Spring naar bijdragen

Slaapmiddel zonder recept van een online apotheek


Steph

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nu twee jaar gestopt met drank.En het gaat tot nu toe erg goed.Wel heb ik echt slaapproblemen.Ik mag van de dokter themazepam gebruiken maar ook niet vaak.Ik heb een keer slaapmiddelen besteld online bij een apotheek in Duitsland maar dat vond ik ook geen succes.Weet iemand nog een goed slaapmiddel bij een apotheek zonder recept en niet te duur? Maximaal 15 euro?

Dank jullie wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Steph. Ik heb ook 1 slechte nacht en de 2e slaap ik door sinds ik gestopt ben met drinken. Ik ben begonnen met Valeriaan op aanraden van Lieke.  Hopelijk helpt het, maar is nog te vroeg om te zeggen. Ik slik ook wel eens diazepam als ik echt kapot ben, maar dan voel ik me zo wazig en slaap nog steeds niet door. Ben wel ontspannen dan, dat wel :blink: Ik hoop niet dat ik over 2 jaar nog steeds zo slaap. Superprestatie van jou: 2 jaar !!!

Sterkte ermee.

bewerkt door Johan54
tiepvauten je weet tog
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kruidenmidddeltjes helpen me af en toe maar ook niet standaard.Ik heb al jaren slaapproblemen.Al zestien jaar ofzo.Ik pieker gewoon ook erg veel.Diazepam moet op recept toch?zonder recept is het wel vijftig euro.In Afrika was t heel goedkoop en kon je t ook zonder doktersrecept krijgen.

Er zijn ook Franse apotheken online waar je ook geen recept voor nodig bent.

Ja twee jaar.Ik was er ook ontzettend zat van.Heb een paar keer nare ervaringen gehad met de drank.Het hoeft van mij niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alles wat op pam eindigt is verslavend.
en chemisch, en troep. zelf hiermee dokteren is in
mijn ogen onverantwoord. Steph je vraagt steeds tips hier,
ik vind het wat griezelig. Zou je niet beter een goede therapeut/psych
vragen je te helpen zelf dingen aan te gaan en door te spitten?
We zijn al verslavingsgevoelig en/of onmatig als we hier schrijven,
De oplossing voor je problemen zit in jezelf en die naar boven halen is denk
ik waardevoller dan middelen van buitenaf uit gaan proberen.
Als je toch die drempel te hoog vindt, probeer het dan op een meer holistische manier.
Je bent kwetsbaarder dan je misschien in de gaten hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaapmiddelen  zonder recept zijn bij de apotheek  absoluut niet verkrijgbaar  hier in Nederland  .

Temazepam wat je van je huisarts  krijgt  is een inslaper  ' weet niet of je  moeite  hebt  met het inslapen  of door slapen  . 

Als je wat wilt  gaan proberen is het beter om wat homeopathisch  of  mbt kruiden  te nemen . Het zijn geen paardenmiddelen maar ondersteunend. 

Wat jane  zegt  je kan beter  naar het  onderliggend probleem  kijken  waarom  je piekerd en wat de uitwerking  is .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...