Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Donderdag 21 januari 2021

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Cleo66:

@Renaldo61 en @Lieke7777:heart: onder de riem .

Ik lees de dagdraad en wilde komen klagen,  maarheb niks te klagen eigenlijk.  Voor anderen is het veel zwaarder.  

Ik loop alleen tegen mijn eigen stomme autisme aan , dat ik zo dadelijk zelfs een poetsbaan niet aan kan .   Ik neem taal letterlijk,  verlies me in details waardoor ik het geheel niet overzie.  Trek me alles vreselijk aan wat misschien helemaal niet hoeft,  want klant zeer tevreden.  Maar heb dus ook nog steeds geen contract.  Wanneer ik maandag nog niets had moest ik maar even appen dan ging mijn coördinator er achteraan.   En dan is manlief ook nog eens vanmiddag getest want had keelpijn en neus verkouden,  dus op mijn aandringen afspraak gemaakt . Nu in afwachting van en door alle overprikkeling net weer ruzie gemaakt , geschreeuw over en weer . Nu weet ik weer waarom wij nergens meer over praten .  Communiceren is schier onmogelijk met mij blijkbaar . 

Contacten houden is blijkbaar soms zeer zwaar, daar moet aan beidde kanten dikwijls veel aan gewerkt worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goedemorgen! Hier alles oké. Mini van infuus af gelukkig. Vandaag naar het CB voor de eerste prikken, hopen dat ze daar niet teveel last van heeft. Over 2 weken krijgt ze een onderzoek, onder narcose.

Wat is Frankrijk toch ongelofelijk mooi, er komt geen einde aan de oogverblindende landschappen. Vandaag wakker geworden naast een kapelletje met weids uitzicht over de wijnvelden van de Languedoc. Go

Begrafenis is achter de rug. Best raar met weinig mensen 

Posted Images

Hi @Renaldo61 nee is niet eens ver fietsen(7 km), wel met een lege accu natuurlijk. Normaal doe ik er 20 minuten over en vlieg ik door de stad heen. Dit was bijna geen doen maar laat niet mijn dure E-bike zomaar staan. Dan is hij weg ook.

Gaat het een beetje nu? Rare stomme vraag, weet het. Hou je taai he!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lieke7777 heb een hele grote fietstas achterop, zou dus wel gekund hebben. Vond het een goede tip van @Renaldo61(weet jouw probleem dus laten we het er maar niet hier over hebben, weet je nog? Men vond dat vervelend toen. Mijn geheugen doet het nog heel goed ondanks het teveel aan drank) Sterkte en probeer niet teveel te drinken als je al drinkt. Gaat niet helpen, geloof mij nu maar. Sterkte man!

Droge afmelding, voel mij blij en verdrietig, lachen en huilen, alles door elkaar maar wel droog. Toch echt beter voor mij. Verdriet valt niet weg te drinken.

Tot morgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Avondklok van  21.00 tot 4.30   wat mijn  inziens  niet echt een potentiële  bijdrage kan leveren   maar dat is aan mij . Heb  geen zicht op wat er in grote  steden  gebeurd  iig .. ik woon in een dorp daar loopt bijna  niemand  alleen  om een hond uit te laten ..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Renaldo61:

21 uur is erg vroeg. Waarom mag je dan om 4:30  wel weer buiten? 

Vind  het juist laat eigenlijk  ' wat moet je nog buiten zoeken  in deze corona  periode dan .. 

4.30 verwacht  is dat iedereen  nou ja  bijna dan nog slaapt ..denk ik .

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Smaragd:

Bij zulke dingen sta ik nou nooit stil, kijk daarom hebben wij wel mannen zoals jou ook nodig ;):heart:

De stekker in de fietstas. Kun je ergens opladen.

Maar eigs is het gewoon dom. Een electrische fiets fiets niet zonder stroom. 

