij aan de rand van utrecht  in kamerik heerijke spullen hebben ze alles koop ik daar met mijn zoon leuk om daar ook te lopen bij de koeien en kalfjes leuker dan in supermarkten alles hebben ze daar  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Wilhelmina:

Ik doe boodschappen op een boerderij aan de rand van utrecht  in kamerik heerijke spullen hebben ze alles koop ik daar met mijn zoon leuk om daar ook te lopen bij de koeien en kalfjes leuker dan in supermarkten alles hebben ze daar  

Bolletje vandaag ben ik zo ziek misselijk ik kan ook niet normaal slapen een uurtje of zo ben uitgeput  lieve Bellie  doe rustig aan voor jou komt ook genezing in ben nu in een angst piriode zo veel angs niet normaal maar we moeten allemaal er doorheen ik denk aan jullie   wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bellie:

Ik heb dan ook verstopte neus en keelpijn. Helpen oordopjes misschien? Men zegt dat het kan helpen 

 

1 uur geleden zei Bellie:

Ik heb dan ook verstopte neus en keelpijn. Helpen oordopjes misschien? Men zegt dat het kan helpen 

Ik zal ook af en toe iets posten hoor...lig hier in het ziekenhuis, heb juist hernia operatie gehad.langst ene kant ben ik blij want kan nu even thuis op rust komen bij het afbouwen. Even werk druk vergeten. Ga zelf een poging wagen om iets sneller aftebouwen tot 5mg diazepam, om dan het langzaam te doen.lig toch thuis. @ wihelmina....goed dat je naar buiten komt..naar dat winkeltje..@bolletje bedankt voor de groetjes op de andere forum 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Ik was op het forum even in slaap gevallen, het was zo stil, maar ik ben er weer. We gaan er weer voor hé? En dat doen we.......... samen.

Hoe heeft iedereen geslapen? Sinds ik CBD-olie gebruik, slaap ik echt als een roosje, heerlijk.

Verder gaat het afbouwen van Paroxetine goed, knip iedere dag een stukje van de pil (30 mg) af en merk er nog niets neg. van, gelukkig.

Zo, nu ff boodschappen doen. Het gaat flink sneeuwen en vriezen.

 

Hey lieve @bolletje, bedankt voor de groetjes! Met @Kannietmeer en jou ben  ik hier ook 1 van de oudgedienden. Tussen 2017 (stopmoment Lorazepam) en eind 2020 was ik hier veel, maar nu ik zelf door omstandigheden weer terug ben op Diazepam 5mg trek ik om dezelfde reden als @Bellie het hier veel minder. Ben nu aan het afbouwen en zit op 3,5 mg Diazepam nu. Ik laat me vast hier nog zien, maar de frequentie van vroeger zit er even niet in. Op de Facebookpagina is het veel drukker en eerlijk gezegd is daar de format ook wat plezieriger. Hier is het helaas nog steeds een beetje los zand en vindt men de weg te lastig.  
@Wilhelmina jij bent een kanjer, je doet het toch allemaal maar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...