Spring naar bijdragen

Zondag 24 januari 2021


niks

Aanbevolen berichten

Dus jij hebt sinds je niet meer drinkt geen sterke emoties gehad Adrian? Of begrijp ik dat verkeerd.

Gisteren was ik een kwartier na de avondklok op de fiets naar huis. Bizar hoe rustig het was op straat, met rondrijdende politieauto's. Ik besef dat wij nog geluk hebben, het had ook 18 uur kunnen zijn dat we binnen moesten blijven. Gek is dat, als het niet mag dat ik dan juist zin krijg om de straat op te gaan. :ph34r:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Dus jullie printen zelf de foto's uit ? Ik dacht dat het gemakkelijker en voordeliger was , zulke fotoboeken te bestellen bij Hema of zo (digitaal insturen) . Hoe doe jij dat @Musashi?

Had nu een bon voor 50 prints in standaardformaat via smartfoto, maar zag dat het op zich niet zo duur was (5,5euro/50x). Weet natuurlijk nog niets van de printkwaliteit..zelf printen vind ik zo’n gedoe...heb ook n boek gemaakt via albelli, 26 pagina’s (aantal foto’s verschillen per opmaak/ blad voor 26 euro. Allebei zonder verzendkosten.

maar op zich heeft, los vh printen, het sorteren zelf (en goed bewaren op externe harde schijf) mezelf ook al veel plezier gedaan...:-)

maar de boeken geven me toch een gevoel van nostalgie en dankbaarheid voor mijn moeder dat ze dat gemaakt heeft...

ik nu dus ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66ik doe het zelf tegenwoordig via google foto's. Direct vanaf mijn telefoon. Ik deed het vroeger via hema of albert heijn, maar krijg foto's, telefoon, laptop en programma's niet meer samenwerkend. Dus nu zo. Ik laat gewoon een fotoboek printen. Meestal na iedere vakantie. Duur? Ja, een beetje, maar ik bereken het er gewoon bij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Adrian, je hebt Cleo geciteerd.... ze had zelf al aangegeven dat ze haar berichtje zou weghalen... dat heeft ze inmiddels gedaan, dus als jij jouw citaat ook zou willen verwijderen??? 

@ikkanhet, ik lees in een reactie van anderen dat je aan het drinken was... is het je inmiddels gelukt te stoppen?? 

En over foto's gesproken, pfff, een paar schoenendozen vol met nog niet ingeplakte foto's uit het tijdperk van vóór de pc... én een ongehoorde hoeveelheid digitale prentjes... toch maar eens mee aan de slag... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo werkweekend  zit er weer op ..

Morgen  naar brijder  ' heb met mijzelf  afgesproken  puur  en eerlijk  te zijn en mij eens kwetsbaar  te laten  zien.

Het  gaat best  zijn gangetje  ' maar veel dingen kloppen  nog niet  in mijn hoofd ..   heb goede momenten  maar opeens slaat het om .. ben geneigd  dan morgen  de goede  momenten  vast te  houden  en dan de slechte  momenten weg te praten .  Of te wel het er niet over hebben  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lieke7777:

Misschien  stomme  vraag  ' maar kan hij niet blijven  slapen  ? @rapilos

Ja, dat kan hoor Lieke, maar hij blijft altijd al op zaterdagavond en zondags altijd weer naar huis.

Maar goed, dit komen we ook wel weer door. Succes morgen. Eerlijk zijn hoor, dan kom je het verste

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...