Lieve domme Smar

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei bumperjim:

Nou das wel relaxed vergeleken met 18:00-6:00

Niet dat je veel hebt aan die 4:30-6:00 ;) 

Als je dan echt  met iets scherps wil komen  met maatregelen is dat hoe zuur ook een flinke   zet naar de avondbeweging te minderen  ..  steld 21.00 niks voor ' maar goed dat  is mijn  mening .

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Smaragd:

Sorry @Renaldo61 dacht dat je het over een ander probleem had waardoor je niet kon fietsen. Maar lees nu door spierpijn. Wat stom van mij. Ook heel moe ben ik, was al om 5:30 op. Ik ga lekker opslomen.

Ik heb ergens iets gemist, vrees ik. Ik snap het wel niet meer. Ik denk dat de spierpijnen door de koude kwamen en door een ongeval toen ik 5 was. Mijn benen zijn ooit eens getest geweest toen de pijnen begonnen. Bleek dat ik in een been tweemaal zoveel kracht had als in een ander. Daardoor reed ik ook nooit rechtdoor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Lieke7777:

Vind  het juist laat eigenlijk  ' wat moet je nog buiten zoeken  in deze corona  periode dan .. 

4.30 verwacht  is dat iedereen  nou ja  bijna dan nog slaapt ..denk ik .

Met de hond een avondwandeling maken? Naar het café of zo al zeker niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik volg het deze week allemaal niet zo. Dat lukt me nog niet goed na de binge. Maar van wat ik meekrijg het en der.. vind ik het hekse.

Wat maakt een half uurtje nou uit. Wat moet je snachts op straat? De kroegen zijn toch al lang dicht.

bewerkt door Bor
Precies renaldo. Tegelijk.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Tis alweer iets gezakt hiero . Emoties overspoelen me en ik herken ze niet .  Het is niet  of boos , of verdrietig of maar en en en , of er is helemaal geen emotie bij autisme.  Onze filter werkt niet , alleen open /dicht.  Ook kan ik hoofd en bijzaken niet goed onderscheiden waardoor ik totaal over de flos kan gaan over een futiliteit en ik overige geen geheel ,alleen details en door die samen te voegen zie ik pas het geheel .  Tis allemaal erg vermoeiend.   Ik weet hoe het werkt , ik weet wat er mis gaat . Ik kan het alleen niet verhelpen :(

Truste en bedankt voor de ondersteuning jullie zijn lieverds :heart:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach @Marika, men hoopt dat de mensen meer thuis zullen blijven als er een avondklok is, dat men niet bij elkaar op bezoek zal gaan... 
Waarom boos zijn? Op wie? op de regering omdat deze de avondklok instelt? Op al die mensen die zich de afgelopen maanden niét aan de adviezen en regels hebben gehouden? Op het virus dat nog steeds vrolijk heerst? 
Die wandeling kun je toch ook overdag maken? Of aan het begin van de avond? Zelfs in het donker kun je nog een pittig lang eind wandelen voordat de avondklok ingaat. 
Boosheid heeft helemaal geen zin nu, echt niet... 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt natuurlijk gelijk Yvonne maar ik snap @Marika heel goed. Die regels zijn niet voor haar bedoeld, ze gaat al bij niemand op bezoek. En toch kan ook zij in de kraag gegrepen worden, dan voelt het alsof je in een politiestaat terecht gekomen bent. Ik begrijp ook wel hoe al die regels tot stand komen, maar ik vind het bij tijd en wijlen ook wel moeilijk te verkroppen.

Soms is het ook wel even lekker om je frustratie van je af te schrijven. Liefs voor jou Marika :rose:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met die avondklok wordt het kind met het badwater weggepleurd vind ik. Ze doen het zo omdat het lekker makkelijk controleren is. Zo laat nog op stap? OK boete. Verstand op nul gewoon verbieden.

Maar je kan een paar Deliveroo fietstassen kopen op marktplaats, daarmee kan je rijden wanneer en waar je wil, word je echt niet gecontroleerd ;) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...