Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 23-1-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hé ligt iedereen nog in bed. BOEHOE Koeien Plaatjes jullie bed uit.

Wat gaan jullie vandaag doen? Buiten lekker rusten om 11.00?  

O ja vergeten te vertellen, ik ben aan het minderen met Paroxetine. Slikte 30 mg. knip er iedere dag een stukje af en denk dat ik nu op 25 gr. zit. Dat wil ik een half jaartje gaan doen en dan verder kijken. Niemand kan mij opjagen. Ik beslis dat zelf. Kijken of ik het vol houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bolletje:

Hé ligt iedereen nog in bed. BOEHOE Koeien Plaatjes jullie bed uit.

Wat gaan jullie vandaag doen? Buiten lekker rusten om 11.00?  

O ja vergeten te vertellen, ik ben aan het minderen met Paroxetine. Slikte 30 mg. knip er iedere dag een stukje af en denk dat ik nu op 25 gr. zit. Dat wil ik een half jaartje gaan doen en dan verder kijken. Niemand kan mij opjagen. Ik beslis dat zelf. Kijken of ik het vol houd.

Goed bezig Bolletje...ik ben terug aan het afbouwen...ben ondertussen van 12,5 naar 10 gegaan. Het wordt elke dag weer een strijd...maar probeer mijn klachten te accepteren...neem nu het dubbele tijd voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige nacht was het weer tijd om een lagere dosis te nemen. 35mg ipv 40mg Diazepam. 
Ik was er een beetje bang voor, omdat ik tijdens de voorbije week enkele nachten gewoon niet geslapen heb, ondanks de hoge dosis.
Ik heb echter geslapen als een roosje. 
Vanochtend weer 35mg, en maar 2 uurtjes geslapen. Ik denk dat ik het verlagen van de ochtenddosis not even uitstel (ik wilde naar 30mg gaan, maar na het lezen van de reacties op dit forum besef ik dat ik het niet mag overhaasten)

Ik ben eigenlijk aangenaam verrast dat ik toch tot zoveel in staat ben overdag. Ik ben de laatste dagen heel wat actiever geweest dan ik in de vorige maanden geweest ben.

Terwijl ik voordien (op 70-90mg Dormicum) eigenlijk de hele dag sliep, ben ik in vergelijking super actief. Ik heb de serre winterklaar gemaakt, ben vogelvoederhuisjes aan het bouwen, bij vrienden op bezoek geweest en nog veel meer. Ik genier er echt van om actiever te zijn.

Vandaag hou ik een rustig daggetje. Doordat ik maar twee uurtjes sliep na mijn ochtenddosis, ben ik nog steeds redelijk suf. 
Maar ik gun het mezelf. De boog kan niet altijd gespannen staaan, toch?! ;)

Ik merk wel dat ik een sterk verhoogde behoefte heb aan suiker. Terwijl ik voordien eigenlijk nooit frisdrank dronk, voelt het aan alsof ik de hele dag cola nodig heb om te kunnen functioneren. Ik vermoed dat het te maken heeft met het gebrek aan energie. Iemand van jullie dezelfde ervaring?

bewerkt door Mie
extra informatie gevraagd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Vechter:

Goed bezig Bolletje...ik ben terug aan het afbouwen...ben ondertussen van 12,5 naar 10 gegaan. Het wordt elke dag weer een strijd...maar probeer mijn klachten te accepteren...neem nu het dubbele tijd voor

Hartstikke goed Vechter, jij komt er wel.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...